Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00158155/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO – Remont szatni szkolnej w budynku przy Placu Wyzwolenia 18 w Szkole Podstawowej Nr 53 w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 53 im. S. Żeromskiego w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000723419
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wyzwolenia 18
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-423
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 255 71 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola53katowice@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp53.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BO – Remont szatni szkolnej w budynku przy Placu Wyzwolenia 18 w Szkole Podstawowej Nr 53 w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37710ffa-04b9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00114752/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 BO - Remont szatni szkolnej w budynku przy Placu Wyzwolenia 18
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158155/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/414/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń szatni w budynku szkoły w zakresie robót związanych z wymianą posadzek, przygotowaniem powierzchni pod malowanie i malowaniem, wymianą grzejników, wymianą instalacji elektrycznej wraz z osprzętem oraz wykonaniem instalacji awaryjnej i ewakuacyjnej.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej obejmującej opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt techniczny części elektrycznej stanowiące integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 153 000,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez Firmę Handlowo Usługową „ADMIST” Sosnowska Stanisława z siedzibą ul. Wspólna 15, 41-250 Czeladź w kwocie 174 343,42 zł znacząco przewyższa środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174343,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406254,52 PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Instalowania paneli fotowoltaicznych na budynku Dyrekcji wraz z remontem dachu, budowa carportów (wiat samochodowych) i wiat rowerowych przy budynku Dyrekcji oraz przy budynku Bloku operacyjnego
- BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA SKRZYŻOWANIU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 927 Z ULICAMI GÓRNĄ I WOJSKA POLSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI MIKOŁÓW.
- Dostawa sprzętu audio
- Wykonanie usługi w postaci opracowania: Określenie emisji metanu do powietrza wentylacyjnego oraz atmosfery poprzez modelowanie i analizę sieci wentylacyjnej w Kopalni Pniówek ....
- SZBI- Dokumentacja systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Dostawa podzespołów komputerowych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Docieplenie dachu wełną mineralną wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania "Termomodernizacja budynku remizy OSP Koniaków Centrum"
- Poprawa warunków edukacyjnych w szkołach ponadpodstawowych - wykonanie robót budowlanych
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.