eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › "Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Daleszyce w miejscowościach Niestachów i Cisów"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Daleszyce
w miejscowościach Niestachów i Cisów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Daleszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Staszica

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.daleszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-958abff9-b79d-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Daleszyce
w miejscowościach Niestachów i Cisów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-958abff9-b79d-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043653/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Budowa boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Daleszyce w miejscowościach Niestachów i Cisów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115870

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIN.ZP.271.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1418358,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Niestachowie, dz. nr ew. 13/2.
Teren objęty opracowaniem znajduje się w gm. Daleszyce, w miejscowości Niestachów, na działce
o nr ewid. 13/2.
Zaprojektowano boisko sportowe o powierzchni: 459 m2, długość - 27,00 m, szerokość - 17,00 m, z nawierzchnią z trawy syntetycznej, o parametrach dopasowanych do przeznaczenia boiska, wys. min 15 mm. Konstrukcja podłoża (warstwa nośna i wyrównawcza) z kruszyw o odpowiedniej granulacji. Oddzielenie boiska od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8x30x100cm układanych na ławie betonowej z oporem.
Na terenie boiska wielofunkcyjnego przewidziano rozgrywanie następujących dyscyplin sportowych:
- koszykówka, mini piłka ręczna oraz mini piłka nożna 25x15 m,
- siatkówka 18x9 m.
Boiska będą posiadały bezpieczny obwód wychodzący poza linie pasów gry o szerokości od 1,0 m do 2,0m.
W skład wyposażenia sportowego wchodzą:
- bramka stalowa (3x2m), ocynkowana, montowana w tulejach, z siatką – szt. 2,
- zestaw do siatkówki, wielofunkcyjny (badminton, tenis, siatkówka) - słupki stalowe – szt. 2
z tulejami do montowania w podłożu, z możliwością demontażu, z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa – 1 zestaw.-
- zestaw do koszykówki – komplety.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach

4.5.5.) Wartość części: 709037,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 Budowa boiska wielofunkcyjnego w Cisowie, dz. nr ew. 47.
Teren objęty opracowaniem znajduje się w gm. Daleszyce, w miejscowości Cisów, na działce o nr ewid. 47.
Zaprojektowano boisko sportowe o powierzchni: 561 m2, długość - 33,00 m, szerokość - 17,00 m,
z nawierzchnią z trawy syntetycznej, o parametrach dopasowanych do przeznaczenia boiska, wys. 15 mm. Konstrukcja podłoża (warstwa nośna i wyrównawcza) z kruszyw o odpowiedniej granulacji. Oddzielenie boiska od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8x30x100cm układanych na ławie betonowej z oporem.

Na terenie boiska wielofunkcyjnego przewidziano rozgrywanie następujących dyscyplin sportowych:
- mini piłka nożna 30x15 m,
- piłka ręczna 30x15 m,
- siatkówka 18x9 m.

W skład wyposażenia sportowego wchodzą:
- bramka stalowa (3x2m), ocynkowana, montowana w tulejach, z siatką – szt. 2,
- zestaw do siatkówki, wielofunkcyjny (badminton, tenis, siatkówka) - słupki stalowe – szt. 2
z tulejami do montowania w podłożu, z możliwością demontażu, z regulacją wysokości mocowania siatki
i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa – 1 zestaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach

4.5.5.) Wartość części: 709321,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333333,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438731,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333333,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych COMPLEX Mateusz Chłodnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388526632

7.3.4) Miejscowość: Bogoria

7.3.5) Kod pocztowy: 28-210

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333333,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295711,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295711,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOFORMA HUBERT WÓJCIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292838426

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-807

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295711,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.