eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi w dni robocze i świąteczne pracowników tymczasowych na rzecz Instytutu Psychiatrii i Neurologii



Ogłoszenie z dnia 2022-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w dni robocze i świąteczne pracowników tymczasowych na rzecz Instytutu Psychiatrii i Neurologii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariolak@ipin.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ipin.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi w dni robocze i świąteczne pracowników tymczasowych na rzecz Instytutu Psychiatrii i Neurologii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58da0d2c-cc5e-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177437

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145983/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/TP/30/43/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu pracowników do wykonywania prac w charakterze personelu pomocniczego na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
Osoby przystępujące do wykonywania tej umowy muszą porozumiewać się w stopniu komunikatywnym w języku polskim

1. Obowiązki osoby sprzątającej oddziały, sale pacjentów:
• mycie podłóg w salach chorych, gabinetach zabiegowych, pokojach lekarskich i na korytarzach,
• mycie i dezynfekowanie łóżek i szafek w salach chorych,
• opróżnianie koszy i segregowanie śmieci,
• mycie glazury, terakoty, kabin prysznicowych i urządzeń sanitarnych w toaletach,
• uzupełnianie w pojemnikach mydła, ręcznika, papieru toaletowego, płynów dezynfekcyjnych,
• wyrzucanie śmieci z koszy – segregowanie (odpady komunalne, medyczne itp.),
• wycieranie kurzy z mebli, parapetów i innych urządzeń, mycie okien,
• przecieranie luster, drzwi oraz futryn,
• dezynfekowanie pomieszczeń zabiegowych i sal chorych,
• mycie lamperii, kaloryferów, lamp oświetleniowych

2. Obowiązki sprzątającej pomieszczenia:
• -zamiatanie, odkurzanie, mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych i laboratoryjnych,
• wycieranie kurzu z mebli biurowych, sprzętu laboratoryjnego, parapetów,
• opróżnianie i segregowanie koszty ze śmieci, (segregacja na pięć frakcji, medyczne)
• mycie glazury, terakoty i urządzeń sanitarnych,
• uzupełnianie mydła, ręcznika papierowego, papieru toaletowego, płynu dezynfekcyjnego,
• mycie klatek schodowych i wind,
• dezynfekowanie powierzchni,
• mycie lamperii, kaloryferów, lamp oświetleniowych

3. Obowiązki osoby sprzątającej teren na zewnątrz budynku:
• zamiatanie chodników i jezdni, grabienie liści, koszenie trawy, odśnieżanie terenu,
• opróżnianie koszy, segregowanie, śmieci,
• zwożenie odpadów posegregowanych z terenu Instytutu do śmietnika

4. Obowiązki osoby pracującej w szatni:
• przyjmowanie odzieży wierzchniej oraz walizek od osób przychodzących do Instytutu,
• utrzymywanie czystości w szatni,
• odpowiedzialność za powierzone ubrania

5. Obowiązki osoby pracującej w pralni:
• segregowanie i liczenie pościeli,
• zwożenie brudnej pościeli z oddziałów do pralni,
• segregowanie i liczenie pościeli czystej, która przychodzi z pralni

4.5.3.) Główny kod CPV: 79620000-6 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 779262,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1046818,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 779262,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS WORK SERVICE Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133007912

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 779262,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.