Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00104845/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana barier energochłonnych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2021 – z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4591800
1.5.8.) Numer faksu: 77 4581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana barier energochłonnych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2021 – z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c371049c-dd53-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007442/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wymiana barier energochłonnych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich na 2021 rok - z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104845/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 371885,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest ,,Wymiana barier energochłonnych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddziału Terenowego w Głubczycach w roku 2021” zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.32.80-5 - wznoszenie barier drogowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje – szczegółowy zakres realizacji oraz lokalizacje wyszczególniono w poniższej: a) DW 416/Krapkowice DK 45 – gr. województwa/m. Bernacice (strona prawa), km 40+200, 262 mb + 8 szt. zakończeń barier, bariera żelbetowa (zakopiańska); b) DW 416/Krapkowice DK 45 – gr. województwa/m. Bernacice (strona lewa), km 40+200, 258 mb + 8 szt. zakończeń barier, bariera żelbetowa (zakopiańska); c) DW 416/Krapkowice DK 45 – gr. województwa/m. Głubczyce Sady, km 31+700,100 mb + 4 szt. zakończeń barier, bariera stalowa4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.5.) Wartość części: 209863,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest ,,Wymiana barier energochłonnych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddziału Terenowego w Grodkowie w roku 2021” zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.32.80-5 - wznoszenie barier drogowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje – szczegółowy zakres realizacji oraz lokalizacje wyszczególniono w poniższej: a) DW 458 Obórki – Skorogoszcz, odc. Lewin Brzeski – Skorogoszcz, km 20+234, 8 mb+1szt narożnik 900+1 szt łącznik czołowy, bariera stalowa; b) DW 458 Obórki – Skorogoszcz, odc. Skorogoszcz – Mikolin, km 22+572, 12 mb+1szt łącznik ukośny+ 1szt zakończenie, bariera stalowa; c) DW 458 Obórki – Skorogoszcz, odc. Mikolin - Kolonia Popielowska, km 26+025 oraz km 26+250; 8 mb + 12 mb+ 1szt łącznik ukośny+1 szt łącznik czołowy, bariera stalowa; d) DW 401 odc. Żłobizna – Krzyżowice, km 1+960, 12 mb+2szt łączniki ukośne+2 szt łączniki czołowe, bariera stalowa; e) DW 405 odc. Sowin – Korfantów, km 11+344, 12 mb+ 1szt narożnik 900 + 1szt łącznik ukośny+ 2szt łączniki czołowe, bariera stalowa; f) DW 407 m. Włodary, km 7+260, 16 mb+ 1szt narożnik 900 +1szt łączniki czołowe, bariera stalowa; g) DW 385 Gierów – Jaczowice, odc. Gierów – Jaczowice, km 73+970, 40 mb, bariera stalowa; h) DW 385 Gierów – Jaczowice, odc. Gierów, km 75+100, 24 mb+ 4szt łączniki ukośne+4 szt łączniki czołowe, bariera stalowa; i) DW 385 Gierów – Jaczowice, odc. Wierzbna, km 76+970, 32 mb, bariera stalowa; j) DW 385 Gierów Jaczowice, odc. Orlichów – Kopice, km 88+360, 12 mb+ 2szt łączniki ukośne +2szt łączniki czołowe, bariera stalowa; k) DW 407 m. Rynarcice, km 10+510, 36 mb+ 2szt łączniki ukośne +2 szt łączniki czołowe, bariera żelbetowa - zakopiańska4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.5.) Wartość części: 81190,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest ,,Wymiana barier energochłonnych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddziału Terenowego w Oleśnie w roku 2021” zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.32.80-5 - wznoszenie barier drogowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje – szczegółowy zakres realizacji oraz lokalizacje wyszczególniono w poniższej: a) DW 454 /Opole – Namysłów/Kup -skrzyżowanie na Murów, km 19+900 28 mb, bariera stalowa; b) DW 494 /Bierdzany – Bodzanowice/m. Borki Małe, km 24+207, 16 mb + 2 szt. zakończeń barier, bariera stalowa; c) DW 494 /Bierdzany – Bodzanowice/m. Broniec, km 29+165 192 mb, bariera stalowa4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.5.) Wartość części: 80831,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163035,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249121,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163035,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Feniks GT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423102024
7.3.3) Ulica: Lipowa 19A
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163035,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62459,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93383,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62459,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reznak Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543105445
7.3.3) Ulica: Wspólna 1S
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-839
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62459,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49230,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61491,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49230,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reznak Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543105445
7.3.3) Ulica: Wspólna 1S
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-839
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49230,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remonty i bieżące utrzymanie jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Opolskiego Centrum Edukacji
- [U/6/TP/2024] Usługa ochrony w obiektach i podczas organizowanych wydarzeń
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Oddziału Neurochirurgii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- D/27/2024/A Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych i stolarskich na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń "Komunikacja interpersonalna i asertywność", "Mindfulness" oraz szkoleń językowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i rozbudowa dróg gminnych do łącznika z obwodnicą Niska i Stalowej Woli wraz z oświetleniem w km 0+012,00 do km 1+300,00 oraz Budowa sieci wodociągowej.
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zad.pn.Scalanie gruntów obrębów Wola Korybutowa Pierwsza,Wola Korybutowa Druga i Wola Korybutowa-Kolonia,gm.Siedliszcze,powiat chełmski,woj.lubelskie
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1850L w miejscowości Rogatka"
- Modernizacja jezdni i chodników przy drogach powiatu pyrzyckiego - etap III
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ślemień
więcej: Wznoszenie barier drogowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.