eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › ¦wiadczenie us³ug odbioru, wywozu i zagospodarowania sta³ych odpadów komunalnych z Oddzia³u ZUS w Lublinie oraz podleg³ych Oddzia³owi terenowych jednostek organizacyjnych



Og³oszenie z dnia 2023-04-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug odbioru, wywozu i zagospodarowania sta³ych odpadów komunalnych z Oddzia³u ZUS w Lublinie oraz podleg³ych Oddzia³owi terenowych jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600442

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Tomasza Zana 36-38C

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-601

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_Lublin@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego oraz zarz±dzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

ubezpieczenia spo³eczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug odbioru, wywozu i zagospodarowania sta³ych odpadów komunalnych z Oddzia³u ZUS w Lublinie oraz podleg³ych Oddzia³owi terenowych jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f41b35f9-c305-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00178247

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00412018/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³uga wywozu odpadów komunalnych z siedziby Oddzia³u ZUS w Lublinie oraz podleg³ych TJO

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/zus

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformê zakupow±, umo¿liwiaj±c± obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, dostêpn± pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Korespondencja elektroniczna odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformê zakupow±, dostêpn± pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.
Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, odbierania i wysy³ania korespondencji elektronicznej zosta³y okre¶lone w Rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. W zamówieniach publicznych, Zamawiaj±cy jako administrator danych osobowych, obowi±zany jest do spe³nienia obowi±zku informacyjnego z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³. Dotyczy to w szczególno¶ci:
1) wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±,
2) wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±,
3) pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone
w pe³nomocnictwie),
4) cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
5) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych (ZUS) - Centrala: ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa.
2) Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych. Mo¿e siê
Pani/Pan z nim kontaktowaæ we wszystkich sprawach, które dotycz± przetwarzania
danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych:
− listownie na adres:
Inspektor Ochrony Danych
ul. Szamocka 3, 5
01‐748 Warszawa
− przez e‐mail: ODO@zus.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu udzielenia przedmiotowego zamówienia w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu spe³nienia obowi±zku prawnego wynikaj±cego z przepisów ustawy.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania Umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania Umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ Umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, i¿ nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zgodnie z wytycznymi Urzêdu Zamówieñ Publicznych, Wykonawca powinien z³o¿yæ stosowne o¶wiadczenie. Tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w Formularzu „Oferta Wykonawcy” stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 200000/271/01/2023 - ZAP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 198763,09 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 179365,09 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest us³uga wywozu sta³ych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych , z nieruchomo¶ci Oddzia³u ZUS w Lublinie przy ul. T. Zana 36,38 C
Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1.1 do SWZ

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 108154,05 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, odrêbnie dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Cena brutto „C” – 100%;
2) Powy¿szemu kryterium Zamawiaj±cy przypisa³ nastêpuj±ce znaczenie:
Waga [%] - 100%
Liczba punktów – 100
Sposób oceny wg wzoru:
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

C = (Cn / Co) x 100 pkt
gdzie:
C – ocena punktowa za oceniane kryterium ceny;
Cn – najni¿sza cena ofertowa (brutto) spo¶ród wszystkich podlegaj±cych ocenie ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
100 % - waga procentowa ocenianego kryterium (100% = 100 pkt);

Zasady oceny ofert wed³ug ustalonych kryteriów:
1) Ocena punktowa w kryterium „Cena brutto (C)” dokonana zostanie na podstawie ceny brutto wskazanej przez Wykonawcê w ofercie i przeliczona wed³ug wzoru opisanego powy¿ej.
2) Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3) Za najkorzystniejsz± Ofertê w zakresie danej czê¶ci zamówienia, zostanie uznana ta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów na podstawie ww. kryterium oceny ofert.
4) W przypadku wyst±pienia sytuacji, w zakresie danej czê¶ci zamówienia, uniemo¿liwiaj±cej dokonanie wskazania oferty z najwy¿sz± liczb± punktów, ze wzglêdu na fakt, i¿ dwóch lub wiêcej Wykonawców z³o¿y oferty przedstawiaj±ce takie same oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
5) Wykonawcy sk³adaj±c oferty dodatkowe nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
6) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawy oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
7) Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert±.
8) Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³yn±³ przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest us³uga wywozu sta³ych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych z nieruchomo¶ci Biura Terenowego ZUS w Parczewie przy ul. Plac Wolno¶ci 7
Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1.2 do SWZ

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7522,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, odrêbnie dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Cena brutto „C” – 100%;
2) Powy¿szemu kryterium Zamawiaj±cy przypisa³ nastêpuj±ce znaczenie:
Waga [%] - 100%
Liczba punktów – 100
Sposób oceny wg wzoru:
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

C = (Cn / Co) x 100 pkt
gdzie:
C – ocena punktowa za oceniane kryterium ceny;
Cn – najni¿sza cena ofertowa (brutto) spo¶ród wszystkich podlegaj±cych ocenie ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
100 % - waga procentowa ocenianego kryterium (100% = 100 pkt);

Zasady oceny ofert wed³ug ustalonych kryteriów:
1) Ocena punktowa w kryterium „Cena brutto (C)” dokonana zostanie na podstawie ceny brutto wskazanej przez Wykonawcê w ofercie i przeliczona wed³ug wzoru opisanego powy¿ej.
2) Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3) Za najkorzystniejsz± Ofertê w zakresie danej czê¶ci zamówienia, zostanie uznana ta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów na podstawie ww. kryterium oceny ofert.
4) W przypadku wyst±pienia sytuacji, w zakresie danej czê¶ci zamówienia, uniemo¿liwiaj±cej dokonanie wskazania oferty z najwy¿sz± liczb± punktów, ze wzglêdu na fakt, i¿ dwóch lub wiêcej Wykonawców z³o¿y oferty przedstawiaj±ce takie same oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
5) Wykonawcy sk³adaj±c oferty dodatkowe nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
6) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawy oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
7) Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert±.
8) Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³yn±³ przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga wywozu sta³ych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych z nieruchomo¶ci Inspektoratu ZUS w Bia³ej Podlaskiej przy ul. Sadowej 23.
Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1.3 do SWZ

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 27455,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, odrêbnie dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Cena brutto „C” – 100%;
2) Powy¿szemu kryterium Zamawiaj±cy przypisa³ nastêpuj±ce znaczenie:
Waga [%] - 100%
Liczba punktów – 100
Sposób oceny wg wzoru:
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

C = (Cn / Co) x 100 pkt
gdzie:
C – ocena punktowa za oceniane kryterium ceny;
Cn – najni¿sza cena ofertowa (brutto) spo¶ród wszystkich podlegaj±cych ocenie ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
100 % - waga procentowa ocenianego kryterium (100% = 100 pkt);

Zasady oceny ofert wed³ug ustalonych kryteriów:
1) Ocena punktowa w kryterium „Cena brutto (C)” dokonana zostanie na podstawie ceny brutto wskazanej przez Wykonawcê w ofercie i przeliczona wed³ug wzoru opisanego powy¿ej.
2) Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3) Za najkorzystniejsz± Ofertê w zakresie danej czê¶ci zamówienia, zostanie uznana ta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów na podstawie ww. kryterium oceny ofert.
4) W przypadku wyst±pienia sytuacji, w zakresie danej czê¶ci zamówienia, uniemo¿liwiaj±cej dokonanie wskazania oferty z najwy¿sz± liczb± punktów, ze wzglêdu na fakt, i¿ dwóch lub wiêcej Wykonawców z³o¿y oferty przedstawiaj±ce takie same oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
5) Wykonawcy sk³adaj±c oferty dodatkowe nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
6) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawy oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
7) Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert±.
8) Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³yn±³ przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga wywozu sta³ych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych z nieruchomo¶ci Inspektoratu ZUS w Pu³awach przy ul. Lubelskiej 20
Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1.4 do SWZ

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 12904,51 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, odrêbnie dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Cena brutto „C” – 100%;
2) Powy¿szemu kryterium Zamawiaj±cy przypisa³ nastêpuj±ce znaczenie:
Waga [%] - 100%
Liczba punktów – 100
Sposób oceny wg wzoru:
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

C = (Cn / Co) x 100 pkt
gdzie:
C – ocena punktowa za oceniane kryterium ceny;
Cn – najni¿sza cena ofertowa (brutto) spo¶ród wszystkich podlegaj±cych ocenie ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
100 % - waga procentowa ocenianego kryterium (100% = 100 pkt);

Zasady oceny ofert wed³ug ustalonych kryteriów:
1) Ocena punktowa w kryterium „Cena brutto (C)” dokonana zostanie na podstawie ceny brutto wskazanej przez Wykonawcê w ofercie i przeliczona wed³ug wzoru opisanego powy¿ej.
2) Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3) Za najkorzystniejsz± Ofertê w zakresie danej czê¶ci zamówienia, zostanie uznana ta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów na podstawie ww. kryterium oceny ofert.
4) W przypadku wyst±pienia sytuacji, w zakresie danej czê¶ci zamówienia, uniemo¿liwiaj±cej dokonanie wskazania oferty z najwy¿sz± liczb± punktów, ze wzglêdu na fakt, i¿ dwóch lub wiêcej Wykonawców z³o¿y oferty przedstawiaj±ce takie same oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
5) Wykonawcy sk³adaj±c oferty dodatkowe nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
6) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawy oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
7) Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert±.
8) Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³yn±³ przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest us³uga wywozu sta³ych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych z nieruchomo¶ci Inspektoratu ZUS w Kra¶niku przy ul. Ks. J. Popie³uszki 3A
Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1.5 do SWZ

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21338,19 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, odrêbnie dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Cena brutto „C” – 100%;
2) Powy¿szemu kryterium Zamawiaj±cy przypisa³ nastêpuj±ce znaczenie:
Waga [%] - 100%
Liczba punktów – 100
Sposób oceny wg wzoru:
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

C = (Cn / Co) x 100 pkt
gdzie:
C – ocena punktowa za oceniane kryterium ceny;
Cn – najni¿sza cena ofertowa (brutto) spo¶ród wszystkich podlegaj±cych ocenie ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
100 % - waga procentowa ocenianego kryterium (100% = 100 pkt);

Zasady oceny ofert wed³ug ustalonych kryteriów:
1) Ocena punktowa w kryterium „Cena brutto (C)” dokonana zostanie na podstawie ceny brutto wskazanej przez Wykonawcê w ofercie i przeliczona wed³ug wzoru opisanego powy¿ej.
2) Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3) Za najkorzystniejsz± Ofertê w zakresie danej czê¶ci zamówienia, zostanie uznana ta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów na podstawie ww. kryterium oceny ofert.
4) W przypadku wyst±pienia sytuacji, w zakresie danej czê¶ci zamówienia, uniemo¿liwiaj±cej dokonanie wskazania oferty z najwy¿sz± liczb± punktów, ze wzglêdu na fakt, i¿ dwóch lub wiêcej Wykonawców z³o¿y oferty przedstawiaj±ce takie same oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
5) Wykonawcy sk³adaj±c oferty dodatkowe nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
6) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawy oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
7) Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert±.
8) Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³yn±³ przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga wywozu sta³ych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych z nieruchomo¶ci Biura terenowego ZUS w £êcznej przy ul. Obroñców Pokoju 5
Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1.6 do SWZ

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1991,34 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, odrêbnie dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Cena brutto „C” – 100%;
2) Powy¿szemu kryterium Zamawiaj±cy przypisa³ nastêpuj±ce znaczenie:
Waga [%] - 100%
Liczba punktów – 100
Sposób oceny wg wzoru:
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

C = (Cn / Co) x 100 pkt
gdzie:
C – ocena punktowa za oceniane kryterium ceny;
Cn – najni¿sza cena ofertowa (brutto) spo¶ród wszystkich podlegaj±cych ocenie ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
100 % - waga procentowa ocenianego kryterium (100% = 100 pkt);

Zasady oceny ofert wed³ug ustalonych kryteriów:
1) Ocena punktowa w kryterium „Cena brutto (C)” dokonana zostanie na podstawie ceny brutto wskazanej przez Wykonawcê w ofercie i przeliczona wed³ug wzoru opisanego powy¿ej.
2) Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3) Za najkorzystniejsz± Ofertê w zakresie danej czê¶ci zamówienia, zostanie uznana ta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów na podstawie ww. kryterium oceny ofert.
4) W przypadku wyst±pienia sytuacji, w zakresie danej czê¶ci zamówienia, uniemo¿liwiaj±cej dokonanie wskazania oferty z najwy¿sz± liczb± punktów, ze wzglêdu na fakt, i¿ dwóch lub wiêcej Wykonawców z³o¿y oferty przedstawiaj±ce takie same oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
5) Wykonawcy sk³adaj±c oferty dodatkowe nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
6) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawy oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
7) Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert±.
8) Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³yn±³ przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnego poziomu zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada wymagane prawem uprawnienia do gospodarowania odpadami w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia tj.:
a) aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2022r., poz. 1297 z pó¼n. zm.), odpowiednio dla lokalizacji w stosunku, do której Wykonawca ubiega siê o udzielenie zamówienia;
b) aktualny wpis do rejestru podmiotów gospodaruj±cych odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022r., poz. 699 z pó¼n. zm.) zezwalaj±cy na transport odpadów w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia.
UWAGA nr 1:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej bêdzie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, wymienione w ppkt. a i b
i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnego poziomu zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowych:
Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnego poziomu zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia.
2. Zamawiaj±cy oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, jak ni¿ej:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê/ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty/oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, sporz±dzonego wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SWZ;
b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
c) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
e) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (t.j.Dz. U. z 2023 r. poz. 70), oraz o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia dotycz±cego przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, sporz±dzonego wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert±:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp , stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert:
a) nie podlega wykluczeniu,
b) spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu
O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg. wymogów za³±cznika nr 3 do SWZ
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie Zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, O¶wiadczenie, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie potwierdza na dzieñ sk³adania ofert brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art.117 ust.4 ustawy Pzp, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg. wymogów za³±cznika nr 5 do SWZ
2.Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, jak ni¿ej:
a) aktualnego wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci zamówienia, w której sk³adana jest oferta), prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, zgodnie z ustaw± z 13.09.1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (j.t. Dz.U.2022.1297).
b) aktualnego wpisu do rejestru podmiotów gospodaruj±cych odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z 14.12.2012 r. o odpadach (j.t. Dz.U.2022.699) zezwalaj±cego na transport odpadów w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia.
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokumentów dotycz±cych ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³nienia wymagañ dotycz±cych przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie Zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, podmiotowe dokumenty, o których mowa w pkt.5.6 lit. a-e niniejszego og³oszenia sk³ada osobno ka¿dy Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia.
2) Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia podmiotowych dokumentów, o których mowa w pkt. 5.6 lit.b-e niniejszego og³oszenia dotycz±cych podwykonawców niebêd±cych podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postêpowania.

2. Wykonawca zagraniczny
1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast za¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 5.6 lit. b niniejszego og³oszenia, za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 5.6 lit. c niniejszego og³oszenia, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt 5.6 lit.d niniejszego og³oszenia– sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
2) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt.1 lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. W takim przypadku, dokumenty te powinny byæ wystawione odpowiednio nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w pkt 2 ppkt.1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (je¿eli by³o wymagane).
4. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, o okre¶lone w Rozdziale XI pkt.1 ppkt.2 SWZ (zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ), z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie stanowi podmiotowy ¶rodek dowodowy.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, O¶wiadczenie wstêpne, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, okre¶lone w Rozdz. XI pkt.1 ppkt.1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, okre¶lone w rozdz. XI pkt.6 ppkt.1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian tre¶ci zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 455 ustawy Pzp, oraz w okoliczno¶ciach przewidzianych w zapisach projektowanych postanowieñ Umowy.
ZMIANY UMOWY:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian tre¶ci zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, oraz w przypadkach gdy konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub zmiana taka jest korzystna dla Zamawiaj±cego oraz okre¶la warunki takich zmian w zakresie:
1) wyd³u¿enia terminu obowi±zywania umowy, okre¶lonego w § 2 ust. 1, umowy w razie niewykorzystania okre¶lonego w § 1 ust. 5 umowy gwarantowanego poziomu procentowego (liczonego w stosunku do maksymalnej warto¶ci umowy brutto), z zastrze¿eniem § 2 ust.3 umowy;
2) zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy, w zakresie niezbêdnym do dostosowania umowy do warunków ¶wiadczenia us³ugi wynikaj±cych ze zmienionych przepisów prawa w oparciu o które realizowana jest umowa;
3) zmiany w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci w zakresie harmonogramu odbioru odpadów, frakcji odpadów, wymagañ dotycz±cych pojemników lub worków do gromadzenia odpadów, je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia ¶wiadczenia us³ug na odpowiednim poziomie jako¶ci, a tak¿e zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i potrzebami Zamawiaj±cego;
4) zmiany wynagrodzenia w przypadkach okre¶lonych w § 8 umowy;
5) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia i obni¿enie ceny w przypadku stwierdzenia przez Zamawiaj±cego nieprawid³owo¶ci;
6) zmiany lokalizacji jednostki terenowej Zamawiaj±cego w ramach granic
administracyjnych miejscowo¶ci w której pierwotnie siê znajduje;
7) zmiany polegaj±cej na wprowadzeniu lub rezygnacji z podwykonawcy, zmianie podwykonawcy, zmianie zakresu prac powierzonych podwykonawcy, pod warunkiem, ¿e zapewni to prawid³ow± realizacjê przedmiotu umowy;
8) zmiany wynikaj±cej z zaistnienia si³y wy¿szej;
9) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli zamówienia publicznego w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, pod warunkiem, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy;
10) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli zamówienia publicznego, w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców;
11) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, na który jest regulowane wynagrodzenie za wykonan± us³ugê, z zastrze¿eniem zapisów § 7 ust.8-10 umowy;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-28 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym za po¶rednictwem platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/zus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-28 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie ka¿dej z czê¶ci zamówienia w terminie 24 miesiêcy od dnia daty zawarcia umowy o zamówienie publiczne, jednak nie wcze¶niej ni¿ od 01 lipca 2023r.
2. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê oraz przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych czê¶ci zamówienia.
3. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê w ofercie, czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcê nazw ewentualnych Podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani.
4. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowê, ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na jedno i wszystkie zdarzenia, w ca³ym okresie realizacji zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± od warto¶ci brutto z³o¿onej oferty.
5. Zamawiaj±cy informuje, i¿ nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u Zamawiaj±cego.
6. Sk³adanie Ofert w przedmiotowym postêpowaniu odbywa siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/zus
7. Ofertê sporz±dza siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegó³owy opis przygotowania i sk³adania ofert opisuje Rozdzia³ XV i XVII SWZ.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje aukcji elektronicznej.
9. Zamawiaj±cy nie prowadzi postêpowania w celu zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje zastosowania prawa opcji.
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
12. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwo³ania zebrania Wykonawców.
13. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wynagrodzenia za wykonanie zamówienia.
14. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
15. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia katalogów elektronicznych do oferty.
16. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
17. Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w zakresie zatrudniania osób, o których mowa w art.96 ust.2 pkt.2 ustawy Pzp.
18. Zamawiaj±cy nie zastrzega mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez wykonawców, o których mowa w art.94 ustawy Pzp
19. Zamawiaj±cy informuje, ¿e przed wszczêciem postêpowania nie przeprowadzono wstêpnych konsultacji rynkowych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.