eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Teresin › Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Teresin i jej jednostek organizacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Teresin i jej jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TERESIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ZIELONA 20

1.5.2.) Miejscowość: Teresin

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-515

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 468642539

1.5.8.) Numer faksu: +48 468642531

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@teresin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.teresin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/profile/gmina-teresin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Teresin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 837-16-95-437

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 20

1.5.2.) Miejscowość: Teresin

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-515

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 468642539

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@teresin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://josephine.proebiz.com/pl/profile/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Teresinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 750462197

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. XX-Lecia 32

1.5.2.) Miejscowość: Teresin

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-515

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@teresin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://josephine.proebiz.com/pl/profile/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Teresinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8371011545

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. XX-Lecia 13

1.5.2.) Miejscowość: Teresin

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-515

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@teresin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://josephine.proebiz.com/pl/profile/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teresiński Ośrodek Kultury w Teresinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8371011456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. XX-Lecia 32

1.5.2.) Miejscowość: Teresin

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-515

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@teresin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://josephine.proebiz.com/pl/profile/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Szymanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8371238645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 35

1.5.2.) Miejscowość: Szymanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-516

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@teresin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://josephine.proebiz.com/pl/profile/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Teresin i jej jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30cb7182-f10d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002917/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Teresin i jej jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132422/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 451612,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych, tj. Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Teresinie, Szkoły Podstawowej w Szymanowie, Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Teresinie, Teresińskiego Ośrodka Kultury w Teresinie, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.):
1) Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo zgodnie z załącznikiem nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę - w szczególności - do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji, reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji oraz do wykonywania czynności wynikających z pełnomocnictwa o którym mowa pkt.2).
2) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. wynosi 1.075.268 kWh.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 542654,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 633251,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 542654,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektra S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146667113

7.3.3) Ulica: Ul. Skierniewicka 10A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 542654,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.