Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00103529/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
- 2023/BZP 00106930/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00114822/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do Spichlerza nr 57 w ramach projektu „Adaptacja pomieszczeń zabytkowego spichlerza w Grudziądzu na cele społeczne”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564510233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do Spichlerza nr 57 w ramach projektu „Adaptacja pomieszczeń zabytkowego spichlerza w Grudziądzu na cele społeczne”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89f28aad-b105-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046861/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do Spichlerza nr 57 w ramach projektu „Adaptacja pomieszczeń zabytkowego spichlerza w Grudziądzu na cele społeczne”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.2 Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103529
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KOS.042.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131334,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do Spichlerza nr 57 w ramach projektu „Adaptacja pomieszczeń zabytkowego spichlerza w Grudziądzu na cele społeczne”.
2.Ilości i asortyment wyposażenia:
1)Lada-z pozycji 1a) OPZ-1 szt.
2)Lada podawczo-wystawiennicza-z pozycji 1b) OPZ-1 szt.
3)Krzesło, krzesło biurowe-z pozycji 2a) OPZ-85 szt.
4)Krzesła-z pozycji 2b) OPZ-12 szt.
5)Fotel, fotel biurowy-z pozycji 3a) OPZ-4 szt.
6)Fotele-z pozycji 3b) OPZ-4 szt.
7)Stolik-z pozycji 4a) OPZ-1 szt.
8)Stół-z pozycji 4b) OPZ-1 szt.
9)Stół-z pozycji 4c) OPZ-8 szt.
10)Szafa-z pozycji 5a) OPZ-2 szt.
11)Szafa-z pozycji 5b) OPZ-1 szt.
12)Szafa-z pozycji 5c) OPZ-1 szt.
13)Szafa-z pozycji 5d) OPZ-1 szt.
14)Kosz na śmieci-z pozycji 6 OPZ-9 szt.
15)Szafka na klucze-z pozycji 7 OPZ-2 szt.
16)Wieszaki-z pozycji 8a) OPZ-10 szt.
17)Wieszaki-z pozycji 8b) OPZ-4 szt.
18)Szafa skrytkowa-z pozycji 9 OPZ-1 szt.
19)Biurko/stolik-z pozycji 10a) OPZ-2 szt.
20)Biurko/stolik-z pozycji 10b) OPZ-16 szt.
21)Biurko-z pozycji 11 OPZ-2 szt.
22)Stół konferencyjny-z pozycji 12 OPZ-3 szt.
23)Flipchart-z pozycji 13 OPZ-2 szt.
24)Zestaw mebli-z pozycji 14 OPZ-6 szt.
25)Blat roboczy-z pozycji 15 OPZ-1 szt.
26)Szafki kuchenne-z pozycji 16 OPZ-1 zestaw
27)Stół do ekspresu do kawy z otworem w blacie-z pozycji 17 OPZ-1 szt.
28)Szafa ubraniowa-z pozycji 18 OPZ-1 szt.
3.Okres gwarancji dla wszystkich pozycji zamówienia wynosi 24 miesiące. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru całości przedmiotu umowy. Okres rękojmi równy będzie okresowi gwarancji.
4.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego, o współczesnych wymaganiach technologicznych, spełniającego co najmniej wymagania minimalne określone w załączniku nr 1 do SWZ i nie gorszego w zakresie jakości i uwarunkowań technicznych, przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i przeznaczenia.
5.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdzie się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96711,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252374,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146628,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATG sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 361230631
7.3.3) Ulica: Objazdowa 1
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-882
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATG SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ATG SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146628,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na cele realizacji publicznego obiektu pomocy społecznej - Dzienny Dom Senior+ w Sosnówce
- Remont drogi gminnej nr 040143 C Hanowo - Hanowo od km 0+000 do km 0+916,38
- Budowa boiska wielofunkcyjnego dla wychowanków CPDiPR w Grudziądzu.
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 57 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie - 33/2024
- Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa oświetlenia na ul. Orzechowej
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia meblowego oraz foteli obrotowych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.