eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › ¦wiadczenie us³ug przewozu dzieci niepe³nosprawnych do Szko³y Podstawowej nr 68 w Poznaniu



Og³oszenie z dnia 2021-09-13

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug przewozu dzieci niepe³nosprawnych do Szko³y Podstawowej nr 68 w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 68 w Poznaniu

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Miasto Poznañ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630160925

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Os. Jana III Sobieskiego 102

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poznañ

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-688

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp68@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.sp68.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug przewozu dzieci niepe³nosprawnych do Szko³y Podstawowej nr 68 w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-766e4650-1096-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00177870

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00141537/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug przewozu dzieci niepe³nosprawnych do Szko³y Podstawowej nr 68 w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00174490/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:

W prowadzonym postêpowaniu w trybie podstawowym (og³oszenie o zamówieniu z dnia 12.08.2021 r. nr 2021/BZP 00147504/01) nie z³o¿ono ¿adnej oferty(og³oszenie o wyniku postêpowania z dnia 27.08.2021 r. o nr 2021/BZP 00162314/01), a pierwotne warunki zamówienia nie zosta³y w istotny sposób zmienione. Nadto Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki (Og³oszenie o zamiarze zawarcia umowy z dnia 3.09.2021 2021/BZP 00168881/01) na przewóz dzieci do Szko³y Podstawowej nr 68 w Poznaniu z tego wzglêdu, ¿e podjête negocjacje w tym trybie nie doprowadzi³y do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pomimo podjêcia rozmów z potencjalnym Wykonawcom w sprawie ustalenia warunków ¶wiadczenia przedmiotowych us³ug i skierowania zaproszenia przez Zamawiaj±cego, Wykonawca nie z³o¿y³ propozycji w zakresie realizacji zamówienia.

3.1.2.) Identyfikator wcze¶niejszego postêpowania: ocds-148610-62fbc87a-0bef-11ec-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug przewozu dzieci niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie administracyjnym miasta Poznania na zajêcia dydaktyczne do Szko³y Podstawowej nr 68 (w Poznaniu Os. Jana III Sobieskiego 102) i powrotnie - ze Szko³y do miejsca ich zamieszkania – po zakoñczonych zajêciach – wg planu zaj±æ dzieci, który zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zamawiaj±cy nie przewiduje przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich.
2) Maksymalny dzienny wymiar przewozu dzieci w okresie realizacji umowy to 540 km, liczonych jako suma przewozu ka¿dego z 30 dzieci oddzielnie - z miejsca ich zamieszkania do szko³y i powrót - do miejsca zamieszkania po zakoñczonych zajêciach.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 155645,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 155645,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155645,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVEL-POLSKA WERONIKA DEL SAAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811998125

7.3.3) Ulica: Obornicka 90

7.3.4) Miejscowo¶æ: Suchy Las

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 155645,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-13 do 2021-12-22

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.