Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00125602/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa sieci wodociągowej w Dłutówku” w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dłutów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pabianicka 25
1.5.2.) Miejscowość: Dłutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-081
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 44 634 05 21
1.5.8.) Numer faksu: 44 634 01 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dlutow@dlutow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlutow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.dlutow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa sieci wodociągowej w Dłutówku” w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b77ef24-eb89-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001751/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozbudowa sieci wodociągowej w Dłutówku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125602/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 222387,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa sieci wodociągowej w Dłutówku”, tj. zaprojektowanie oraz wybudowanie sieci wodociągowej w m. Dłutówek na dz. nr 2 i dz. nr 40 obręb geod. Dłutów Poduchowny oraz dz. nr 232/2 obręb geod. Drzewociny na łącznym odcinku ok. 1 041,00 m wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgód, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlano-montażowych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy sieci wodociągowej w Dłutówku na dz. nr 2 i na dz. nr 40 obręb geod. Dłutów Poduchowny oraz dz. nr 232/2 obręb geod. Drzewociny na łącznym odcinku ok. 1 041,00 m, poprzedzonej opracowaniem koncepcji architektoniczno-budowlanej,
2) uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac bez uwag i sprzeciwu w Starostwie Powiatowym w Pabianicach,
3) wykonanie robót budowlano-montażowych,
4) uzyskanie pozytywnej weryfikacji materiałów pod względem nie uwalniania do wody niebezpiecznych substancji lub substancji, które w inny sposób negatywnie wpływają na jakość wody które zastosowano przy rozbudowie sieci od Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Pabianicach,
5) uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia decyzji na użytkowanie bądź złożenie zawiadomienia o zakończeniu robót do właściwego organu, tj. do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Pabianicach,
6) wykonanie innych czynności niezbędnych do zrealizowania zobowiązań określonych w punktach poprzedzających oraz PFU.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiący załącznik nr 8. PFU do niniejszej SWZ służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz prawidłowego przygotowania oferty. PFU określa rodzaj i zakres zamówienia niezbędnego do wykonania budowy sieci wodociągowej w Dłutówku.
3. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do dokładnego zapoznania się z zakresem robót wynikających z PFU.
4. Cała dokumentacja projektowo-kosztorysowa nie może zawierać nazw handlowych, znaków towarowych wraz z nazwami firm. Dokumentacja projektowa winna być wykonana bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia z pomocą dokładnych określeń – wtedy wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”, a w związku z tym muszą być sprecyzowane parametry, po spełnieniu których produkt zostanie uznany za równoważny.
5. Projektanci mają obowiązek pełnienia czynności nadzoru autorskiego na budowie w czasie trwania prac.
6. Dokumentacja projektowa, po przekazaniu Zamawiającemu, stanowi jego własność i może być przedmiotem swobodnego dysponowania zgodnie z jego przeznaczeniem.
7. Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowań będących przedmiotem umowy z prawem do wyłącznego korzystania z nich na wszystkich polach eksploatacyjnych oraz do rozporządzania nimi.
8. Wykonawca zapewni odpowiednie warunki sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie zapobiegania COVID19.
9. Wykonawca zobowiązuje sie zrealizować zamówienie na warunkach opisanych w SWZ i załącznikami do SWZ. Dokumenty stanowiące załączniki do SWZ należy traktować jako wzajemnie objaśniające się i uzupełniające.
10. Wycena kosztów zamówienia musi również uwzględniać oznakowanie placu budowy zgodnie z instrukcją oznakowania – jeśli jest konieczne.
11. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to ryczałt. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni łącznie wszystkie dane z PFU oraz ewentualne własne wnioski.
12. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy zostanie dokonane na podstawie jednej faktury końcowej za wykonanie całości przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272426,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345583,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272426,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "SANEL" Zaniewicz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004708807
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 18
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Opracowanie koncepcji i kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej - Biuro Projektowe Anna Andrzejczak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272426,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Budowa, przebudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Krzepice
- Budowa odnawialnych źródeł energii dla obiektów użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Trawniki.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Parysów
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.