eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Całodobowe zabezpieczenie terenu Parku Radolińskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowe zabezpieczenie terenu Parku Radolińskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: Tel. (062) 749 95 00

1.5.8.) Numer faksu: Fax (062) 747 22 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee0e5d2e-a22d-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowe zabezpieczenie terenu Parku Radolińskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee0e5d2e-a22d-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030425/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Ochrona Parku Radolińskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082501

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na całodobowym zabezpieczeniu terenu użyteczności publicznej wpisanej do rejestru zbytków tj. zabytkowego Parku Radolińskich
w Jarocinie wraz z amfiteatrem obejmującej powierzchnię 27 ha (mapę terenu objętego ochroną znajduje się w SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (mapa)).

W ramach umowy wykonawca zobowiązany jest do:
• Obsługi wybranych kamer monitoringu miejskiego (obszar parku wraz z komunikacją przy parkową w ilości 20 kamer przez zewnętrznego operatora) gdzie obraz będzie przesyłany za pośrednictwem łącza internetowego do zewnętrznego operatora wyposażonego w stanowisko USI,
• dyspozycji Patrolu Grupy Interwencyjnej na wezwanie operatora monitoringu w sytuacji zaobserwowania realnego zagrożenia ,
• dyspozycji Patrolu Grupy Interwencyjnej w punktach kontrolnych co 2 godziny
• patrolowaniu parku przez 1 pracownika z 2 letnim stażem pracy w agencji ochrony osób i mienia, służba pełniona w godzinach nocnych codziennie od godz. 23:00 do godz.5:00,
• rozmieszczenia na terenie parku punktów kontrolnych patroli pozwalających na analizowanie przebiegu służby,
• przeciwdziałania kradzieżom z włamaniem, niszczeniu lub uszkadzaniu mienia objętego ochroną oraz łamaniu regulaminu Parku,
• pisemnego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia,
• reagowania w przypadkach zauważenia na terenie ochranianym pakunków niewiadomego pochodzenia,
• niezwłocznego informowania o zauważonych zagrożeniach Parku właściwych jednostek systemu ratowniczo-gaśniczego, pogotowania gazowego, policji, pogotowia ratunkowego oraz przedstawiciela Zamawiającego
• koordynowania działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie ratunkowe itp.) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpośredniego wskazywania dróg do miejsc zdarzeń oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistniałym zdarzeniu.


Grupa interwencyjna powinna liczyć co najmniej 2 osoby i musi posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadać statut SUFO.

Na terenie parku będą rozmieszczone punkty kontrolne patroli pozwalające na analizowanie przebiegu służby.

Z wszystkich działań należy sporządzić raporty, które w razie potrzeby będą udostępniane Policji i Zamawiającemu.

Wykonawca we własnym zakresie zapewni umundurowanie pracowników z widocznym emblematem firmowym i numerem służbowym oraz wyposaży pracowników w środki łączności, gwarantujące łączność między sobą, z pracownikami Zamawiającego oraz ze stanowiskiem Kierownika Agencji Ochrony.

Wykonawca zapewnia i ponosi koszty wykonania usługi, w tym: transportu, środków higienicznych, materiałów piśmiennych, urządzeń elektronicznych.

Wykonawca w ramach świadczonych usług zobligowany jest do zapewnienia sobie miejsca stacjonowania na własny koszt w tym z uwzględnieniem odpłatności za korzystanie
z mediów w ramach świadczonych usług, w tym za: ogrzewanie pomieszczeń, korzystanie
z wody, energii elektrycznej, pomieszczeń sanitarnych.

Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania pracowników w ramach realizacji niniejszego zamówienia.

Szczegółowy sposób wykonywania usługi doprecyzowują projektowane postanowienia umowy, które znajdują się w Części IV SWZ – SWZ IV – Projektowane postanowienia umowy.

Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, aktualną wiedzą techniczną, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia Tiger Security

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251528399

7.3.3) Ulica: Podchorążych 2a

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.