eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Mechaniczne zamiatanie jezdni na terenie miasta Chojnice



Ogłoszenie z dnia 2023-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Mechaniczne zamiatanie jezdni na terenie miasta Chojnice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Chojnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351245

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek, 1

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastochojnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/chojnice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Mechaniczne zamiatanie jezdni na terenie miasta Chojnice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a346af2d-c1a0-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027975/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Mechaniczne zamiatanie dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134329

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KM.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z oczyszczaniem miasta,
a w szczególności:
1) mechaniczne zamiatanie jezdni, parkingów i placów wraz z wywozem śmieci na wysypisko zgodnie z harmonogramem,
2) mechaniczne zamiatanie jezdni wraz ze zraszaniem i wywozem śmieci na wysypisko zgodnie
z harmonogramem.
2. Zamiatanie mechaniczne obejmuje obustronne oczyszczanie jezdni przy krawężnikach
na szerokości min. 1,30m, malowanych pasów i rozdziałów oraz innych powierzchni podatnych na odkładanie się zanieczyszczeń np. korytek ściekowych, zatok autobusowych z piasku
i innych zanieczyszczeń wraz z ich wywozem
3. Zakładana długość dróg do zamiatania mechanicznego przez cały okres trwania umowy wynosi ok.:
- drogi gminne : 1 797 km
w tym: ze zraszaniem: 1 348km, bez zraszania: 449km
- drogi powiatowe: 665 km
w tym: ze zraszaniem: 499 km, bez zraszania: 166 km
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany długości dróg i harmonogramu stanowiącego załącznik
nr 1 do umowy bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
5. Warunki techniczno – organizacyjne podczas wykonywania robót:
1) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót oraz za metody organizacyjno – techniczne,
2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody osób trzecich powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia,
3) szerokość zamiatania przy krawężniku – min. 1,30 m,
4) w dniach bez opadów deszczu należy zamiatać wyłącznie ze zraszaniem,
5) zamiatanie należy rozpoczynać o godz. 5.00,
6) W czasie wykonywania usług związanych z mechanicznym zamiataniem ulic Wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP oraz przepisów wynikających z ustawy Prawo o ruchu drogowym.
6. Sprzątanie musi gwarantować uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej jezdni ulicy wraz z powierzchniami wymienionymi wyżej oraz nie może powodować zanieczyszczenia terenów przylegających do jezdni np. chodników, wjazdów, terenów zieleni itp.
7. Pojazdy, którymi Wykonawca realizował będzie przedmiot zamówienia muszą być sprawne technicznie przez cały okres przedmiotu zamówienia. Pojazdy muszą być wyposażone w ostrzegawcze oświetlenie błyskowe koloru żółtego w tym zespoloną lampę sygnalizacyjną np. na dachu kabiny. Pojazdy muszą posiadać widoczne oznakowanie – logo lub nazwę Wykonawcy. Pojazdy muszą być wyposażone w sprawny zespół szczotek umożliwiający zamiecenie jezdni ulicy, jak też prawych i lewych opasek oraz sprawnie działający system zraszania szczotek. W sytuacji awarii Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dodatkowy sprzęt, tak aby został wykonany przedmiot zamówienia w wyznaczonym terminie.
8. Zamawiający wymaga, by pojazdy świadczące usługi były wyposażone w urządzenia GPS umożliwiające bieżącą lokalizację i monitoring pojazdów. System ma umożliwiać kontrolę w czasie rzeczywistym oraz przeglądanie historii tras na mapie za pomocą przeglądarki internetowej. Program wizualizacyjny zawiera cyfrową mapę Polski (w tym szczegółową mapę Gminy Miejskiej Chojnice) uruchamiany przez Zamawiającego przy wykorzystaniu sieci INTERNET (wizualizacja on- line) i umożliwiający
w szczególności:
 sterowanie wyświetlaniem mapy używanej do monitorowania pojazdów,
 wybieranie pojazdów, które mają być pokazane na mapie,
 transmisja pozycji, kierunku jazdy wraz z opisem pojazdu,
 odtwarzanie danych historycznych (min. 30 dni),
 wysyłanie żądań odświeżania informacji na temat położenia i stanu pojazdu,
 generowanie i sortowanie dowolnych raportów według dowolnie zdefiniowanych kryteriów,
 podział raportów na „kursy i „postoje”,
 „śledzenie” wskazanego przez użytkownika pojazdu,
 podstawowe dane rejestrowane za pośrednictwem systemu,
 lokalizacja pojazdu w czasie rzeczywistym i historycznym,
 początek i koniec trasy,
 punkty przebytej trasy,
 długość całkowitej trasy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania okresowych niezapowiedzianych kontroli prawidłowości realizacji usługi przez Wykonawcę bez udziału Wykonawcy.

Zamiatanie realizowane będzie w okresie:
1) kwiecień 2023r. - październik 2023r. - zgodnie z harmonogramem (załącznik nr 1 do umowy)
2) marzec 2023r., listopad 2023r. - grudzień 2023r. - wyłącznie na zlecenie zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93063600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO-POL Anna Kobus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551574679

7.3.3) Ulica: Nieżychowice 47

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.