eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › Przebudowa i rozbudowa Stadionu Miejskiego w Tuszynie w zakresie budowy budynku szatniowo - sanitarnego, trybun oraz infrastruktury towarzyszącej - I etap



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa Stadionu Miejskiego w Tuszynie w zakresie budowy budynku szatniowo - sanitarnego, trybun oraz infrastruktury towarzyszącej - I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82 wew. 42

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa Stadionu Miejskiego w Tuszynie w zakresie budowy budynku szatniowo - sanitarnego, trybun oraz infrastruktury towarzyszącej - I etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-512c610a-ad13-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048316/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa i rozbudowa stadionu miejskiego w Tuszynie w zakresie budowy budynku szatniowo - sanitarnego, trybun oraz infrastruktury towarzyszącej - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096252

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5445396,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowy stadionu miejskiego w Tuszynie w celu dostosowania obiektu do wymogów PZPN dla klubów IV ligi.
2. Planowane zadanie inwestycyjne realizowane jest ze środków pozyskanych z poniższych źródeł dofinansowania:
Fundusz Przeciwdziałania Covid-19 na zadania inwestycyjne dla Jednostek Samorządu Terytorialnego,Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2020.
Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy w uzgodnieniu z Zamawiającym sporządzi harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania. Harmonogram rzeczowo – finansowy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 3.Zadanie realizowane jest na podstawie projektu budowlanego i pozwolenia na budowę – Decyzja nr 115/ 2014/T z dnia 03.09.2014 r. znak: BGiGN.T.6740.405.110.2014 - dot. rozbudowy stadionu miejskiego w Tuszynie (kategoria obiektu V) obejmująca: budynek socjalny, budynek punktu kasowego, przebudowę boiska do piłki nożnej wraz z bieżnią i skocznią w dal, budowę boiska wielofunkcyjnego, budowę boiska treningowego, trybuny kryte z budynkiem technicznym obsługi, budowę kortu tenisowego, rozbudowę dróg, chodników i parkingów, oświetlenie terenu, instalacje wod-kan., gazu i elektryczne, ul. Poniatowskiego 13 w Tuszynie, działki nr ewid. 77/1,77/2,77/3 – obręb 9 wraz z aktualizacją projektu z sierpnia 2021 roku, Podręcznikiem licencyjnym dla klubów IV ligi i klas niższych na sezon 2020/2021 i następny oraz przepisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn.zm.).
4. Zamówienie realizowane będzie w etapach.
Etap I objęty przedmiotowym zamówieniem, przewidziany do realizacji obejmuje m.in. następujący zakres robót:
prace rozbiórkowe,
wycinkę drzew,
wykonanie budynku socjalnego,
ogrodzenie całego terenu + dodatkowy panel w miejsce portierni,
monitoring całego terenu,
wykonanie instalacji po terenie kanalizacyjnej sanitarnej i deszczowej, wodnej, gazu,
wyprowadzenie instalacji nawadniania, elektrycznej i niskoprądowej do granicy opracowania
I etapu i zaślepienie,
zadaszone trybuny z budynkiem obsługi,
drogę dojazdową, parkingi i chodniki. 5. Budynek socjalny zaprojektowany został jako parterowy w technologii tradycyjnej murowanej
z drewnianą więźbą o powierzchni całkowitej 465,20 m2 i kubaturze 2 152,24 m3. W budynku znajdować się będą zespoły szatniowe dla zawodników, węzły sanitarne oraz pomieszczenia dla trenerów, sędziów, pokój medyczny, pokój spotkań, magazyn sprzętu i pomieszczenie techniczne. W wyodrębnionej części z osobnym wejściem znajdują się sanitariaty obsługujące widzów przebywających na stadionie. Budynek będzie obsługiwany przez istniejące przyłącze wodne, projektowane przyłącze kanalizacji sanitarnej i przebudowywane przyłącze kanalizacji deszczowej i instalację elektryczną z istniejącego przyłącza. Zaprojektowano odbiór wód opadowych z dachów oraz powierzchni utwardzonych poprzez projektowaną kanalizację deszczową. Przy boisku wielofunkcyjnym zaprojektowano zagłębiony obszar wypełniony kamieniami otoczakami, w którym będzie mogła się gromadzić nadmierna ilość wody deszczowej z obszarów nie podłączonych do kanalizacji deszczowej. Do budynku od punktu redukcyjno - pomiarowego zaprojektowano instalację zewnętrzną gazu. Wykonawca wystąpi w imieniu Zamawiającego do gestora sieci gazowej i uzyska warunki przyłączenia obiektu do sieci gazowej. Przy boisku od strony południowej zaprojektowano kryte trybuny na 400 osób w postaci budynku technicznego o wymiarach szer. 8,00 x dł. 52,90 m i powierzchni użytkowej 416,50 m2. Istniejące ogrodzenie terenu przewidziane do likwidacji. Wokół stadionu projektuje się ogrodzenie 1,8 m systemowe na podmurówce betonowej wylewanej lub systemowej, wypełnione panelami.
6. Infrastrukturę należy dostosować do wymogów zawartych w Podręczniku licencyjnym dla klubów IV ligi i klas niższych na sezon 2020/2021 i następny. W dokumentacji projektowej zawarta jest informacja, że siedziska tworzywowe, kubełkowe na trybunie krytej wykonane mają zostać w kolorze czerwonym RAL 3020. Wymaga się, aby kolor czerwony siedzisk zastąpić kolorem zielonym RAL 6032, który również jest kolorem standardowym dostępnym w palecie RAL. Ze względów bezpieczeństwa oraz ze względu na zmniejszenie ryzyka wandalizmu wymaga się, aby obiekt został wyposażony w system monitoringu z archiwizacją danych. Budynek socjalny jak i pozostałą infrastrukturę należy wyposażyć zgodnie z zestawieniem zawartym w dokumentacji projektowej – Architektura.
7. Powstały obiekt, oferowany sprzęt oraz elementy wyposażenia winny spełniać normy określone wymaganiami Polskiego Związku Lekkiej Atletyki (PZLA) dla stadionów kategorii V B oraz Polskiego Związku Piłki Nożnej (PZPN) dla klubów IV ligi, posiadać aktualne certyfikaty oraz winny być zgodne z odpowiednimi polskimi i europejskimi normami obowiązującymi na dzień składania oferty.
8. Wymaga się, aby personel stadionu miejskiego został przeszkolony w zakresie obsługi kotłowni gazowej, systemu sterowania oświetleniem obiektu oraz systemem nagłaśniającym i monitoringu, a także systemów służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
9. Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał wszystkie dokumenty (badanie wody do celów spożywczych, odbiory techniczne kotłowni gazowej, odbiór p.poż., odbiory i niezbędne pomiary elektryczne, odbiory kominiarskie, UDT, posiadać aktualne certyfikaty i atesty higieniczne, itp.) niezbędne do dopuszczenia obiektu do użytkowania – o ile będą wymagane.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w SWZ, w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarach robót, które jako uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią integralną część umowy.
11. W zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Wykonawca zobowiązany jest dostosować obiekt będący przedmiotem niniejszego zamówienia do wymogów zawartych w art. 6 pkt. 1 i 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240), zapewniając minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami wynikające z ww. przepisów tj.: zapewnienie informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku, w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy, instalację urządzeń lub innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących, w szczególności pętli indukcyjnych, systemów FM lub urządzeń opartych o inne technologie, których celem jest wspomaganie słyszenia. Dokumentacja projektowa nie zawiera ww. rozwiązań. Proponowane przez Wykonawcę rozwiązania należy uzgodnić
z Zamawiającym. Prace nieujęte w dokumentacji projektowej należy ująć w kosztorysie ofertowym.
Dokumentacja projektowa zawiera natomiast rozwiązania dotyczące zapewnienia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych budynku oraz instalacji urządzeń lub zastosowania środków technicznych i rozwiązań architektonicznych w budynku, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7172130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7172130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMB Budownictwo Krzysztof Prokop

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6090037055

7.3.3) Ulica: Kozia Wieś 11

7.3.4) Miejscowość: Krasocin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-105

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7172130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.