eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bisztynek › "Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku, Szkoły Podstawowej w Sątopach i Szkoły Podstawowej w Grzędzie"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku, Szkoły Podstawowej w Sątopach i Szkoły Podstawowej w Grzędzie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISZTYNEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Bisztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bisztynek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bisztynek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku, Szkoły Podstawowej w Sątopach i Szkoły Podstawowej w Grzędzie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f794551-117d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003392/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku, Szkoły Podstawowej w Sątopach i Szkoły Podstawowej w Grzędzie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/504843

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/504843

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: platformazakupowa.pl/transakcja/504843
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
3. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
3.2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
1. .zip
2. .7Z
3.3. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
3.4. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
3.5. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. zaufanym i osobistym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
3.6. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP Zamawiający zaleca wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
3.7. Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
3.8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
3.9. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
5. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119, s.1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawców uczestniczących w niniejszym postępowaniu jest Gmina Bisztynek, ul. Kościuszki 2,11-230 Bisztynek, tel. 89 521 64 00;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Bisztynek jest Grupa Prawna Togatus Sp. z o. o. z siedzibą w Olsztynie, tel. 533 327 046, adres email: marcin.konieczny @gptogatus.pl;
3) dane osobowe Wykonawców przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawców będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp;
5) dane osobowe Wykonawców będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
— na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
— na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*
— na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
— prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Wykonawcy:
— w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
— prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
— na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GMP.271.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku, Szkoły Podstawowej w Sątopach i Szkoły Podstawowej w Grzędzie”, który obejmuje:
1) przygotowywanie całodziennego żywienia (obejmującego śniadanie, drugie śniadanie, obiad i podwieczorek) dla:
a. Żłobka Miejskiego w Bisztynku, ul. Kolejowa 7, 11-230 Bisztynek,
b. Przedszkola Samorządowego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bisztynku, ul. Kolejowa 5, 11-230 Bisztynek.
2) przygotowywanie obiadu (zupa, drugie danie, kompot) dla:
a. Szkoły Podstawowej im. Ziemi Warmińskiej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bisztynku, ul. Kolejowa 5, 11-230 Bisztynek,
b. Szkoły Podstawowej im. Polskiego Towarzystwa Leśnego w Grzędzie, Grzęda 31A, 11-230 Bisztynek,
c. Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Sątopach, Sątopy 1, 11-230 Bisztynek.
2. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 1 świadczone będą w okresie od 01.10.2021r. do 29.07.2022r. od poniedziałku do piątku w dni sprawowania opieki z wyłączeniem dni ustawowo wolnych.
3. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 2 świadczone będą w okresie od 01.10.2021r. do 24.06.2021r. od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz dni ustalonych jako wolne od zajęć przez dyrektora danej jednostki.
4. Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić zapotrzebowanie kaloryczne, zgodnie z rozdz. IV ust. 4 SWZ.
5. Zamówienie obejmuje przygotowanie w trakcie trwania umowy:
1) całodziennego żywienia w ilości 14 910.
2) obiadów w ilości 19 320.
Ilości posiłków będą ulegały zmianom uzależnionym od frekwencji w poszczególnych jednostkach.
6. Posiłki należy przygotować z takim wyprzedzeniem, aby mogły być wydane w poniżej podanych godzinach:
1) Żłobek Miejski w Bisztynku - całodzienne żywienie wydawane przez Wykonawcę w specjalistycznych pojemnikach do przechowywania żywności, do okienka - wydawanie na stołówce szkolnej po stronie Zamawiającego:
- śniadanie do godz. 8:30, nie wcześniej niż godz. 8.15
- II śniadanie do godz. 9:45, nie wcześniej niż godz. 9.30
- obiad do godz. 11:15, nie wcześniej niż godz. 11.00
- podwieczorek do godz. 14:00, nie wcześniej niż godz. 13.45
Zmywanie po stronie Zamawiającego.

2) Przedszkole Samorządowe w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bisztynku - całodzienne żywienie wydawane przez Wykonawcę w specjalistycznych pojemnikach do przechowywania żywności – wydawanie w salach po stronie Zamawiającego:
- śniadanie do godz. 8:30, nie wcześniej niż godz. 8.15
- II śniadanie do godz. 9:45, nie wcześniej niż godz. 9.30
- obiad do godz. 11:30, nie wcześniej niż godz. 11.15
- podwieczorek do godz. 14:00, nie wcześniej niż godz. 13.45
Zmywanie po stronie Zamawiającego.
3) Szkoła Podstawowa im. Ziemi Warmińskiej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bisztynku – obiad wydawany na talerzach po stronie Wykonawcy:
— do godz. 11:40, nie wcześniej niż godz. 11.25
— oraz do godz. 12:40, nie wcześniej niż godz. 12.25.
Zmywanie po stronie Wykonawcy.
4) Szkoła Podstawowa im. Polskiego Towarzystwa Leśnego w Grzędzie – obiad dostarczany w specjalistycznych pojemnikach do przechowywania i transportu żywności, wydawany na talerzach po stronie Wykonawcy:
— Oddział Przedszkolny do godz. 11:00, nie wcześniej niż godz. 10.45,
— Szkoła Podstawowa do godz.11:20, nie wcześniej niż godz. 11.05.
Zmywanie po stronie Wykonawcy.
5) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Sątopach – obiad dostarczany przez Wykonawcę w specjalistycznych pojemnikach do przechowywania i transportu żywności – wydawanie po stronie Zamawiającego:
— Oddział Przedszkolny godz. 11:00, nie wcześniej niż godz. 10.45
— Szkoła Podstawowa godz. 11:30, nie wcześniej niż godz. 11.15
Zmywanie po stronie Zamawiającego.
7. Czas przeznaczony na każdy posiłek wynosi około 20 min.
8. Dostarczane posiłki powinny charakteryzować się w momencie ich wydawania temperaturą: zupa – min. 75°C, obiad typu drugie danie – min. 65°C. Wykonawca winien dysponować sprawnym urządzeniem umożliwiającym sprawdzenie przez Zamawiającego spełnienie wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
9. Wymaga się przygotowania posiłków w miejscach, którymi dysponuje Wykonawca, przystosowanych do przygotowania posiłków z całym niezbędnym zapleczem, a następnie dostarczanie przygotowanych posiłków przez Wykonawcę i na jego koszt, zgodnie z ust. 6.
10. Osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia (przygotowujące posiłki i zajmujące się ich wydawaniem) muszą posiadać aktualne badania sanitarno – epidemiologiczne wystawione przez uprawnionego lekarza stwierdzającego brak przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością.
11. Uwagi do jadłospisu i wydawania posiłków - zgodnie z rozdz. IV ust. 12 SWZ.
12. Wykonawca odpowiada za jakość przygotowywanych posiłków oraz przyjmuje na siebie odpowiedzialność za negatywne skutki zdrowotne wynikłe w następstwie spożycia wydawanych dań.
13. Wykonawca samodzielnie przygotowuje posiłki i dostarcza je własnym transportem w specjalistycznych pojemnikach zapewniających właściwą temperaturę i posiadających wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi. Posiłek, sposób jego przygotowywania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych oraz spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz w przepisach wykonawczych.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nadzoru i kontroli jakości świadczonych usług na każdym etapie działania, w tym przygotowywania i transportu posiłków.
15. W związku z zaistniałą sytuacją epidemiczną Zamawiający zastrzega możliwość zawieszenia obiadów na czas nieokreślony lub zamówienia mniejszej ilości obiadów w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie.
16. Naczynia (talerze, szklanki, sztućce, itp.) związane z realizacją zamówienia zapewnia Wykonawca.
17. Zamawiający nie zezwala na wprowadzenie zdalnego systemu prowiantowania posiłków.
18. Odpady pokonsumpcyjne należy usuwać niezwłocznie składając je w przystosowanych do tego pojemnikach, zachowując przepisy ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (t.jedn. Dz. U. z 2021 poz. 779 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 888). Zagospodarowanie odpadów i koszty z tym związane pokrywa Wykonawca, z wyjątkiem Szkoły Podstawowej w Sątopach i Przedszkola Samorządowego w ZSP w Bisztynku.
19. W przypadku zmiany obowiązujących w dniu ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia, przepisów prawnych dotyczących dożywiania dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych Wykonawca ma obowiązek uwzględnić obowiązujące przepisy w trakcie realizacji zadania co nie będzie miało żadnego wpływu na jego wynagrodzenie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-07-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy posiłków

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny - zatrudnienie osób bezrobotnych, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt.2) lit. a

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
- dysponuje lokalem spełniającym wymagania sanitarne dotyczące przygotowywania posiłków, co potwierdza aktualna decyzja / zaświadczenie właściwego, ze względu na siedzibę zakładu, Państwowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzenie zakładu.
- dysponuje min. 1 pojazdem przystosowanym do przewożenia posiłków, spełniającym określone normy SANEPID, co potwierdza decyzja/ zaświadczenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – wymaga, aby jeden z Wykonawców lub łącznie spełniali w/w warunek.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 6 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualna decyzja/ zaświadczenie właściwego, ze względu na siedzibę zakładu, Państwowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzenie zakładu,
b) aktualna decyzja/ zaświadczenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w niniejszej SWZ dokumenty, w szczególności:
1) oświadczenie wstępne, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2A i załącznik nr 2B do SWZ,
2) dokument potwierdzający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz innego wykonawcy, którego głównym celem lub głównym celem działalności jego wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych,
3) dokument potwierdzający procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1, nie mniejszy niż 30% spośród wszystkich osób zatrudnionych przez zakład pracy chronionej, spółdzielnię socjalną lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie - przy czym osoby te powinny należeć do następującej grupy społecznie marginalizowanej w rozumieniu ww. przepisu, tj. bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2020r. poz. 1409 z późn. zm.).
4) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 4 SWZ (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 3 do SWZ,
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, w szczególności odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
6) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 4 rozdz. VI SWZ. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6. Jeżeli wspólna oferta, złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, przy czym termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy na podstawie art. 454 i 455 ustawy Pzp, oraz w zakresie, o którym mowa w rozdz. XXIII oraz § 9 projektu umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/504843

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.