eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Modernizacja poszycia dachowego na budynku Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja poszycia dachowego na budynku Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 97

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 354 56 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub1@szpitalino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja poszycia dachowego na budynku Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc900e3c-d98f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014305/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana pokrycia dachowego na budynku przychodni przyszpitalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099837/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: M-33/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja poszycia dachowego na budynku Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu. Szczegółowe warunki:
• Renowacja dachów metodą Hydronylon.
• Dach przychodni: wraz z kopułami akrylowymi/świetlikami 4-warstwowe
• Gwarancja: 60 miesięcy
• Termin wykonania: 80 dni od dnia podpisania umowy.
2. Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 45261900-3
3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją oraz SWZ i
obowiązującymi normami oraz sztuką budowlaną:
a) Technologia wykonania:
• właściwe przygotowanie podłoża: mycie ciśnieniowe i zamiatanie,
• zabezpieczenie i obróbka naroży, dylatacji, części spadowej koryta
• wykonanie dwóch warstw podkładowych, zbrojonych na całej powierzchni siatką techniczną,
• wykonanie powłoki nawierzchniowo - ochronnej na całej powierzchni dachu

b) Wymagania technologiczne:
• powłoka musi być wzmocniona siatką na całej powierzchni łącznie z wywinięciem na wszystkie elementy dachowe, do wzmocnienia należy użyć siatki poliestrowej o gęstości nie mniejszej niż 110g/m2
• minimalna grubość powłoki po wyschnięciu >2,0mm, przy czym minimalne zużycie materiałów na 1m2 nie może być mniejsze niż 3,0 kg - dotyczy połaci dachowych
• do wykonania powłoki należy użyć wyłącznie wyrobów na bazie wodorozcieńczalnych akrylowych dyspersji polimerowych,
• wyroby zastosowane do wykonania powłoki uszczelniającej muszą spełniać wymagania normy PN-EN ISO 11890-2/2007 w zakresie dopuszczalnej zawartości (LZO). Zamawiający wymaga dostarczenia raportu z badań emisji (LZO)
• wyroby zastosowane do wykonania powłoki muszą posiadać jako zestaw/system Krajową Ocenę Techniczną oraz Krajową Deklarację Właściwości Użytkowych. Zamawiający wymaga dostarczenia kopii lub odpisów ww. dokumentów.

c) Nie dopuszcza się stosowania wyrobów:
• na bazie wodnych dyspersji asfaltów i ich pochodnych,
• na bazie bitumicznych mas uszczelniających zawierających rozpuszczalniki,
• na bazie żywic poliuretanowych, na bazie dyspersji poliuretanowych i innych spoiw sieciowanych izocyjanianami

4. Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym.
5. Prace generujące hałas należy wykonywać po godz. 13-tej.
6. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac.
7. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy:
a) Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień: 06.07.2021r. godz. 10:00
b) Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu (052) 35 45 254 lub 277.
c) Na wizję lokalną należy zgłosić się do: Szpitala Wielospecjalistycznego im dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, miejsce - Dział Techniczny Szpitala
d) W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego terminu.
e) Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej podlega odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 PZP.
8. Ogólne wymagania dotyczące robót:
a) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z zawartą umowa oraz poleceniami przedstawiciela inwestora.
b) Zamawiający protokolarnie przekaże Wykonawcy Robót miejsce wykonania
przedmiotu umowy w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy.
c) W trakcie wykonywania robót Wykonawca robót zobowiązany jest do
zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób niepowołanych.
d) Po zakończonych pracach Wykonawca robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu placu budowy.
e) Przy wykonywaniu robót remontowych, renowacyjnych i instalacyjnych Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegani obowiązujących przepisów w
zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
f) Wykonawca robót zobowiązany jest do przestrzegania przepisów o ochronie przeciwpożarowej, a w razie wywołania przez niego pożaru odpowiedzialny będzie za związane z nim straty.
g) Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia wynikłe podczas wykonywania
robót i zobowiązany jest do ich bezzwłocznej naprawy.
h) Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę przed kradzieżą i zniszczeniem materiałów, urządzeń, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Multi-Finish Bartłomiej Mochalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562243532

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 35/6

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.