eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązów › Poprawa efektywności energetycznej w budynku użyteczności publicznej przeznaczonym na cele edukacyjne w Wiązowie - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w budynku użyteczności publicznej przeznaczonym na cele edukacyjne w Wiązowie - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 37

1.5.2.) Miejscowość: Wiązów

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713931136

1.5.8.) Numer faksu: 713931136 w. 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.bartosz@wiazow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wiazow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej w budynku użyteczności publicznej przeznaczonym na cele edukacyjne w Wiązowie - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99ab5bb1-a6b8-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021846/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa efektywności energetycznej w budynku użyteczności publicznej przeznaczonym na cele edukacyjne w Wiązowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091399/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2931443,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Poprawa efektywności energetycznej w budynku użyteczności publicznej przeznaczonym na cele edukacyjne w Wiązowie. Przebudowa zakłada zmianę sposobu użytkowania i adaptację części parteru budynku na potrzeby żłobka oraz przebudowa I piętra i poddasza – część przeznaczona na szkołę muzyczną. Placówka żłobka będzie mogła pomieścić do 30 dzieci. Na pozostałych kondygnacjach przewiduje się pomieszczenia szkoły muzycznej do 30osób.
Wielkość powierzchni zabudowy 337,10m2
Powierzchnia biologicznie czynna 795m2
Kubatura 3275m3
Kąt nachylenia dachu 30,00° - dach symetryczny
Wysokość budynku: 14,13m

Zakres prac obejmuje m.in.:
1. roboty rozbiórkowe i demontażowe;
2. roboty murarskie;
3. roboty wykończeniowe;
4. wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych;
5. wykonanie elewacji;
6. ocieplenie ścian zewnętrznych budynku;
7. docieplenie ścian zewnętrznych poniżej poziomu gruntu;
8. wykonanie ścianek działkowych;
9. wykonanie podwieszanych sufitów;
10. dwukrotne malowanie ścian oraz sufitów. Kolor należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym;
11. wykonanie izolacji cieplnej, przeciwwilgociowej, przeciwwodnej i przeciwdźwiękowej;
12. wymianę stolarki okiennej (wraz z roletami wewnętrznymi termoizolacyjnymi) i drzwiowej
13. wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;
14. wymianę wraz z przebudową instalacji elektrycznej i odgromowej;
15. wykonanie nowego oświetlenia;
16. wymianę wraz przebudową instalacji sanitarnej i kanalizacyjnej;
17. zagospodarowanie terenu (dojazdy, dojścia, wykarczowanie wraz z wywiezieniem, wykonanie trawników);
18. wykonanie placu zabaw wraz dostawą oraz montażem urządzeń;
19. wykonanie nowego ogrodzenia terenu;
20. wykonanie hydroizolacji;
21. wykonanie nowych posadzek;
22. wykonanie podłóg z wykładziny stosowanej w obiektach użyteczności publicznej m.in. żłobkach o grubości całkowitej min. 2mm i grupie ścieralności 1. Kolor należy przed zakupem uzgodnić z zamawiającym.
23. wykonanie schodów zewnętrznych;
24. modernizacja systemu grzewczego co. i c.w.u.;
25. montaż dwóch pomp ciepła typu powietrze – woda;
26. wykonanie nowej nawierzchni schodów wraz z balustradami;
27. wykonanie wentylacji mechanicznej (wywiewnej i nawiewno – wywiewnej z odzyskiem ciepła);
28. wykonanie instalacji fotowoltaicznej;
29. wymiana pokrycia dachowego na nowe pokrycie ocieplone z wykonaniem ocieplenia poddasza;
30. wykonanie nowych obróbek blacharskich;
31. wykonanie szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy;
32. wykonanie pochylni (rampy) dla osób niepełnosprawnych;
33. wykonanie instalacji hydrantowej;
34. wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu;
35. wyposażenie pomieszczeń w gaśnice;
36. wykonanie drogi pożarowej;
37. wykonanie systemu monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego;
38. wykonanie wideodomofonu (sale dzieci – pomieszczenia nr 1.10 i 1.11, pomieszczenie wypoczynku – 1.3, biuro – 1.4)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5180390,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5333113,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5180390,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "DOMUS" Kazimierz Sewioło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531074259

7.3.3) Ulica: Traugutta 17

7.3.4) Miejscowość: Grodków

7.3.5) Kod pocztowy: 49-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje energetyczne - Firma Luxx Mariusz Sitko
Instalacje sanitarne - TT-INSTAL Tomasz Tokarski


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5180390,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.