Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122761/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń Zakopiańskiego Centrum Kultury w budynku dawnej przychodni w ramach zadania „Rewitalizacja budynków dworca PKP”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 20 20 448
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń Zakopiańskiego Centrum Kultury w budynku dawnej przychodni w ramach zadania „Rewitalizacja budynków dworca PKP”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d46d5897-ea24-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122761/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.43.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 58663,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i podłączenie do sieci wyposażenia pomieszczeń
Zakopiańskiego Centrum Kultury w budynku dawnej przychodni położonego w Zakopanem przy ul.
Chramcówki 35 w ramach zadania inwestycyjnego nr 2016/10 pn. „Rewitalizacja budynków dworca PKP”
2. Przedmiot zamówienia podany w ust. 1 szczegółowo opisują:
1) specyfikacja dostawy wyposażenia,
2) Tabela Elementów Rozliczeniowych,
3) wzór umowy.
3. Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w opracowaniach bez wykonania,
którego odbiór i eksploatacja wymienionego w nich wyposażenia nie jest możliwa z przyczyn prawnych
i technicznych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy rozwiązań
zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji wyposażenia w sytuacji, gdy wykonanie tych
prac będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi
na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Prace zamienne nie powodują zwiększenia
wynagrodzenia Wykonawcy.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakupu, dostawy, montażu lub zakresu przewidzianych
w dokumentacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy
technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy.
Ograniczenia te nazwane są dostawami zaniechanymi a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia
Wykonawcy określa wzór umowy. Wartość ograniczenia rzeczowego nie może przekroczyć 20 %
wynagrodzenia ryczałtowego podanego w Ofercie Wykonawcy.
Uwaga:
Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie skoordynowanie dostaw i wykończenia wnętrz budynku
dworca z zarządcą obiektu tj. upoważnionym przedstawicielem Zakopiańskiego Centrum Kultury
wymienionym we wzorze umowy.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisującym przedmiot
zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i
systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim
odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji
technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej:
normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych
występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
7. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym
w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych
przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane
rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace niezależnie
od indywidualnych kart gwarancyjnych producentów wyposażenia, objęte przedmiotowym
zamówieniem.
9. Do Wykonawcy należeć będzie sporządzanie harmonogramu wykonywania prac i przedłożenie go
do akceptacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do ich realizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78929,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217476,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89810,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAM Wojciech Smolak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386284567
7.3.3) Ulica: Świlcza 147K
7.3.4) Miejscowość: Świlcza
7.3.5) Kod pocztowy: 36-072
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89810,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 62 dni
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa wyposażenia górskiego
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Modernizacja skrzyżowania ulic: Krupówki/Tetmajera/Zamoyskiego/Witkiewicza w Zakopanem
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.