eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołaczyce › Rozbudowa i przebudowa Domu Ludowego w Bieździedzy



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa Domu Ludowego w Bieździedzy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.lisowska@kolaczyce.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa Domu Ludowego w Bieździedzy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67fcdb4b-dd2b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024803/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa i przebudowa Domu Ludowego w Bieździedzy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,125202,ffb58bfdbecb0bf096387bf0133b88d2.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kolaczyce-itl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej.
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
− Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
− Google Chrome 31
− Mozilla Firefox 26
− Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
− dostęp do sieci Internet
− zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
− obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar
− włączona obsługa JavaScript
− zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
− zainstalowany Acrobat Reader
− zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
− dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
− dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
− dla Windows 8: Internet Explorer 11
− dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
− Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
− Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
− Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
− Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Enigma SOI.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IKM.271.1.8.2023.PH

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa Domu Ludowego w Bieździedzy”.
Opis ogólny:
Rozbudowa i przebudowa Domu Ludowego w Bieździedzy obejmuje wykonanie instalacji C.O. w całym budynku, wewnętrznej instalacji elektrycznej, wod-kan, gazowej oraz roboty wykończeniowe w części rozbudowanej i przebudowywanej, wykonanie zadaszenia nad wejściami do lokali usługowych, roboty elewacyjne, przyłącz kanalizacji sanitarnej, wykonanie odprowadzenia wód deszczowych oraz przebudowę przyłącza gazowego.
Opis szczegółowy:
I. Branża budowlana – roboty rozbiórkowe wewnętrzne
- Roboty rozbiórkowe i demontażowe wraz z wywiezieniem gruzu – 1 kpl
II. Branża budowalna – stan surowy rozbudowy i przebudowy
- Roboty murowe (ścianki działowe) – 26,71 m2
- Elementy stalowe (nadproża) – 33,60 m
- Strop nad chłodnią (prefabrykowany REI60) – 9,34 m2
- Konstrukcja dachu (daszek nad sklepem) – 17,12 m2
- Pokrycie dachu (daszek nad sklepem) – 17,12 m2
- Izolacja termiczna poddasza (wełna mineralna gr. 10+10cm) – 171,05 m2
III. Branża budowlana – roboty wykończeniowe wewnętrzne
- Stolarka okienna (okno aluminiowe ppoż. 0,60 m2, luksfery 8,45 m2)
- Stolarka drzwiowa zewnętrzna (aluminiowa) – 3,77 m2
- Stolarka drzwiowa wewnętrzna (aluminiowa i płycinowa) – 28,65 m2
- Tynki i okładziny wewnętrzne – 1 563,64 m2 (tynki 806,82 m2, gładzie 642,62 m2, płytki 114,20 m2)
- Podkłady i posadzki – 388,89 m2 (izolacje, wylewki 96,06 m2, płytki 138,44 m2, cyklinowanie
parkietów 154,39 m2)
- Roboty kowalsko-ślusarskie (balustrady, klamry wyłazowe) – 1 kpl
- Malowanie – 1091,63 m2
IV. Branża budowlana – roboty wykończeniowe zewnętrzne
- Roboty rozbiórkowe i demontażowe wraz z wywiezieniem gruzu – 1 kpl
Strona 2 z 13
- Roboty ziemne – 55,10 m3
- Izolacje fundamentów – 73,09 m2
- Elewacja – 1 kpl (styropian /lambda=0,031/ gr.12 cm 603,52 m2, styropian /lambda=0,031/ gr.3cm
175,86 m2, tynk silikatowy 442,97 m2, farba silikatowa 136,31 m2, tynk mozaikowy 36,20 m2,
boniowanie 174,15 m, podsufitka drewniana 74,69 m2, płytki gres na schodach 11 31 m2)
- Chodnik, płytka odbojowa – 94,03 m2 (chodnik z rozbiórki 54,0 m2, płytka odbojowa z kostki gr.6cm
40,03 m2)
V. Branża elektryczna – instalacje elektryczne
- ręczne wykucie wnęk – 123 szt
- wykucie bruzd – 125,0 m
- montaż puszek instalacyjnych – 39 szt
- montaż rur instalacyjnych z zaprawianiem bruzd – 122,0 mb
- Przewody kabelkowe 3x1,5mm, 4x1,5 mm – 51,0m
- łączniki oświetleniowe – 9 szt
- gniazda instalacyjne – 11 szt
- oprawy oświetleniowe typu plafon LED -13 szt
- oprawy oświetleniowe natynkowe LED – 9szt
- oprawa oświetleniowa ewakuacyjna LED – 1 szt
- montaż tablic rozdzielczych – 1 kpl
- badania i pomiary – 1 kpl
VI. Branża sanitarna – przyłącz kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wewnętrzna instalacja wod-kan, instalacja CO, instalacja gazowa, przebudowa przyłącza gazowego)
- demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej – 1 kpl
- przyłącz kanalizacji sanitarnej – 1 kpl (kanał fi 160 PCW 0,7m, włączenie do istn. studni)
- kanalizacja deszczowa – 1kpl ( kanał fi 200 PCW 24,70m, studzienka fi 315 PCW 3szt)
- wewnętrzna instalacja wody zimnej i ciepłej – 1 kpl (rurociągi miedziane fi15-22mm 39m z
zaworami, elektryczne podgrzewacze wody 6kpl)
- wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej – 1 kpl (ustęp kompakt 4szt, umywalka 6szt, pisuar 1szt
wraz z rurociągiem i podłączeniem do istniejącej sieci wodociągowej)
- instalacja C.O. – 1 kpl (kocioł gazowy kondensacyjny 28kW 1kpl, grzejniki stalowe 2-3 płytowe 29
kpl, rurociąg miedziany fi 18-28mm 168m)
- wewnętrzna Instalacja gazowa – 1 kpl (rurociąg stalowy fi 20-25mm z podejściami i kurkami
gazowymi 9,70m)
- przebudowa przyłącza gazowego – 1 kpl (rurociąg fi 32PE w wykopie z wpięciem do istniejącej szafki
pomiarowej 25,0m)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że:
▪ wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę związaną z budową, rozbudową, przebudową budynku w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia na kwotę brutto min 100 000,00 zł, tj. budowa, remont budynków wraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonywana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
▪ skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:
- minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych,
- minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ
2. Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kolaczyce-itl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-04 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.