Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00028186/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
- 2023/BZP 00057671/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00066985/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
- 2023/BZP 00080391/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA BAZY SPORTOWO-REKREACYJNEJ MIASTA GORLICE W CELU POPRAWY JAKOŚCI ŻYCIA MIESZKAŃCÓW I ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU MIASTA -
W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7097401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA BAZY SPORTOWO-REKREACYJNEJ MIASTA GORLICE W CELU POPRAWY JAKOŚCI ŻYCIA MIESZKAŃCÓW I ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU MIASTA -W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-668b5e4f-8ccc-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010458/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 MODERNIZACJĘ BAZY SPORTOWO-REKREACYJNEJ MIASTA GORLICE W CELU POPRAWY JAKOŚCI ŻYCIA MIESZKAŃCÓW I ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU MIASTA - W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00028186
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9035282,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia Części 1 obejmuje wykonanie 2 zadań:1) Zadanie 1 polegające na wykonaniu przebudowy zewnętrznego kąpieliska miejskiego w Gorlicach przy ulicy Sportowej wraz z budową obiektów towarzyszących w trybie zaprojektuj i wybuduj - Etap II, które obejmuje:
a) fazę projektową niezbędną do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z kompletem uzgodnień i opracowań oraz dokumentacją techniczno–wykonawczą,
b) wykonanie kosztorysów robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę,
d) wykonanie robót przygotowawczych terenu objętego zadaniem,
e) fazę wykonawczą,
f) wyposażenie obiektu,
g) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obejmującej kosztorysy powykonawcze, mapę geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (mapa winna być opatrzona klauzulą urzędową przez organ Służby Geodezyjnej i Kartograficznej albo zawierać oświadczenie o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji) oraz innych dokumentów wynikających z obowiązujących przepisów.
2) Zadanie 2 obejmuje budowę instalacji elektrycznej kablowej niskiego napięcia od istniejącej stacji transformatorowej przez działki o nr 1762/7, 1763/1 do rozdzielnicy elektrycznej RE1 na działce o nr 1764/7 oraz od rozdzielnicy elektrycznej RE1 przez działki o nr 1764/8, 1765/10, 2942/4 do rozdzielnicy elektrycznej RE2 na dz. o nr 1765/11
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45232452-5 - Roboty odwadniające
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 5197115,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia Części 2 obejmuje wykonanie 2 zadań w trybie zaprojektuj i wybuduj:1) Zadanie 1 obejmujące budowę bieżni lekkoatletycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie miejskim w Gorlicach w którego zakres wchodzi:
a) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także zgłoszenie w imieniu Zamawiającego zamiaru wykonywania robót oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji zezwalającej na wykonanie robót lub uzyskanie od właściwego organu architektoniczno-budowlanego braku sprzeciwu na wykonywanie robót,
b) wykonanie robót budowlanych związanych z budową bieżni lekkoatletycznej, bieżni wraz ze skocznią do skoku w dal, rzutni do pchnięcia kulą oraz rzutni do rzutu młotem na stadionie im. Maksymiliana Kumorkiewicza w Gorlicach w tym:
- przygotowanie zagospodarowania terenu budowy, wykonanie ogrodzenia terenu robót oraz jego zaplecza, prace przygotowawcze,
- geodezyjne wyznaczenie wymiarów projektowanych obiektów,
- prace ziemne, korytowanie, wykonanie nawierzchni,
- wykonanie odwodnienia bieżni lekkoatletycznej - zagospodarowanie wód opadowych, odwodnienia powierzchniowego z zastosowaniem systemu odwodnienia liniowego pomiędzy istniejącym boiskiem a nowoprojektowaną bieżnią,
- wykonanie podbudowy oraz obrzeży pod projektowane obiekty,
- budowa 6-cio torowej, 400 metrowej bieżni o nawierzchni poliuretanowej wraz z malowaniem,
- budowa 8 –mio torowej, 100 metrowej bieżni o nawierzchni poliuretanowej wraz z malowaniem,
- budowa bieżni wraz ze skocznią do skoku w dal i trójskoku,
- budowa rzutni do pchnięcia kulą,
- budowa rzutni do rzutu młotem,
- budowa piłkochwytów za bramkami boiska piłkarskiego,
- budowa krótkiego odcinka bieżni wraz z rowem z wodą na łuku bieżni,
- zakup i montaż tablicy elektronicznej wyników na terenie stadionu piłkarskiego,
- wykonanie instalacji sieci kablowej energetycznej dla oświetlenia bieżni lekkoatletycznej, oraz nagłośnienia stadionu,
- wykonanie przyłącza kablowego zasilającego przyszłe oświetlenie płyty bocznej boiska stadionu oraz wykonanie rozdzielni kablowej dla zasilania punktów gastronomicznych i nagłośnienia i oświetlenia estrady,
- wykonanie instalacji elektrycznej kablowej niskiego napięcia dla oświetlenia boisk piłkarskich oraz bieżni lekkoatletycznej.
2) Zadanie 2 obejmujące budowę trybuny dla kibiców gości na stadionie miejskim w którego zakres wchodzi:
a) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także zgłoszenie w imieniu Zamawiającego zamiaru wykonywania robót budowlanych dla budowy trybuny dla kibiców gości wraz z zagospodarowaniem terenu wokół tego sektora na stadionie sportowym im. Maksymiliana Kumorkiewicza w Gorlicach oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji zezwalającej na wykonanie robót lub uzyskanie od właściwego organu architektoniczno-budowlanego braku sprzeciwu na wykonywanie robót,
b) wykonanie robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami
4.5.5.) Wartość części: 2720337,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia Części 3 obejmuje wykonanie 1 zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj, polegającego na wykonaniu dokumentacji projektowej i na jej podstawie robót budowlanych w zakresie remontu dachu budynku Hali sportowej OSiR zlokalizowanej przy ul. Sportowej 9 w Gorlicach, wraz z budową instalacji fotowoltaicznej o maksymalnej mocy do 49 (+/- 0,9) kWp, które obejmuje:a) wykonanie oceny technicznej stanu więźby dachowej, pokrycia dachowego z blachy oraz izolacji cieplnych pod kątem określenia zakresu wymagającego wymiany,
b) wykonanie niezbędnych obliczeń i ekspertyz celem ewentualnego wzmocnienia dachu pod projektowaną instalację fotowoltaiczną,
c) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej,
d) uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także zgłoszenie w imieniu Zamawiającego zamiaru wykonywania robót,
e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji zezwalającej na wykonanie robót / uzyskanie od właściwego organu architektoniczno-budowlanego braku sprzeciwu na wykonywanie robót,
f) organizacja zaplecza budowy,
g) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej,
h) uporządkowanie terenu wraz z wyrównaniem i zagrabieniem oraz obsianiem trawą terenu wokół remontowanego obiektu,
i) przygotowanie dokumentów kolaudacyjnych (protokoły, atesty, certyfikaty itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
09330000-1 - Energia słoneczna
09331000-8 - Baterie słoneczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1183740 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6494400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6494400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6494400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe „OTECH” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008095649
7.3.3) Ulica: Dukielska 83
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
BLANCA PLUS Sp. z o.o., 05 – 552 Wólka Kosowska, Wola Mrokowska, ul. Wąska 1 – roboty w zakresie dostawy i montażu niecki basenowej wraz z wykonaniem kompletnej technologii wody basenowej.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "OTECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "OTECH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6494400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4391100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7086030 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4391100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-MAT Lucyna Matyja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492163442
7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 188
7.3.4) Miejscowość: Krynica-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 33-380
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4391100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1209090 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1209090 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1209090 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy HAŻBUD Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490513978
7.3.3) Ulica: Dukielska 83
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć P.U.P.H. OTECH Sp. z o.o., 38 – 300 Gorlice, ul. Dukielska 83 wykonanie zamówienia w części: budowa instalacji fotowoltaicznej na hali sportowej OSIR wraz z usługą kierowania robotami w branży elektrycznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNO HANDLOWY HAŻBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNO HANDLOWY HAŻBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1209090 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku anestezjologiczny
- Dostawa nici chirurgicznych
- Remont boiska szkolnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stróżówce
- MODERNIZACJA BAZY SPORTOWEJ PRZY MIEJSKIM ZESPOLE SZKÓŁ NR 4 W GORLICACH - ETAP III REMONT BIEŻNI LEKKOATLETYCZNEJ
- Zagospodarowanie poscaleniowe polegające na budowie i przebudowie dróg dojazdowych do pól we wsi Racławice, Gmina Biecz, Powiat Gorlicki.
- REMONT DROGI GMINNEJ 270303K (UL. M. KONOPNICKIEJ) W KM OD 0+406,00 DO KM 0+831,00 W MIEŚCIE GORLICE
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 49,95 kWp w budynku Szpitala w Ostródzie.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.