eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełżyce › Dostawa kruszyw drogowych do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych, na terenie powiatu lubelskiego.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw drogowych do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych, na terenie powiatu lubelskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029263

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszyw drogowych do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych, na terenie powiatu lubelskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12124eae-c622-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024787/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa materiałów kamiennych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137850/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiZP.2228.05.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 163089,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawa kruszyw drogowych, przeznaczonych do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów do trzech obwodów drogowych. Łączna ilość dostaw ok. 1550 ton. Zastrzega się dostawy sukcesywne, w terminie zgodnym z pkt. 4 SWZ, w miarę potrzeb Zamawiającego, z załadunkiem, wyładunkiem oraz transportem na koszt Wykonawcy do Obwodów Drogowych w Bełżycach, Bychawie i Garbowie:

a) do Obwodu Drogowo - Mostowego nr 1 w Bełżycach – łącznie 700 ton:
- grys dolomitowy frakcji: 2-8 mm - 150 ton;
- grys dolomitowy frakcji: 8-12 mm - 50 ton;
- mieszanka dolomitowa sortowana frakcji 0 – 32 mm - 350 ton;
- mieszanka dolomitowa sortowana frakcji 0 – 63 mm- 150 ton

b) do Obwodu Drogowego nr 2 w Bychawie – łącznie 550 ton:
- grys dolomitowy frakcji: 2-8 mm - 400 ton;
- mieszanka dolomitowa sortowana frakcji 0 – 32 mm - 150 ton;

c) do Obwodu Drogowego nr 3 w Garbowie – łącznie 300 ton:
- grys dolomitowy frakcji: 2-8 mm - 200 ton;
- mieszanka dolomitowa sortowana frakcji 0 – 32 mm - 50 ton
- mieszanka dolomitowa sortowana frakcji 0 – 63 mm - 50 ton

Zamawiający zastrzega, iż ilości ww. kruszyw drogowych, mogą ulec zmianie, w zależności od oferowanych cen jednostkowych, w odniesieniu do możliwości finansowych Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego, asortymentowego, określonego w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu publicznym. Niewykorzystanie pełnego zakresu ilościowo – asortymentowego, nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego
Kruszywa drogowe muszą posiadać wymagane aprobaty techniczne, atesty, świadectwa jakości czy deklaracje zgodności z obowiązującymi normami lub specyfikacjami technicznymi.Kruszywo musi odpowiadać normie PN-EN 13043:2004 „Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu”. Kruszywa mineralne, kruszywa łamane do nawierzchni drogowych. Przy realizacji dostaw Wykonawca ma obowiązek posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom.
Podana ilość jest ilością maksymalnego zapotrzebowania Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zakupi ilości wg bieżącego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianego towaru w stosunku do szacunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia, dostosowując je do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego na materiały przewidziane do dostawy, w zależności od oferowanych cen jednostkowych i możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu dostaw przewidzianego w kosztorysie ofertowym przy czym wartość netto wykonanego przedmiotu umowy nie może być mniejsza niż 70% całości przedmiotu zamówienia – w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje prawo żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres dostaw i Wykonawca w ramach zawartej umowy zrzeka się wszelkich roszczeń wynikających z ograniczenia zakres dostaw w szczególności lecz nie wyłącznie obejmujących tzw. lucrum cessans, Wykonawcy przysługiwać będzie jedynie wynagrodzenie za faktycznie zlecony i wykonany zakres dostaw.
W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub jakościowych dostarczonego asortymentu Zamawiający powiadomi niezwłocznie o fakcie ich istnienia Dostawcę, który w terminie do 3 dni roboczych, od daty uznania reklamacji dostarczy towar zgodny odpowiednio, co do jakości lub ilości. Koszty załadunku należy ująć w cenach jednostkowych materiałów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44922200-1 - Dolomit

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14212200-2 - Kruszywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141413,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168894,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141413,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-MAT Mateusz Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7981437130

7.3.3) Ulica: Polna 8/46

7.3.4) Miejscowość: Białobrzegi

7.3.5) Kod pocztowy: 26-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141413,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.