eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › "Usługa Nadzoru Inwestorskiego dla zadania dotyczącego modernizacji infrastruktury oświetlenia ulicznego w ramach projektu "Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Ryki na technologie LED"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa Nadzoru Inwestorskiego dla zadania dotyczącego modernizacji infrastruktury oświetlenia ulicznego w ramach projektu ”Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Ryki na technologie LED”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Burmistrz Ryk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 29

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8657 110

1.5.8.) Numer faksu: 81 8657 111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ryki@ryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umryki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=343

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa Nadzoru Inwestorskiego dla zadania dotyczącego modernizacji infrastruktury oświetlenia ulicznego w ramach projektu ”Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Ryki na technologie LED”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4060bb2a-a9d2-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00179449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001883/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Ryki na technologie LED

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Ryki na technologie LED” nr: RPLU.05.05.00-06-087/19 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.5 Promocja niskoemisyjności RPO WL 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094310/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej dla zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Ryki na technologie LED”- znak WIR.271.35.2021.
Zakres nadzoru obejmuje przede wszystkim:
1. prowadzenie wszelkich czynności Inspektora Nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego w relacji do zakresu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, a przede wszystkim pełnienie czynności określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2021.2351 ze zm.);
2. reprezentowanie Inwestora w miejscu realizacji inwestycji objętej nadzorem – zwanym dalej „budową” / „miejscem budowy” poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektami, specyfikacjami technicznymi, przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej;
3. nadzór w zakresie branży elektrycznej poprzez inspektora, posiadającego wymagane uprawnienia budowlane;
4. sprawdzanie/kontrolę jakości wykonywanych robót i ich zgodności
z dokumentacją, przepisami techniczno-budowlanymi, normami branżowymi państwowymi i europejskimi, zasadami współczesnej sztuki budowlanej oraz kontrola rodzaju wyrobów budowlanych wbudowanych oraz przeznaczonych do wbudowania, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
5. prowadzenie narad konsultacyjnych i koordynacyjnych z udziałem Inwestora i Wykonawcy min. 1 raz w miesiącu oraz opracowywanie protokołów z niniejszych spotkań – protokoły należy dostarczyć Uczestnikom narad konsultacyjnych i koordynacyjnych najpóźniej do 5-tego kolejnego dnia od daty spotkania/narady;
6. opracowywanie raportów miesięcznych z postępu robót (na koniec każdego miesiąca) – protokoły należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej do 5-tego dnia kolejnego miesiąca;
7. weryfikację i akceptację, łącznie z Zamawiającym, harmonogramu
rzeczowo-finansowego, uwzględniającego zakres rzeczowy wykonania robót, a w szczególności etapy robót w przedziałach miesięcznych z odpowiadającymi im wartościami finansowymi oraz innych dokumentów przedstawianych do akceptacji przez Wykonawcę robót budowlanych, np. IBWR, DTR, kart materiałowych itp.;
8. kontrolę i dbałość o terminowość realizacji robót objętych nadzorem;
9. ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych, w tym m.in. eksploatacyjnych oraz ekonomicznych w stosunku do dokumentacji projektowej, prawa budowlanego, powziętych ustaleń i uzgodnień oraz umów na realizację robót budowlanych;
10. obecność na placu budowy - w częstotliwości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, a tym samym realizacji prac budowlanych - począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi.
11. niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego (najpóźniej w terminie 24 godzin od powstania lub uzyskania informacji) o zaistniałych w zakresie realizowanych prac nieprawidłowościach;
12. weryfikację postępów i jakości prac poprzez prowadzone kontrole i odbiory,
a w tym odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiory częściowe robót, odbiór końcowy oraz odbiór/odbiory przed upływem okresu gwarancji/rękojmi za wady;
13. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji do odbioru
i przekazaniem jej w użytkowanie, a w tym uczestnictwo w pracach komisji odbiorów częściowych i odbioru końcowego, kontrolach przeprowadzanych przez wymagane prawem Instytucje, w tym Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz nadzorowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas przeprowadzonych kontroli;
14. uczestnictwo w przeprowadzanych przez Wykonawcę próbach, testach, badaniach, obmiarach i odbiorach technicznych;
15. ocena konieczności wykonania robót nieprzewidzianych, wnioskowanie wspólnie z Wykonawcą o akceptację zasadności ich wykonania do Zleceniodawcy (z wyjątkiem robót, wynikających z konieczności zapobieżenia bezpośredniemu niebezpieczeństwu lub uniknięciu strat – wówczas Inspektor sam podejmuje decyzję wiążącą Wykonawcę);
16. uczestniczenie we wszystkich przeglądach gwarancyjnych oraz naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących zadania
w okresach rękojmi i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z tych spotkań i narad;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESCO PROJEKT ROMAN DĘBOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 451184344

7.3.3) Ulica: M. Małachowskiego

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.