eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa baterii do terminali mobilnych BlueBird dla KWP Katowice oraz jednostek podleg³ych



Og³oszenie z dnia 2021-09-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa baterii do terminali mobilnych BlueBird dla KWP Katowice oraz jednostek podleg³ych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zespó³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 47-851-20-50

1.5.8.) Numer faksu: 47-851-20-60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa baterii do terminali mobilnych BlueBird dla KWP Katowice oraz jednostek podleg³ych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d9409521-107c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00176927

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00014111/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.16 Zakup i dostawa baterii do terminali mobilnych BlueBird dla KWP w Katowicach oraz jednostek podleg³ych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma zakupowa: https://slaskapolicja.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania zaleca siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl w zak³adce „Pytania/Informacje”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Za³±czniki”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl. do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) W³±czona obs³uga JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
f) Dopuszczalny format przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 50 MB w formatach: .pdf
g) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”.
6. Poni¿ej zosta³a okre¶lona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:
a) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu e-mail oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez system.
b) w zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” nale¿y wybraæ niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania u¿ytkownika do Systemu.
c) po wype³nieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informuj±cego, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy. Pozosta³e informacje s± zawarte w rozdziale XIII SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): : KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY
WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH
dla uczestników postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych, Wykonawców oraz innych osób
których dane osobowe pozyskano w zwi±zku z ubieganiem siê o udzielenie zamówienia b±d¼ w
zwi±zku z realizacj± zamówienia przez Wykonawcê. Pouczenie wynikaj±ce z art. 13 Rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119). Zgodnie z Sekcj± XXV RODO - SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-228/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1180 sztuk baterii do terminala mobilnego BlueBird ef500R, BAT-EF500_E, Li-ion 3.8V, 6400 mAh producenta BlueBird.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza baterie równowa¿n±, która musi pasowaæ do terminala BlueBird ef500R i spe³niaæ parametr Li-ion 3,8V oraz co najmniej 6400 mAh.
3. Zaoferowanie baterii innej ni¿ wskazana w ust.1 jest jednoznaczne z przejêciem przez Wykonawcê Warunków gwarancyjnych urz±dzenia BlueBird ef500R.
4. Zamawiaj±cy informuje ¿e terminale mobilne BlueBird posiadaj± gwarancje producenta, gdzie jednym z warunków jej obowi±zywania jest stosowanie do nich baterii producenta terminala , BAT-EF500_E, Li-ion 3.8V, 6400 mAh pod rygorem jej utraty.
5. Zgodnie z art. 99 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert równowa¿nych. Ilekroæ w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia zosta³ okre¶lony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. W przypadku zaoferowania rozwi±zañ równowa¿nych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawiæ oferowane rozwi±zanie oraz do³±czyæ dowody dokumentuj±ce podstawowe parametry techniczne i analizê porównawcz±, z których jednoznacznie wynikaæ bêdzie, ¿e s± one w pe³ni równowa¿ne do wskazanych przez zamawiaj±cego materia³ów w dokumentacji postêpowania. Zaproponowane rozwi±zanie równowa¿ne powinno posiadaæ wymagane prawem ¶wiadectwa, certyfikaty, dopuszczenia, gwarancje oraz spe³niaæ wymagania okre¶lone w dokumentacji postêpowania.
6. Dostawa bêdzie realizowana jednorazowo do siedziby Zamawiaj±cego po wcze¶niejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem Wydzia³u Teleinformatyki KWP w Katowicach, w terminie 56 dni tj.: 8 tygodni od dnia zawarcia umowy
7. Zamawiaj±cy wymaga, aby ca³y asortyment by³ fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ 12 miesiêcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie by³ powystawowy, nie by³ wykorzystywany wcze¶niej przez inny podmiot, spe³nia³ normy jako¶ciowe i u¿ytkowe wskazane przez Zamawiaj±cego w za³±czniku nr 1 do SWZ.
8. Nie dopuszcza siê baterii typu refurbished/odnowionych (zwróconych do producenta i pó¼niej odsprzedawanych ponownie przez producenta).
9. Zamawiaj±cy wymaga, aby baterie dostarczane w ramach realizacji umowy by³y urz±dzeniami zakupywanymi w oficjalnym kanale sprzeda¿y Producenta na rynek Unii Europejskiej. Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ wraz z dostaw± stosownego potwierdzenia podpisanego przez polskie biuro przedstawiciela producenta, a je¿eli producent nie posiada oficjalnego biura w Polsce przez przedstawiciela biura europejskiego, odpowiadaj±cego za rynek polski.
10. Zamawiaj±cy wymaga wskazania przez Wykonawcê producenta i modelu oferowanego asortymentu w za³±czniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym.
11. Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
12. Asortyment powinien posiadaæ wymagane parametry okre¶lone w tre¶ci SWZ oraz za³±czniku nr 1 do SWZ- Formularz ofertowy oraz spe³niaæ wszelkie wymogi norm, okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem.
13. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca na ca³y oferowany asortyment objêty przedmiotem zamówienia udzieli³ minimum 12 miesiêcznej gwarancji. Gwarancja bêdzie liczona od dnia przyjêcia dostawy i podpisania protoko³u odbioru.
14. Zamawiaj±cy wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty zwi±zane z obs³ug± gwarancyjn± w tym transport, ponosi³ Wykonawca.
15. Zamawiaj±cy dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca bêdzie korzysta³ z podwykonawcy Zamawiaj±cy ¿±da wskazania czê¶ci zamówienia, które zamierza powierzyæ podwykonawcy oraz, o ile s± ju¿ znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (za³±cznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).
16. Zamawiaj±cy w ramach zamówienia przewiduje skorzystanie z prawa opcji.
1.16.1 W ramach prawa opcji Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia ilo¶ci zakupywanego asortymentu maksymalnie do warto¶ci 414 000,00 z³otych brutto, czyli warto¶æ opcji bêdzie wynikaæ z ró¿nicy warto¶ci 414 000,00 z³ a cen± najkorzystniejszej oferty. Asortyment zakupiony w ramach prawa opcji musi byæ to¿samy z asortymentem zaoferowanym w ramach zamówienia podstawowego, a jego ceny jednostkowe bêd± identyczne jak asortymentu oferowanego w ramach zamówienia podstawowego. Miejsce dostawy w ramach prawa opcji bêdzie to¿same z dostaw± zamówienia podstawowego natomiast ilo¶ci asortymentu bêd±cego przedmiotem dostawy w ramach prawa opcji Zamawiaj±cy wska¿e Wykonawcy na etapie podjêcia decyzji o skorzystaniu z prawa opcji. (szczegó³y w za³±czniku nr 2 do SWZ – wzór umowy). W ramach prawa opcji zakres asortymentu zostanie okre¶lony przez Zamawiaj±cego w z³o¿onym zamówieniu w przypadku podjêcia decyzji o skorzystaniu z prawa opcji.
1.16.2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo odst±pienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu.
1.16.3 W przypadku skorzystania z prawa opcji dostawa zakupywanego sprzêtu w ramach prawa opcji nast±pi wraz z dostaw± asortymentu zakupionego w ramach zamówienia podstawowego, tj. maksymalnie 56 dni tj.: 8 tygodni od dnia zawarcia umowy. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy prze¶le na adres e-mail Wykonawcy wype³niony formularz ofertowy – opcji z wykazem ilo¶ci sprzêtu, który zostanie zakupiony w ramach prawa opcji .
17. Szczegó³owe informacje dotycz±ce opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajduj± siê w:
1.17.1 – za³±cznik nr 1 – Formularz ofertowy,
1.17.2 – za³±cznik nr 2 – Wzór umowy,
1.17.3 – za³±cznik nr 3 – Protokó³ odbioru ilo¶ciowo – jako¶ciowego,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31434000-7 - Akumulatory litowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1.17.1 W ramach prawa opcji Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia ilo¶ci zakupywanego asortymentu maksymalnie do warto¶ci 414 000,00 z³otych brutto, czyli warto¶æ opcji bêdzie wynikaæ z ró¿nicy warto¶ci 414 000,00 z³ a cen± najkorzystniejszej oferty. Asortyment zakupiony w ramach prawa opcji musi byæ to¿samy z asortymentem zaoferowanym w ramach zamówienia podstawowego, a jego ceny jednostkowe bêd± identyczne jak asortymentu oferowanego w ramach zamówienia podstawowego. Miejsce dostawy w ramach prawa opcji bêdzie to¿same z dostaw± zamówienia podstawowego natomiast ilo¶ci asortymentu bêd±cego przedmiotem dostawy w ramach prawa opcji Zamawiaj±cy wska¿e Wykonawcy na etapie podjêcia decyzji o skorzystaniu z prawa opcji. (szczegó³y w za³±czniku nr 2 do SWZ – wzór umowy). W ramach prawa opcji zakres asortymentu zostanie okre¶lony przez Zamawiaj±cego w z³o¿onym zamówieniu w przypadku podjêcia decyzji o skorzystaniu z prawa opcji.
1.17.2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo odst±pienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu.
1.17.3 W przypadku skorzystania z prawa opcji dostawa zakupywanego sprzêtu w ramach prawa opcji nast±pi wraz z dostaw± asortymentu zakupionego w ramach zamówienia podstawowego, tj. maksymalnie 8 tygodni od dnia zawarcia umowy. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy prze¶le na adres e-mail Wykonawcy wype³niony formularz ofertowy – opcji z wykazem ilo¶ci sprzêtu, który zostanie zakupiony w ramach prawa opcji .

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca w za³±czniku nr 1 do SWZ wskazuje cenê brutto wyra¿on± w warto¶ci liczbowej do dwóch miejsc po przecinku. Nale¿y zastosowaæ zaokr±glenia do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z polskim systemem p³atniczym po zaokr±gleniu do pe³nych groszy, przy czym koñcówki poni¿ej 0,5 grosza pomija siê, a koñcówki 0,5 grosza i wy¿sze zaokr±gla siê do 1 grosza.
2. Wykonawca obliczy cenê zaoferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z dyspozycj± za³±cznika nr 1 do SWZ – formularz ofertowy poprzez wymno¿enie ceny jednostkowej netto przez ilo¶æ asortymentu i dodaniu podatku VAT w %.
3. Brak wskazania producenta i nazwy modelu oferowanego b±d¼ informacji o wyrobie w³asnym asortymentu wskazanego w formularzu ofertowym bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodnej z SWZ.
4. W cenie oferty Wykonawca winien skalkulowaæ wszystkie koszty i sk³adniki zwi±zane z realizacj± dostawy, w tym: koszty zwi±zane z wniesieniem asortymentu do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego. W cenie powinny byæ równie¿ uwzglêdnione wszystkie op³aty, wszystkie podatki, itp. wraz z podatkiem od towarów i us³ug (VAT) o ile wystêpuje.
5. Oferty z³o¿one przez Wykonawców zagranicznych, tzn. maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, musz± zawieraæ ceny netto.
6. W przypadku z³o¿enia oferty, której cena ofertowa spe³nia przes³anki wskazane w art. 224 ust. 1 i/lub ust. 2 ustawy prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy przeprowadzi procedurê badania ra¿±co niskiej ceny zgodnie z przywo³anymi wy¿ej przepisami.
7. Obowi±zek wykazania, ¿e oferta nie zawiera ra¿±co niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, który nie udzieli³ wyja¶nieñ lub je¿eli dokonana ocena wyja¶nieñ wraz ze z³o¿onymi dowodami potwierdza, ¿e oferta zawiera ra¿±co nisk± cenê lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
8. Zgodnie z art. 225 ust. 1 ustawy Pzp je¿eli wybór oferty prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego to Wykonawca zobligowany jest podaæ nazwê (rodzaj) towaru lub us³ugi oraz wskazaæ ich warto¶æ bez kwoty podatku. Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ sam

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca wraz z ofert± sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1.1.1 o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualnego na dzieñ sk³adania ofert zgodnego ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
1.2 Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego i w terminie przez niego wyznaczonym sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1.2.1 w zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 i 6 ustawy Pzp – o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
1.2.2 w zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – o¶wiadczenia Wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
1.2.3 w zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp –odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
1.3 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie oraz dokumenty, o których mowa w Sekcji VIII pkt. 1.1.1 pkt. 1.2.1-1.2.3 sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
1.4 Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych je¿eli uzyska je za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z pó¼n. zm.), odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej Wykonawcy, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków - o¶wiadczenie Wykonawcy stanowi wzór za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych / je¿eli dotyczy/. Szczegó³y w Sekcji IV pkt 6 SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Szczegó³y w Sekcji IV pkt 6 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

1. Zamawiaj±cy przewiduje przeprowadzenie jednoetapowej aukcji elektronicznej, je¿eli zostan± z³o¿one co najmniej 2 oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Zaproszenie do udzia³u w aukcji elektronicznej zostanie wys³ane drog± elektroniczn± na adres e-mail wskazany przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym.
2. Aukcja zostanie przeprowadzona w module aukcyjnym Platformy Zakupowej KWP w Katowicach dostarczonej przez firmê eB2B na stronie https://slaska-policja.eb2b.com.pl.
3. W przypadku gdy podczas aukcji oferty bêdzie sk³ada³a inna osoba ni¿ osoba sk³adaj±ca ofertê, do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo z którego bêdzie wynikaæ prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej.
4. Zmiany osoby, która bêdzie sk³ada³a oferty (post±pienia) podczas aukcji elektronicznej mo¿na dokonaæ (poprzez zg³oszenie tego faktu Zamawiaj±cemu za pomoc± e-mail) najpó¼niej na 24 godziny przed otwarciem aukcji.
5. Oferty podczas aukcji Wykonawca sk³ada za pomoc± formularza umieszczonego na platformie zakupowej, umo¿liwiaj±cego wprowadzanie niezbêdnych danych w trybie bezpo¶redniego po³±czenia z t± stron±, opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoc± wa¿nego kwalifikowanego certyfikatu pod rygorem niewa¿no¶ci (art. 234 ustawy Pzp). Uwaga: Podpisem spe³niaj±cym wymogi ustawowe bêdzie podpis wydawany przez kwalifikowany podmiot certyfikuj±cy – wpisany do rejestru prowadzonego przez Narodowe Centrum Certyfikacji.
6. Wykonawcy, którzy chc± wzi±æ udzia³ w aukcji elektronicznej, musz± siê zalogowaæ do Platformy Zakupowej. Warunkiem wziêcia udzia³u w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoc± wa¿nego kwalifikowanego certyfikatu, bli¿szych informacji mo¿e udzieliæ Operator Platformy Zakupowej firma eB2B.
7. W przypadku, gdy Wykonawca bêdzie pos³ugiwa³ siê podpisem elektronicznym wystawionym przez zagraniczny podmiot certyfikacyjny, Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu wzór takiego podpisu, który Zamawiaj±cy przeka¿e do administratora systemu najpó¼niej na tydzieñ przed otwarciem aukcji.
8. Zamawiaj±cy zaprosi Wykonawców do udzia³u w aukcji elektronicznej i prze¶le na adres e-mail wskazany przez Wykonawcê has³o i login w przypadku gdy Wykonawca nie jest zarejestrowany na platformie eB2B oraz wszystkie dane wskazane w art. 232 ust. 2 ustawy Pzp.
9. Po otrzymaniu zaproszenia Wykonawca zobowi±zany jest do zalogowania siê na platformie i weryfikacji danych adresowych oraz podpisu elektronicznego. UWAGA: Nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na poprawne zdefiniowanie przez Zamawiaj±cego osoby uprawnionej do sk³adania post±pieñ.
10. Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych zwi±zanych z organizacj± aukcji udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telefonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail: helpdesk@eb2b.com.pl.
11. Od momentu otwarcia aukcji elektronicznej do momentu jej zamkniêcia ka¿dy Wykonawca mo¿e z³o¿yæ dowoln± liczbê post±pieñ. Sk³adane kolejne oferty Wykonawcy podlegaj± automatycznej ocenie i klasyfikacji zgodnie ze wzorem wskazanym w zaproszeniu oraz okre¶lonym w sekcji XX punkt 2.1 SWZ
12. Kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej zosta³o okre¶lone w sekcji XX punkt 2.1 SWZ. Zamawiaj±cy informuje, i¿ punkty na platformie aukcyjnej s± przez system automatycznie przeliczane i zaokr±glane:
13. a) w przypadku kryterium „cena” – do trzeciego miejsca po przecinku,
14. Termin otwarcia aukcji zostanie podany w zaproszeniach do udzia³u w aukcji.
15. Aukcja bêdzie prowadzona zgodnie z czasem wskazanym na platformie. Oznaczenie sprawy ZP–2380–283/2021 SWZ
16. Aukcja jest jednoetapowa a jej podstawowy czas trwa przez 30 minut. Aukcja zostanie zamkniêta je¿eli w ci±gu ostatnich jej 10 minut w czasie podstawowym lub podczas 10 minutowej dogrywki nie zostanie z³o¿one ¿adne nowe post±pienie zaakceptowane przez system na dowoln± czê¶æ w Aukcji. Bieg terminu rozpocznie siê wraz z otwarciem aukcji.
17. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w sytuacji, gdy w chwili zamkniêcia aukcji dwie oferty uzyskaj± jednakow± liczbê punktów, zwyciêzc± aukcji zostanie Wykonawca, który w wyznaczonym czasie jako pierwszy z³o¿y ofertê z najni¿sz± cen±.
18. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomoc± formularza umieszczonego na stronie internetowej, umo¿liwiaj±cego wprowadzanie niezbêdnych danych w trybie bezpo¶redniego po³±czenia z t± stron±, sk³adaj± kolejne korzystniejsze post±pienia, podlegaj±ce automatycznej ocenie i klasyfikacji. Post±pienia, pod rygorem niewa¿no¶ci, sk³ada siê opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoc± wa¿nego kwalifikowanego certyfikatu.
19. Komputer u¿ytkownika Platformy Zakupowej powinien spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
20. 18.1. byæ wyposa¿ony w procesor o mocy obliczeniowej minimum 2GHz i posiadaæ co najmniej 2 GB pamiêci RAM;
21. 18.2. posiadaæ zainstalowany jeden z nastêpuj±cych systemów operacyjnych: MacOS X 10.4, Linux, MS Windows XP lub nowszy;
22. 18.3. posiadaæ zainstalowan± jedn± z przegl±darek internetowych: Mozilla-Firefox 46+, Chrome 48+, Opera 5+ albo Microsoft Internet Explorer 10.0 lub nowsz±;
23. 18.4. posiadaæ sta³e po³±czenie z sieci± Internet o gwarantowanej szybko¶ci transmisji nie mniejszej ni¿ 512 kb/s.
24. Wykonawca, który zwyciê¿y w aukcji elektronicznej jest zobligowany do dostarczenia w wyznaczonym czasie nowego formularza ofertowego w oparciu o kwotê uzyskan± podczas aukcji.
25. Wykonawca w trakcie wype³niania formularza ofertowego zobowi±zany jest do prawid³owego przeliczenia ceny, przy czym kwota nie mo¿e przekroczyæ ceny, wylicytowanej w trakcie aukcji elektronicznej. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Wykonawca jest zobligowany przy sporz±dzeniu formularza ofertowego po aukcji do przeliczenia ka¿dej pozycji poprzez procentowe obni¿enie ceny tak aby suma wynosi³a wylicytowan± kwotê. W przypadku braku mo¿liwo¶ci przeliczenia zgodnie z wylicytowan± kwota Wykonawca mo¿e zaoferowaæ kwotê ni¿sza ni¿ wylicytowan± podczas aukcji. W przypadku b³êdnego przeliczenia Zamawiaj±cy dokona poprawy b³êdów na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp tj. zostanie poprawiona jako omy³ka rachunkowa.
26. Zamawiaj±cy ustala wysoko¶æ minimalnego post±pienia w aukcji elektronicznej na kwotê 6 000,00 z³.
27. W przypadku gdy awaria systemu teleinformatycznego spowoduje przerwanie aukcji elektronicznej, Zamawiaj±cy wyznacza termin kontynuowania aukcji elektronicznej na nastêpny po usuniêciu awarii dzieñ roboczy, o czym poinformuje Wykonawców za pomoc± e-mail z uwzglêdnieniem stanu ofert po ostatnim zatwierdzonym post±pieniu.

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i o¶wiadczenia wskazane w sekcji VIII pkt 1.1 i 1.2.3 sk³ada równie¿ Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielnie zamówienia. Postanowienia sekcji VIII ust. 1.3-1.7 stosuje siê odpowiednio.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania
formy pisemnej.
2. Projektowane postanowienia okre¶la wzór umowy – za³±cznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-20 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-20 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.