Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00121753/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont chodników w mieście
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-060fade3-b9a0-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont chodników w mieście2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-060fade3-b9a0-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016379/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Remont chodników w mieście
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121753
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146339,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są remonty chodników na terenie Miasta Knurów. 2. Zakres rzeczowy obejmuje: 1) rozebranie zniszczonych chodników z płytek betonowych lub kostki drobnowymiarowej, 2) rozebranie wjazdów (z kostki betonowej, trylinki), 3) rozebranie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm, 4) rozebranie krawężnika betonowego o wymiarach 15x30cm, 5) rozebranie ław pod krawężniki, ławy z betonu, 6) wykonanie koryta pod chodniki o głębokości 15 cm, 7) wykonanie koryta lecz o głębokości 25 cm (wjazdy), 8) ręczne profilowanie dna koryta, 9) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z żużla wielkopiecowego grubości 10 cm (wjazdy), 10) wykonanie warstwy górnej podbudowy z żużla o grubości 8 cm (chodniki i wjazdy), 11) ułożenie chodnika z kostki brukowej szarej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej, 12) ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej z udziałem kostki kolorowej 20% na jednostkę, 13) ułożenie miejsc postojowych i wjazdów z kostki brukowej, betonowej, szarej o grubości 8cm, 14) ułożenie chodnika z kostki granitowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej, 15) remont – odnowa nawierzchni na całej szerokości i długości wyznaczonego odcinka z kostki betonowej lub kostki brukowej koloru szarego grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem i użyciem nowej kostki do 5% powierzchni, 16) ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm, 17) ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm, 18) wykonanie ławy betonowej z oporem 35x10 cm, 19) ułożenie ulicznego krawężnika betonowego 15x30 cm, 20) wykonanie nawierzchni bitumicznej o grubości 10 cm ( 5+5) / uzupełnienie ubytków, 21) odwóz ziemi z korytowania na odległość 10 km, 22) odwóz gruzu (z płytek, obrzeży i krawężników) na odległość 10 km, 23) wywóz materiału z rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu na odległość 2 km, 24) regulacja zasuw wodociągowych i gazowych, 25) regulacja studni rewizyjnych kanalizacji, 26) regulacja studni telekomunikacyjnych, 27) rozbiórka chodnika o nawierzchni bitumicznej grubości 6 cm, 28) cięcie piła nawierzchni bitumicznych o głębokości 5 cm, 29) ułożenie nawierzchni z płyt ażurowych, 30) remont nawierzchni mineralnej o łącznej grubości 10 cm, 31) rowki pod obrzeża, 32) rowki pod krawężnik. 3. Zakres prac na podstawie wskazań Zamawiającego, wynikających z jego potrzeb wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. 4. Terminy przystąpienia do wykonywania prac na podstawie otrzymanych od Zamawiającego zleceń zawierających wskazanie wykonania prac określonych w § 1 ust. 3 wzoru umowy: 1) przystąpienie do zleconych prac w trybie zwykłym: a) w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie, licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy; b) maksymalny czas na przystąpienie do zleconych prac nie może być dłuższy niż 7 (siedem) dni od daty przekazania zlecenia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot prac określony każdorazowo w zleceniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy na okres zdeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 12 (dwanaście) miesięcy, zgodnie z warunkami gwarancji określonymi w załączniku nr 2 do wzoru umowy. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: przedmiar robót, ustalenia wynikające ze wzoru umowy oraz ogólne Specyfikacje techniczne. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ wraz z załącznikami, i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173366,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607454,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173366,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECHBUDEX FIRMA INŻYNIERYJNO-BUDOWLANA LECH PASTUSZKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273175423
7.3.3) Ulica: Szkolna 33
7.3.4) Miejscowość: Przegędza
7.3.5) Kod pocztowy: 44-238
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LECHBUDEX FIRMA INŻYNIERYJNO-BUDOWLANA LECH PASTUSZKA
jakie przetargi wygrała firma
LECHBUDEX FIRMA INŻYNIERYJNO-BUDOWLANA LECH PASTUSZKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Budowa obwodnicy od ul. Szpitalnej do ul. Rybnickiej w Knurowie - II Etap: Budowa odcinka drogi łączącej KSSE z ul. Rakoniewskiego
- Dostawa materiałów szewnych
- "Remont konstrukcji stalowej dachu, sufitu podwieszanego oraz malowanie hali basenowej pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23" - w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa zabytkowego budynku przy ul. Poniatowskiego 6 w Knurowie - zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- ,, Budowa i przebudowa odcinków dróg na terenie Miasta i Gminy Gąbin"
- Przebudowa drogi powiatowej Dobrut - Śniadków - Lipienice - Wola Lipieniecka Duża
- Poprawa brd na drodze krajowej nr 48 w woj. lubelskim na obszarze działania Rejonu w Puławach, poprzez przebudowę skrzyżowania w m. Sobieszyn.
- Budowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Stara Biała w miejscowościach: Mańkowo, Stare Proboszczewice, Ludwikowo
- Remont terenu zewnętrznego w Przedszkolu nr 366 przy ul. Hawajskiej 7 w Warszawie
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.