eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubowidz › Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Dziwy



Ogłoszenie z dnia 2022-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Dziwy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Lubowidz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378255

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zielona 10

1.5.2.) Miejscowość: Lubowidz

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-304

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugl@uglubowidz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.uglubowidz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl, www.bip.uglubowidz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Dziwy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d9799ca-b96b-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004981/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Dziwy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116996/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Dziwy”, gm. Lubowidz, dz. nr ew. 94.
Charakterystyczne parametry budynku.
Powierzchnia użytkowa: 108,92 m2
1.1. Zakres robót.
1.1.1. Roboty rozbiórkowe.
- rozebranie schodów zewnętrznych ze szczytu budynku,
- rozebranie murków przy schodach zewnętrznych wejścia głównego,
- rozebranie uszkodzonej obróbki blacharskiej ściany kolankowej,
- wywóz i utylizacja gruzu.
1.1.2. Roboty murarskie.
- obsadzenie kratek wentylacyjnych,
- zamurowania przebić,
- obsadzenie podokienników PCV,
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń z rur PCV (przez ściany szczytowe),
- wykonanie ścianki kotłowni.
1.1.3. Tynki i okładziny wewnętrzne.
- wykonanie tynków mozaikowych w pomieszczeniach (lamperia),
- wykonanie glazury na ścianach pomieszczeń,
- wykonanie okładzin stropów z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych gr. 12,5 mm na ruszcie metalowym,
- wykonanie tynków cementowo-wapiennych kat. III na ścianie kotłowni,
- dostawa i montaż uchwytów dla niepełnosprawnych (przy umywalce uchwyty stałe 2 szt., przy sedesie uchwyt stały i uchylny)
1.1.4. Posadzki.
- wykonanie brakującej warstwy wyrównawczej pod posadzki,
- wykonanie posadzek z płytek ceramicznych wraz z listwami przyściennymi i cokolikami,
- wykonanie brakującego fugowania istniejącej posadzki.
1.1.5. Stolarka drzwiowa.
- dostawa i montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych oraz drzwi ppoż. EI30.
1.1.6. Roboty malarskie.
- przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi,
- dwukrotne malowanie powierzchni ścian i sufitów farbami emulsyjnymi (kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem).
1.1.7. Elewacja i elementy zewnętrzne.
- przygotowanie powierzchni ścian zewnętrznych pod wykonanie tynków akrylowych,
- wykonanie tynków akrylowych na elewacji powyżej cokołu (kolorystyka z II grupy cenowej do uzgodnienia z Inwestorem),
- wykonanie tynków mozaikowych na cokole (kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem),
- wykonanie nawiewu kotłowni,
- wykonanie murków przy schodach wejścia głównego,
- wykonanie schodów na szczytach budynku,
- wykonanie posadzek z płytek ceramicznych mrozoodpornych antypoślizgowych na schodach zewnętrznych,
- wykonanie okładzin boków schodów wejścia głównego tynkiem mozaikowym,
- wykonanie balustrad schodów,
- wykonanie opaski przy budynku z kostki brukowej betonowej.
1.1.8. Instalacje elektryczne.
- wykonanie brakującej instalacji elektrycznej w budynku (gniazda, oprawy oświetleniowe, wyłączniki, wyłącznik ppoż. wraz z podłączeniem i brakującą instalacją podtynkową).
1.1.9. Instalacje sanitarne.
- wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z urządzeniami sanitarnymi,
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku,
- wykonanie technologii kotłowni wraz z dostawą i montażem kotła,
- wykonanie przyłącza do budynku.

Część materiałów dostarczy Inwestor (wskazane w przedmiarze robót).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do SWZ.
Zakres wszystkich robót budowlanych objętych zamówieniem został wskazany w przedmiarach robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Jacek Różański Kompleksowe Wykończenia Wnętrz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691192676

7.3.3) Ulica: ul. Polskie drogi 6/60

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-775

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.