eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zamówienia podobne do zamówienia pn. Wykonanie Dok. Proj. oraz Materiałów Przetargowych dla przedsięwzięcia pn.: "Rozbudowa DK 74 na odcinku Horyszów - Hrubieszów długości 18,753 km



Ogłoszenie z dnia 2022-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienia podobne do zamówienia pn. Wykonanie Dok. Proj. oraz Materiałów Przetargowych dla przedsięwzięcia pn.: „Rozbudowa DK 74 na odcinku Horyszów - Hrubieszów długości 18,753 km

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-075

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ_lublin@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienia podobne do zamówienia pn. Wykonanie Dok. Proj. oraz Materiałów Przetargowych dla przedsięwzięcia pn.: „Rozbudowa DK 74 na odcinku Horyszów - Hrubieszów długości 18,753 km

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43847399-ba4b-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077119/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Realizacja usług podobnych do prac projek. zleconych w ramach zam. podstawowego na wykonanie Kompleksowej Dokumentacji Projektowej na rozbudowę drogi krajowej nr 74 na odcinku Horyszów – Hrubieszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122827/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, jaka może zostać wprowadzona do niniejszego punktu, uzasadnienie zostanie zamieszczone w informacjach dodatkowych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-43847399-ba4b-11ec-97c7-b646b0ba23df

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O/LU.D-3.2411.7.2022.ap

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 228150,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienia podobne do zamówienia nr O.LU.D-3.2411.27.2018.ut z 06.06.2019 r. pn. Wykonanie Kompleksowej Dokumentacji Projektowej w stadium Projektu Budowlanego, Projektu Wykonawczego oraz Materiałów Przetargowych dla przedsięwzięcia pn.: „Rozbudowa drogi krajowej nr 74 na odcinku Horyszów - Hrubieszów od km 301+821 do km 320+574 o długości 18,753 km (w tym: od km 311+037 do km 312+900 na terenie zabudowanym)".

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne

71354000-4 - Usługi sporządzania map

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364070,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364070,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364070,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZDI Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Contek Projekt Andrzej Met

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221002143

7.3.3) Ulica: Jana Kiepury 6

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364070,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiotowe zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług, określonych w zamówieniu podstawowym (wykonanie materiałów
geodezyjno-prawnych w ramach opracowań geodezyjnokartograficznych były objęte zamówieniem podstawowym, ale w mniejszej ilości), było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (nr
O.LU.D-3.2411.27.2018.ut z 06.06.2019r.) oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, gdzie Zamawiający dodatkowo określił zakres i warunki na jakich może być udzielone zamówienie podobne. Wyliczając wartość zamówienia ogłaszanego w Dz. U. UE Zamawiający uwzględnił również całkowitą wartość przewidywanych zamówień, o których mowa
w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (w art. 67. ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, obowiązującej w dniu wszczęcia zamówienia podstawowego). Dotychczas nie udzielano zamówienia podobnego dla ww. zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy niniejszego zamówienia jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, a jego wartość nie przekracza kwoty przewidzianej na zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. kwoty 706 494,15 zł (netto).
Zamówienie to będzie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (umowa podstawowa podpisana w dniu 6 czerwca 2019 r.). Niniejsze zamówienie podobne zostanie udzielone po negocjacjach z Wykonawcą zamówienia podstawowego tj. Konsorcjum w składzie: ZDI Sp. z o.o., z siedzibą w Zamościu, ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość - Lider
Konsorcjum oraz Panem Andrzejem Met zamieszkałym w Kielcach, 25-352 Kielce, ul. Adama Mickiewicza 6 prowadzącym działalność gospodarcza pod nazwą Contek Projekt Andrzej Met z siedzibą w Kielcach 25-306 Kielce, ul. Warszawska 6/9, - Partnerem Konsorcjum. Biorąc pod uwagę powyższe, spełnione zostały wszystkie przesłanki warunkujące możliwość udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.