eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełżec › "Poprawa dostępności społeczno - gospodarczej poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Bełżec"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa dostępności społeczno – gospodarczej poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Bełżec„

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BEŁŻEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950014357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 5

1.5.2.) Miejscowość: Bełżec

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-670

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846652445

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@belzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.belzec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://belzec.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa dostępności społeczno – gospodarczej poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Bełżec„

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55a91b1f-9007-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016126

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4731707,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot inwestycji składa się z nw. robót:
1. „Budowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 865 w km 71+749.50
z drogą gminną nr 127550L, na działce nr ewid. 1820 w m. Bełżec” (Decyzja Wojewody Lubelskiego nr 159/21 z dnia 2 grudnia 2021r.)
2. „Budowa połączenia drogi gminnej nr 127550L, pomiędzy drogą wojewódzką nr 865 i gminnym zakładem ujęcia wody w m. Bełżec, na odcinku: km 0+003.50 ÷ 0+128.64 i km 0+144.37 ÷ 0+534.70” (Decyzja Starosty Tomaszowskiego AB.6740.27.2022z dnia 27 stycznia 2022r.) Lokalizacja : km 0+008.80÷0+128.64 i km 0+144.37 ÷ 0+534.70”,
3. Przebudowa przejazdu kolejowego kat. D. linii kolejowej nr 69 Rejowiec – Hrebenne w km 120.250 na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 127550L w m. Bełżec (Zgłoszenie do Wojewody Lubelskiego
a/. budowę drogi klasy D i przebudowę skrzyżowań
b/. budowa odcinków chodnika, (zasadniczo jednostronnego (do km 0+216.10) o szerokości 2.00m.
c/. poprawa dostępności do przyległych działek, (zjazdy gospodarcze szer. 4.50m, pozostałe, w tym na drogi wewnętrzne szer. 5.0m)
d/. wykonanie powierzchniowo-wgłębnego system odwodnienia uwzględniając istniejące naturalne ukształtowanie terenu oraz istniejącą i projektowaną infrastrukturę techniczną
d.1. Roboty w pasie drogi wojewódzkiej nr 865
d.2. Roboty w pasie drogi gminnej nr 127550L
d.2.1.Zbiornik retencyjny wód opadowych
d.2.2. Rów odpływowy od granicy terenu zamkniętego do wylotu ze zbiornika retencyjnego
d.2.3. Odprowadzenie wód opadowych z drogi gminnej powyżej projektowanego zbiornika retencyjnego wód opadowych
e/. przebudowa (usunięcie kolizji urządzeń elektroenergetycznych)
f/. budowa oświetlenia ulicznego
g/. budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej nr 127579l ul. Lipowa w Bełżcu działki numer: 2675, 2676, 2677, 2705, 2695, 2716, 2717, 2708
h/. budowa kanału technologicznego
Zakres prac obejmuje wykonanie odcinka kanału technologicznego i montaż 1 szt. Studni telekomunikacyjnej na odcinku robót nr 1, oraz wykonanie odcinków kanału technologicznego i montaż 19szt. studni telekomunikacyjnej na odcinku robót nr 2.
i/. organizacji ruchu drogowego.
Zakres robót, stałej organizacji ruchu drogowego określony jest w zatwierdzonych projektach. Dla realizacji prac inwestycyjnych na odcinku określonym w robocie nr 1, należy wykorzystać opracowany i zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu, dla roboty nr 2 stosowny projekt wykona Wykonawca robót.
j/. budowa kanału technologicznego
Zakres prac obejmuje wykonanie odcinka kanału technologicznego i montaż 1 szt. Studni telekomunikacyjnej na odcinku Zadania 1, oraz wykonanie odcinków kanału technologicznego i montaż 19szt. studni telekomunikacyjnej na odcinku Zadania 2.
k/. organizacji ruchu drogowego.
W „zgłoszeniu robót” wskazane są inne zalecenia związane z realizacją robót. Inwestor i jednocześnie Zarządca drogi gminnej widzi możliwość krótkotrwałych zamknięć czasowych związanych z realizacją zadania, bez konieczności wykonywania objazdów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45234129-6 - Roboty budowlane w zakresie torów kolei miejskiej

32400000-7 - Sieci

4.5.5.) Wartość części: 3688000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Przebudowa drogi wewnętrznej w Brzezinach dz. nr 170.
Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Brzeziny dz. 170".
Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejącym śladzie drogi tłuczniowej, w granicach pasa drogowego.
Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiono na załączonej dokumentacji graficznej stanowiące j integralną część projektu zagospodarowania terenu.
Zadanie nr 2 Przebudowa drogi wewnętrznej w Brzezinach dz. nr 190.
Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Brzeziny dz. nr 190”.
Zakres robót będzie obejmować przebudowę drogi wraz z poboczami w granicy pasa drogowego.
Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejący śladzie drogi tłuczniowej, w granicach pasa drogowego.
Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączonej dokumentacji graficznej stanowiącej integralną część projektu zagospodarowania terenu.
Zadanie nr 3 Przebudowa drogi wewnętrznej w Brzezinach dz. nr 154.
Przedmiotem inwestycji jest „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Brzeziny dz. 154".
Zakres robót będzie obejmował przebudowę drogi częściowo z poboczami w granicy pasa drogowego. Szczegółowy zakres opracowania obrazuje „Projekt zagospodarowania terenu".
Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejący śladzie drogi tłuczniowej, w granicach pasa drogowego
Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączonej j dokumentacji graficznej stanowiącej integralną część projektu zagospodarowania terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1223000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Partyzantów w Bełżcu dz. nr 592.
Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Partyzantów (dz. 592)".
Zakres robót będzie obejmował przebudowę drogi wraz z poboczami w granicy pasa drogowego.
Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejący śladzie drogi tłuczniowej, w granicach pasa drogowego o szerokości 3,50 m.
Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączone j dokumentacji graficznej stanowiące j integralną część projektu zagospodarowania terenu.
Zadanie nr 2 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Partyzantów w Bełżcu dz. nr 229.
Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Partyzantów (dz. 229) w Bełżcu".
Zakres robót będzie obejmował przebudowę drogi wraz z poboczami w granicy pasa drogowego.
Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejący śladzie drogi tłuczniowej, w granicach pasa drogowego o szerokości 3,50 m.
Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączonej j dokumentacji graficznej stanowiące j integralną część projektu zagospodarowania terenu.
Zadanie nr 3 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Wrzosowa w Bełżcu dz. nr 425, 424.
Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej ulica Wrzosowa dz. nr 425, 424”.
Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejącym śladzie drogi tłuczniowej, w granicach pasa drogowego.
Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączonej dokumentacji graficznej stanowiącej integralna część projektu zagospodarowania terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 265000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Marii Konopnickiej w Bełżcu dz. nr 2944.
Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Marii Konopnickiej w Bełżcu”.
Zakres robót będzie obejmował przebudowę drogi wraz z poboczami w granicy pasa drogowego.
Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejący śladzie drogi tłuczniowej, w granicach pasa drogowego.
Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączonej dokumentacji graficznej stanowiące j integralną część projektu zagospodarowania terenu.

Zadanie nr 2 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Pogodna w Bełżcu.
Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Pogodna dz. 2977 w Bełżcu".
Zakres robót będzie obejmował przebudowę drogi wraz z poboczami w granicy pasa drogowego.
Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejącym śladzie drogi tłuczniowej, w granicach pasa drogowego. Ponadto w ramach zadania przewidziano wykonanie drenu z lewej strony drogi o wymiarach 30,0 x 70,0 cm wypełniony tłuczniem kamiennym frakcji 40/63 mm oraz owinięty geotekstylem.
Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączone j dokumentacji graficzne j stanowiące j integralną część projektu zagospodarowania terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 247000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Hetmańska.
Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Hetmańska w Bełżcu".
Zakres robót będzie obejmował przebudowę drogi wraz z poboczami w granicy pasa drogowego.
Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejący śladzie drogi tłuczniowej, w granicach pasa drogowego.
Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączonej j dokumentacji graficzne j stanowiące j integralną część projektu zagospodarowania terenu.


Zadanie nr 2 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Świerkowa w Bełżcu dz. nr 2186, 2321.
Przedmiot inwestycji.
Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Świerkowa w Bełżcu".
Zakres robót będzie obejmował przebudowę drogi wraz z poboczami w granicy pasa drogowego.
Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejącym śladzie drogi tłuczniowej, w granicach pasa.
Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączonej j dokumentacji graficznej stanowiące j integralną część projektu zagospodarowania terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 397000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1269360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1579420,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1269360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NARBUD Łukasz Strumidło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931571932

7.3.3) Ulica: Jędrzejówka 131

7.3.4) Miejscowość: Narol

7.3.5) Kod pocztowy: 37-610

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1269360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514958,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335790,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NARBUD Łukasz Strumidło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931571932

7.3.3) Ulica: Jędrzejówka 131

7.3.4) Miejscowość: Narol

7.3.5) Kod pocztowy: 37-610

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335790,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271830,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NARBUD Łukasz Strumidło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931571932

7.3.3) Ulica: Jędrzejówka 131

7.3.4) Miejscowość: Narol

7.3.5) Kod pocztowy: 37-610

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 605435,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NARBUD Łukasz Strumidło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931571932

7.3.3) Ulica: Jędrzejówka 131

7.3.4) Miejscowość: Narol

7.3.5) Kod pocztowy: 37-610

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.