eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Zadanie I. Przebudowa chodnika, budowa skweru przy ul. Wojska Polskiego 45 Zadanie II. Tor rolkowy Zadanie III. Park do kalisteniki



Ogłoszenie z dnia 2021-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie I. Przebudowa chodnika, budowa skweru przy ul. Wojska Polskiego 45 Zadanie II. Tor rolkowy Zadanie III. Park do kalisteniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 295-67-00

1.5.8.) Numer faksu: (32) 262-50-32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie I. Przebudowa chodnika, budowa skweru przy ul. Wojska Polskiego 45 Zadanie II. Tor rolkowy Zadanie III. Park do kalisteniki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38a29b0a-cf3c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000965/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadań: Zadanie A: Przebudowa chodnika, budowa skweru przy ul. Wojska Polskiego 45, Zadanie B: Tor rolkowy, Zadanie C: Park do kalisteniki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089137/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIR.271.4.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 192897,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przebudowa chodnika, budowa skweru przy ul. Wojska Polskiego 45.
Przedmiot umowy obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce starej nawierzchni asfaltobetonowej w ilości ok. 600 m2, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej z podbudową w ilości ok.230 m2, uzupełnienia asfaltobetonu, humusowanie nawierzchni w ilościach ok. 370 m2, bez obsiania trawą, regulacja studzienek.
Lokalizacja przy ul. Wojska Polskiego 43 w Dąbrowie Górniczej (na działkach nr: 65, 67, 69/2 km.96).
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz naniesienia na miejskie zasoby geodezyjne
Zakres prac opisany w przedmiarze robót.
2.Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia do ćwiczeń i nawierzchnia bezpieczna z gumowych mat przerostowych muszą posiadać:
- karty techniczne producentów,
- stosowne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 16630, dla urządzeń siłowni zewnętrznych, wydane przez jednostkę certyfikującą akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji, lub w systemie akredytacji równoważnej obowiązującej na terenie Unii Europejskiej,
- stosowne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1177 nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wyznaczenie krytycznej wysokości upadkowej, wydane przez jednostkę certyfikującą akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji, lub w systemie akredytacji równoważnej obowiązującej na terenie Unii Europejskiej,
-atesty higieniczne, wydany przez NZP-PZH lub przez Zakład Toksykologii Środowiska Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego lub przez inną akredytowaną lub upoważnioną przez Ministerstwo Zdrowia jednostkę certyfikującą lub w systemie akredytacji równoważnej obowiązującej na terenie Unii Europejskiej
1.2. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi producentów, za ich zgodność z przedmiotem zamówienia. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy, odpowiada, za jakość zastosowanych materiałów i wykonany montaż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 120533,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Tor rolkowy.
Przedmiot umowy obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toru rolkowego o nawierzchni asfaltobetonowej i wymiarach: długość ok. 120 mb i szerokość min. 2,0 m.
Lokalizacja przy ul. Marianki w Dąbrowie Górniczej (na działce nr 329 k. m. 4).
Zakres prac opisany w programie funkcjonalno-użytkowym.
2.Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia do ćwiczeń i nawierzchnia bezpieczna z gumowych mat przerostowych muszą posiadać:
- karty techniczne producentów,
- stosowne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 16630, dla urządzeń siłowni zewnętrznych, wydane przez jednostkę certyfikującą akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji, lub w systemie akredytacji równoważnej obowiązującej na terenie Unii Europejskiej,
- stosowne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1177 nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wyznaczenie krytycznej wysokości upadkowej, wydane przez jednostkę certyfikującą akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji, lub w systemie akredytacji równoważnej obowiązującej na terenie Unii Europejskiej,
-atesty higieniczne, wydany przez NZP-PZH lub przez Zakład Toksykologii Środowiska Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego lub przez inną akredytowaną lub upoważnioną przez Ministerstwo Zdrowia jednostkę certyfikującą lub w systemie akredytacji równoważnej obowiązującej na terenie Unii Europejskiej
1.2. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi producentów, za ich zgodność z przedmiotem zamówienia. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy, odpowiada, za jakość zastosowanych materiałów i wykonany montaż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 49600,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Park do kalisteniki.
Przedmiot umowy obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla zadania Park do kalisteniki
Lokalizacja - Park Tysiąclecia w Dąbrowie Górniczej Ząbkowicach ul. Armii Krajowej, działka nr 1923 k. m. 12).
Zakres prac opisany w programie funkcjonalno-użytkowym.

Zakres umowy obejmuje:
1.Wykonanie projektu zagospodarowania terenu ,zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowanie terenu i wykonanie nawierzchni z gumowych mat przerostowych.
2.Dostawę i montaż zestawu urządzeń do ćwiczeń sprawnościowych, w tym m.in.:
- poręcze równoległe, wysokie h=120-140 cm – zestaw potrójmy
- wieża kalisteniczna – cztery drążki na poziomie 1,90 do 2,0 m
- drążki do podciągania 2 szt.
- drabinka pozioma, h=2,40, ok.1,2m x 2,0 m
- drabinka pionowa, h=2,40, szerokość ok.1,2m
- poręcze niskie
- tablica zawierająca przykłady ćwiczeń
- regulamin placu ćwiczeń
2.Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia do ćwiczeń i nawierzchnia bezpieczna z gumowych mat przerostowych muszą posiadać:
- karty techniczne producentów,
- stosowne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 16630, dla urządzeń siłowni zewnętrznych, wydane przez jednostkę certyfikującą akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji, lub w systemie akredytacji równoważnej obowiązującej na terenie Unii Europejskiej,
- stosowne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1177 nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wyznaczenie krytycznej wysokości upadkowej, wydane przez jednostkę certyfikującą akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji, lub w systemie akredytacji równoważnej obowiązującej na terenie Unii Europejskiej,
-atesty higieniczne, wydany przez NZP-PZH lub przez Zakład Toksykologii Środowiska Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego lub przez inną akredytowaną lub upoważnioną przez Ministerstwo Zdrowia jednostkę certyfikującą lub w systemie akredytacji równoważnej obowiązującej na terenie Unii Europejskiej
1.2. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi producentów, za ich zgodność z przedmiotem zamówienia. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy, odpowiada, za jakość zastosowanych materiałów i wykonany montaż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 22764,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79925,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79925,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79925,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLEX Dąbrowa Górnicza sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292473641

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 39

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79925,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71927,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71927,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71927,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLEX Dąbrowa Górnicza sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292473641

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 39

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71927,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z faktem odrzucenia jedynej oferty złożonej na ww. zadanie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2c) i pkt. 6 ustawy Pzp.
Wykonawca pismem z dn.08.07.2021 r. został wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Dokumenty powinny zostać złożone za pośrednictwem platformy zakupowej, aby dokumentacja i wszelka aktywność podejmowana w czasie postępowania mogła zostać zapisana.
Dokumenty na wezwanie zostały złożone w sposób niezgodny z zapisami SWZ.
Wobec powyższego zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42004,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42004,50 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uszczegółowienie sekcji "Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej"-140 dni od dnia przekazania terenu budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.