eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych im. Macieja Rataja w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5



Ogłoszenie z dnia 2021-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych im. Macieja Rataja
w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO-ZAWODOWYCH IM.MACIEJA RATAJA W TOMASZOWIE LUBELSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000198516

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 5

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (84) 665 05 05

1.5.8.) Numer faksu: +48 (84) 665 05 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zs3tl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bipszkola.cba.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zespół Szkół Techniczno-Zawodowych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych im. Macieja Rataja
w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b54d7ebf-fb67-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016968/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNO -ZAWODOWYCH IM. MACIEJA RATAJA W TOMASZOWIE LUBELSKIM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148527/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZST-Z.26.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 157052,04 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 149170,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie
1.Chleb zwykły krojony waga nie mniej jak 500g -6 000 szt
2.Chleb razowy mieszany waga nie mniej jak 500g -200 szt
3.Bułka zwykła waga nie mniej jak 50 g-10 000 szt
4.Bułka tarta -50 kg
5.Drożdżówka 100 g-3500 szt
6.Pierożki ( z kaszą , kapustą ) waga nie mniej niż 60 g - 1000 szt
7.Pączek waga nie mniej jak 60 g - 120 szt
8.Makowiec 500 g - 15 szt
9.Cebularz waga nie mniej niż 100 g - 500szt
10.Rogale słodkie waga 100 g - 500 szt
11.Rogale zwykłe waga 100g -500 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 19198,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty mleczarskie.
1. Mleko spożywcze zaw. 2% tł. w opak. 1 l- 3500 litr
2. Śmietana zaw. 18 % tł. - 350 litr
3. Masło extra zawartość tł. 82,5% opak. 0.200 g -180 kg
4. Twaróg półtłusty - 250 kg
5.Ser topiony 100 g - 150 kg
6. Ser żółty półtłusty -450 kg
7. Jogurt smakowy opak. nie mniej jak 125 ml-4000szt
8. Serek smakowy opak. nie mniej niż 135g-1500 szt
9. Serek wiejski opak. nie mniej jak 150 g-600 szt
10. Ser żółty tłusty-50 kg
11. Maślanka 400 ml-100 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 30697,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty zwierzęce , mięso i produkty mięsne.
1.Mięso mielone wieprzowo-wołowe - 200 kg
2.Mięso wieprzowe gulaszowe II kl. -400 kg
3. Karkówka z kością -100 kg
4. Karkówka bez kości-50kg
5. Schab wieprzowy z kością -250kg
6.Schab wieprzowy bez kości-50kg
7. Wątroba wieprzowa -50 kg
8. Żeberka wieprzowe (paski) -80kg
9. Boczek wędzony parzony -50kg
10. Kiełbasa krakowska - 200 kg
11. Mielonka tyrolska - 10 kg
12. Kiełbasa zwyczajna -10 kg
13. Kiełbasa wiejska -200 kg
14. Kiełbasa szynkowa - 200 kg
15. Kabanosy wieprzowe -100 kg
16.Polędwica sopocka -60 kg
17.Ogonówka -150 kg
18. Paróweczki wieprzowe -100 kg
19.Szynka wieprzowa domowa -250 kg
20. Flaki krojone odgotowane -20kg
21.Kości wieprzowe (trybowane) -50 kg
22.Kiełbasa salami -10kg
23. Kiełbasa toruńska -10 kg
24. Kiełbasa żywiecka -20 kg
25. Pasztet pieczony-drobiowy-40 kg
26. Pasztet mięsny- pieczony- 30 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15131120-2 - Produkty wędliniarskie

4.5.5.) Wartość części: 44890,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Różne produkty spożywcze
1. Chrzan tarty w słoiku opak. nie mniej jak 160 g -40 szt
2. Cukier biały kryształ- paczkowany opak. 1 kg-300 kg
3. Cukier puder opak. 500g -10 szt
4. Czekolada mleczna op. 100g -110 szt
5. Przyprawa do drobiu opak. 1 kg-6 szt
6. Przyprawa do mięs opak. 1 kg- 6szt
7. Przyprawa do ryb opak. 1 kg- 1 szt
8. Sos ogrodowy Opak. 1 kg -6 szt
9. Dżem truskawkowy opak. nie mniej jak 280 g- 200 szt
10. Dżem wiśniowy opak. nie mniej jak 280g-100 szt
11. Dżem malinowy opak. nie mniej jak 280 g -200 szt
12. Marmolada 500g-10 szt
13. Fasolka konserwowa czerwona opak. nie mniejsze jak 400g- 15 szt
14. Gałka muszkatołowa mielona 20 g- 5 szt
15. Groszek konserwowy opak. nie mniej jak 400 g - 50 szt
16. Herbata granulowana opak. 100 g -100 szt
17. Kakao ciemne sypkie opak. nie mniej jak 100 g - 40 szt
18. Kasza gryczana opak. 1 kg - 80 kg
19. Kasza jęczmienna wiejska opak. 1 kg-50 kg
20. Kawa zbożowa opak. nie mniejsze jak 150 g - 30 szt
21. Keczup Pikantny opak. nie mniej jak 500 g -120 szt
22. Koncentrat pomidorowy 30 % opak. nie mniej jak 200g-180 szt
23. Koperek suszony- nać opak. nie mniej jak 20 g - 80 szt
24. Kukurydza konserwowa słodka –opak. nie mniej jak 400 g -80 szt
25. Kwasek cytrynowy opak. nie mniej jak 20g - 80 szt
26. Liść laurowy opak. 15 g - 8 szt
27. Majeranek opak. 20g - 60 szt
28. Majonez dekoracyjny nie mniej jak 700 g- 80 szt
29. Makaron rosołowy nitka jajeczny opak. nie mniej niż 250 g -100 szt
30. Makaron spaghetti opak. nie mniej niż 400 g - 180 szt
31. Makaron łazanki opak. 400g - 80 szt
32. Makaron świderki opak. nie mniej jak 1 kg - 90 szt
33. Margaryna śniadaniowa z zaw. olejów roślinnych opak. 500 g - 580 szt
34. Mąka pszenna luksusowa typ 550 -250 kg
35. Mąka ziemniaczana opak. 1 kg - 25 kg
36. Musztarda delikatesowa opak. nie mniej 180g - 80 szt
37. Ocet jabłkowy opak.500ml - 5 szt
38. Ogórek konserwowy opak. poj. 0.9 litr - 80 szt
39. Olej rzepakowy opak. 1 litr - 200 szt
40. Olej rzepakowy opak. 3 litr -50 szt
41. Papryka konserwowa opak. poj. 0,9 litr - 80 szt
42. Papryka w proszku słodka mielona opak. nie mniej jak 20 g- 120szt
43. Pasztet drobiowy nie mniej jak opak. 135g - 550 szt
44. Pieprz naturalny czarny mielony opak. nie mniej jak 20g - 150 szt
45. Pieprz ziołowy torebka opak. 20 g - 30 szt
46. Pietruszka susz- natka opak. nie mniej jak 20 g - 100 szt
47. Płatki kukurydziane zwykłe opak. nie mniej jak 500 g - 60 szt
48. Przyprawa do potraw typu wegeta opak. 200 g - 90 szt
49. Przyprawa do zup w płynie maggi opak. 1 litr - 30 szt
50. Rosołki drobiowe duże opak. 120 g - 60 szt
51. Ryż biały opak. 1 kg -90 kg
52. Serek topiony krążek opak. 180 g - 180 opak.
53. Serek topiony plastry opak. 130g - 180 opak.
54. Przyprawa bazylia opak. 20 g - 15 szt
55. Sól kamienna jodowana kg- 35 kg
56. Sól sodowo-potasowa opak. 350 g - 150 szt
57. Ziele angielskie opak. 15g - 9 szt
58. Zioła prowansalskie opak. 20g - 20 szt
59. Zioła tymianek opak. 20g -20 szt
60. Przyprawa Curry opak. 20g - 10 szt
61. Przyprawa Curcuma opak. 20g - 10 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 17179,30 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ryby przetworzone i konserwowane
1. Filet z ryby morszczuk mrożony SHP - 120 kg
2. Filet śledziowy b/skóry w zalewie octowo-olejowej - 40 kg
3. Makrela wędzona -60 kg
4. Szprot w pomidorach opak. 170 g -150 szt
5. Szprot w oleju opak. 170g - 150 szt
6. Paprykarz szczeciński opak. 300 g -120 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 5391,90 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Drób
1. Filet drobiowy / świeży / -300 kg
2. Porcje rosołowe /świeże -100 kg
3. Udka z kurczaka świeże - 450 kg
4. Mięso gulaszowe drobiowe - 50 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 9800,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mrożonki
1. Mieszanka mrożona wielowarzywna 7 składnikowa opak. 2,5 kg - 30 opak.
2. Kalafior mrożony opak . 2,50 kg -30 opak.
3. Szpinak mrożony - liść opak. 2,50 kg - 20 opak.
4. Brokuł mrożony opak. 2,50 kg - 15 opak.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.5.5.) Wartość części: 1200,71 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Owoce świeże
1. Jabłka gat. I - 2000 kg
2. Śliwka - 50 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 4570,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warzywa
1. Botwinka - 20 pęczek
2. Burak ćwikła - 200 kg
3. Cebula biała - 200 kg
4. Cytryna - 10 kg
5. Czosnek - 15 kg
6. Fasola biała - 50 kg
7. Groch łupany - 30 kg
8. Kapusta biała - 300 kg
9. Kapusta czerwona - 50 kg
10. Kapusta kiszona -100 kg
11. Kapusta pekińska -150 kg
12. Kapusta włoska - 100 kg
13. Marchewka - 200 kg
14. Ogórek kiszony - 100 kg
15. Ogórek świeży -100 kg
16. Papryka świeża - 150 kg
17. Pieczarka - 50 kg
18. Pietruszka korzeń -25 kg
19. Pomidor- 150 kg
20. Por -30 kg
21. Sałata - 50 szt
22. Seler korzeń - 20 kg
23. Szczypior - 80 pęczek
24. Mandarynka - 20 kg
25. Banany -20 kg
26. Rzodkiewka - 20 pęczek

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 8642,80 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jaja kurze
1. Jaja kurze świeże kl. A-M-średnie: od 53g do 63 g - 5000 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 1900 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty garmażeryjne
1. Pierogi ruskie domowe -120 kg
2. Pierogi z kapustą i pieczarkami - 30 kg
3. Pierogi z mięsem - 30 kg
4. Kopytka świeże - 80 kg
5. Naleśniki z serem - 20 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15894200-3 - Posiłki gotowe

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ziemniaki jadalne
1. Ziemniaki jadalne późne opak. worek nie mniej niż jak 30 kg- Polska Norma PN-R-74450:1975 - 5000 kg
Dostawa:
1500 kg - m-c wrzesień 2021r.
2000 kg - m-ce listopad - grudzień 2021 r.
1500 kg - m-ce styczeń - marzec 2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 5700 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20217,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20217,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20217,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.P. ,,OLIWIA'' s.c. Andrzej Łopusiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9211789839

7.3.3) Ulica: Lubelska 49

7.3.4) Miejscowość: Tarnawatka

7.3.5) Kod pocztowy: 22-604

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20217,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32313,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35188,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32313,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7220002329

7.3.3) Ulica: Ludowa 122

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32313,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47134,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47134,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47134,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mięsny Wasąg s.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9182161474

7.3.4) Miejscowość: Hedwiżyn 118 ,

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47134,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18300,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18300,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18300,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-Dystrybucja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7132695379

7.3.4) Miejscowość: Panieńszczyzna , Jastków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18300,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5661,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5661,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5661,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa DELFIN sp. jawna Michniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9211004040

7.3.3) Ulica: Rolnicza 18

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 22-600

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5661,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mięsny Wasąg s.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9182161474

7.3.4) Miejscowość: Hedwiżyn 118, Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1260,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1260,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1260,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa DELFIN sp. jawna Michniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9211004040

7.3.3) Ulica: Rolnicza18

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 22-600

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1260,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H. WOLAREX Wolanin Zbigniew

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9221003622

7.3.3) Ulica: Brzozowa 19A/47

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9074,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9074,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9074,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H. WOLAREX Wolanin Zbigniew

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9221003622

7.3.3) Ulica: Brzozowa 19A/47

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9074,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H. WOLAREX Wolanin Zbigniew

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9221003622

7.3.3) Ulica: Brzozowa 19A/47

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie została złożona żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4725,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H. WOLAREX Wolanin Zbigniew

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9221003622

7.3.3) Ulica: Brzozowa 19A/47

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.