Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00171369/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
- 2023/BZP 00187179/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00251837/01 - Wynik z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów budowlanych, materiałów instalacyjnych branży elektrycznej, materiałów instalacyjnych branży sanitarnej i stolarki drzwiowej
na potrzeby PPDB Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Torowa 12
1.4.2.) Miejscowość: Sokółka
1.4.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.4.7.) Numer telefonu: 857118909
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179715
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00171369
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce
Po zmianie:
Część I. Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce
1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o.
2. Wymagania ogólne – Tabela nr 1 w Załączniku nr 5.1 do SWZ.
3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia
3.1 Przedmiot zamówienia – materiały budowlane - mają być nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
3.2 Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
3.3 Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 12 miesięcy
3.4 Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
3.5 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3.6 Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – ul. Sokólska 16, 16-123 Kuźnica.
3.7 Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
3.8 Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4 Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, którym jest dostawa materiałów budowlanych, Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełno-sprawnych art. 100 ustawy Pzp w ten sposób, że zamierza zakupić gres antypoślizgowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Dostawa materiałów instalacyjnych branży elektrycznej na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce
Po zmianie:
Część II. Dostawa materiałów instalacyjnych branży elektrycznej na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce
1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów instalacyjnych branży elektrycznej na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o.
2. Wymagania ogólne – Tabela nr 1 w Załączniku nr 5.2 do SWZ.
3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia
3.1 Przedmiot zamówienia – elementy instalacyjne branży elektrycznej - mają być nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
3.2 Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
3.3 Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 12 miesięcy
3.4 Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
3.5 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3.6 Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest - ul. Sokólska 16, 16-123 Kuźnica.
3.7 Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
3.8 Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, którym jest dostawa materiałów instalacyjnych branży elektrycznej, Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełnosprawnych art. 100 ustawy Pzp w ten sposób, że zamierza zakupić materiały instalacyjne pozwalające na montaż systemu przywoławczego -zestawu do WC dla osób niepełnosprawnych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Dostawa materiałów instalacyjnych branży sanitarnej na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce
Po zmianie:
Część III. Dostawa materiałów instalacyjnych branży sanitarnej na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce
1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów instalacyjnych branży sanitarnej na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o.
2. Wymagania ogólne – Tabela nr 1 w Załączniku nr 5.3 do SWZ.
3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia
3.1 Przedmiot zamówienia – materiały instalacyjne branży sanitarnej – mają być nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
3.2 Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
3.3 Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 12 miesięcy
3.4 Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
3.5 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3.6 Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – ul. Sokólska 16, 16-123 Kuźnica.
3.7 Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
3.8 Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, którym jest dostawa materiałów instalacyjnych branży sanitarnej i armatury sanitarnej, uwzględnia się wymagania w zakresie dostępności przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełnosprawnych art 100 ustawy Pzp, w ten sposób, iż w skład przedmiotu zamówienia wchodzi armatura sanitarna dedykowana dla osób niepełnosprawnych, tj. zestaw podtynkowy WC, umywalka, bateria umywalkowa, kabina prysznicowa z natryskiem i krzesełkiem oraz uchwyty ze stali nierdzewnej do zamontowania przy umywalce, prysznicu i zestawie WC.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Dostawa stolarki drzwiowej na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce
Po zmianie:
Część IV. Dostawa stolarki drzwiowej na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce
1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stolarki drzwiowej na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o.
2. Wymagania ogólne – Tabela nr 1 Załącznik nr 5.4 do SWZ.
3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia
3.1 Przedmiot zamówienia - drzwi wewnętrzne - mają być nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
3.2 Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
3.3 Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 12 miesięcy
3.4 Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
3.5 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3.6 Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest - ul. Sokólska 16, 16-123 Kuźnica.
3.7 Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
3.8 Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, którym jest dostawa stolarki drzwiowej, Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełnosprawnych art. 100 ustawy Pzp w ten sposób, że drzwi do pomieszczeń dostosowane są wymiarami do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózku inwalidzkim.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-04-19 10:00
Po zmianie:
2023-04-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-04-19 10:05
Po zmianie:
2023-04-24 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-05-17
Po zmianie:
2023-05-22
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa i montaż pomp ciepła wraz z wykonaniem dolnego źródła zasilania na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa materiałów elektrycznych w ramach inwestycji pn Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, cz 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
- DOSTARCZENIE I MONTAŻ FOTELI BIUROWYCH ORAZ KRZESEŁ WG 2 PAKIETÓW
- Przebudowa I piętra budynku w Zdzieszowicach ul. Góry Św. Anny 21A z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności - Spedycja
- Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Pszczółki
- Wykonanie robót utrzymaniowych na Zbiorniku Wodnym i Elektrowni Wodnej w Klimkówce
- Wymiana urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Kraków:
więcej: Cyna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.