eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reda › Letnie sprzątanie dróg na terenie Miasta Redy w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca 2023r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Letnie sprzątanie dróg na terenie Miasta Redy w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO REDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Reda

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi3@reda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.reda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/reda

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Letnie sprzątanie dróg na terenie Miasta Redy w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f76a2ac4-d46c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176004

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030092/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Letnie sprzątanie dróg na terenie Miasta Redy w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca 2023r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Letnie utrzymanie dróg rozumiane jest jednym z najważniejszych działań Burmistrza w zakresie bezpieczeństwa nie tylko mieszkańców Redy ale i osób przejeżdżających przez Redę. W związku z powyższym dbając o bezpieczeństwo mieszkańców Burmistrz jest obowiązany nie tylko zachować ciągłość działań w tym zakresie ale i nie może dopuścić do jakiejkolwiek przerwy w wykonywaniu tego typu usług.
Z uwagi na to, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. letnie i zimowe utrzymanie dróg oraz pielęgnacja zieleni w latach 2023 – 2025” wszczęte na podstawie wniosku z dnia 9 stycznia 2023 r. nie wyłoniło wykonawcy zawarcie mowy z wolnej ręki na 3 m-ce (kwiecień, maj i czerwiec) pozwoliło uzyskać czas niezbędny na przygotowanie i przeprowadzenie nowego postępowania oraz zapewniło ciągłość w realizacji w/w zadań.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-68074899-9cb3-11ed-94da-6ae0fe5e7159

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6.ZF.WR.U.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4450183,81 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 252590,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania dróg w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca 2023r. polegająca w szczególności : na usuwaniu piasku, wolno leżących śmieci, liści chwastów, usuwanie wyrastającej darni z chodników (tj. wycięcie darni i pełne odkrycie obrzeża chodnikowego lub krawężnika drogowego) z terenów gminnych i będących we władaniu gminy wymienionych niżej:
- dróg powiatowych oraz chodników w tym przystanków komunikacji miejskiej znajdujących się przy nich (załączniki nr 1 i 2 do OPZ),
- dróg gminnych będących własnością Gminy Miasto Reda, chodników znajdujących się przy nich (załączniki nr 1 i nr 2 do OPZ ), alejek parkowych, przejść labiryntowych przez tory zlokalizowanych przy ul. Cechowej i Alei Lipowej oraz przystanków komunikacji miejskiej,
- przejścia podziemnego na przedłużeniu ul. Gniewowskiej i Sobieskiego wraz z wejściami
- posadzki tunelu - przejścia podziemnego przy dworcu PKP – na odcinku od schodów przy ul. Fenikowskiego do zejścia ze schodów z peronu nr 1 oraz schodów wychodzących na ul. Leśną

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zombruk Adam Płocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5880003989

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 7

7.3.4) Miejscowość: Reda

7.3.5) Kod pocztowy: 84-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305312,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-03 do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.