Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00119310/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie podłączeń kanalizacyjnych do budynków w gminie Siemkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEMKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Siemkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-354
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasiemkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiemkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminasiemkowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie podłączeń kanalizacyjnych do budynków w gminie Siemkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b2ce63b-e880-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003618/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie podłączeń kanalizacyjnych do budynków w gminie Siemkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119310/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRŚ.271.1.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na budowie podłączeń
kanalizacyjnych do budynków w miejscowości Siemkowice. Zadanie realizowane w ramach
Programu Priorytetowego pn. „ Wykonanie podłączeń kanalizacyjnych – II edycja”
dofinansowanego z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w
Łodzi.
Przedsięwzięcie obejmuje wykonanie podłączeń prywatnych budynków od kanalizacji sanitarnej
w systemie kanalizacji grawitacyjnej do istniejącego zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej
(przyłącze kanalizacyjne od granicy działki nieruchomości). Z końcówki istniejącego przyłącza w
kierunku instalacji kanalizacji sanitarnej budynku mieszkalnego wykonana zostanie rozbudowa
przyłącza kanalizacji sanitarnej o średnicy 160 mm. Rurociąg DN 160 ułożony powinien zostać
ze spadkiem jaki pokazany został w dokumentacji projektowej (do wglądu w siedzibie
Zamawiającego) w wykopie na podsypce piaskowej grubości 15 cm i obscypce piaskowej
grubości 15 cm. Rury łączone na kielich z wmontowanymi fabrycznie uszczelkami. Rurociąg
projektuje się z rur PVC-U (SDR34) 160x4,0. Próbę szczelności dla kanału PVC-U należy
przeprowadzić na eksfiltrację wody z przewodu i infiltrację wody do przewodu. Dla wykonania
rozbudowy przyłącza kanalizacji sanitarnej przewiduje się wykonanie robót ziemnych –
mechanicznie i ręcznie. Wykonując wykopy należy zachować głębokość, kierunek spadku i
spadek dna zgodnie z projektem. Teren działki doprowadzić do stanu nie gorszego od tego w
jakim znajdowała się przed rozpoczęciem robót. W ramach zadania wykonawca wykona
inwentaryzację geodezyjną wykonanych przyłączy.
Zestawienie podłączeń kanalizacyjnych
Ilość podłączeń budynków 42 szt.
Rodzaj materiału: PVC Ø160 684 metry
Studzienki rewizyjne 56 sztuk
Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza 42 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424743,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424743,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424743,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno –Handlowo-Usługowe „SANEL” Zaniewicz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7690500728
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 18
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424743,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Mokronosie Dolnym
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Radusz
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: "Termomodernizacja Przedszkola w Zaborowie"
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.