Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00154754/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
- 2022/BZP 00155848/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wyjazdów rozwijających kompetencje społeczne Uczestników projektów: „Dorosłość, samodzielność, rodzina” oraz „Rodzina Razem się Trzyma”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT POLICKI, POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W POLICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811781372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.police.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pcpr.police.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1a9bf9ef-d191-4940-8b23-99f5356ea2881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wyjazdów rozwijających kompetencje społeczne Uczestników projektów: „Dorosłość, samodzielność, rodzina” oraz „Rodzina Razem się Trzyma”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81dee58f-d1bf-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021193/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizację warsztatów wyjazdowych rozwijających kompetencje społeczne Uczestników projektu: "Rodzina razem się trzyma" - Zadanie 1
1.3.2 Organizację warsztatów wyjazdowych rozwijających kompetencje społeczne Uczestników projektu: "Rodzina razem się trzyma" - Zadanie 2
1.3.5 Organizację wyjazdów rozwijających kompetencje społeczne Uczestników projektu: „Dorosłość, samodzielność, rodzina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Dorosłość, samodzielność, rodzina” oraz „Rodzina Razem się Trzyma” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154754/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 506680 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Organizacja wyjazdów rozwijających kompetencje społeczne Uczestników projektów: „Dorosłość, samodzielność, rodzina” oraz „Rodzina Razem się Trzyma” w podziale na części:Część I - Organizacja wyjazdów doskonalących umiejętności społeczne Uczestników Projektu „Dorosłość, samodzielność, rodzina”, opisana szczegółowo w pkt 9.1., 9.2. i 9.3. Załącznika nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 386750 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Organizacja wyjazdów rozwijających kompetencje społeczne Uczestników projektów: „Dorosłość, samodzielność, rodzina” oraz „Rodzina Razem się Trzyma” w podziale na części:Część II - Organizacja wyjazdów doskonalących umiejętności społeczne Uczestników Projektu „Rodzina Razem się Trzyma”, opisana szczegółowo w pkt. 9.4. i 9.5. Załącznika nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 105930 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Organizacja wyjazdów rozwijających kompetencje społeczne Uczestników projektów: „Dorosłość, samodzielność, rodzina” oraz „Rodzina Razem się Trzyma” w podziale na części:Część III Warsztaty wyjazdowe - organizacja dnia rodzicielstwa zastępczego Uczestników Projektu „Dorosłość, samodzielność, rodzina”, oraz Uczestników Projektu „Rodzina Razem się Trzyma”, opisana szczegółowo w pkt. 9.6. Załącznika nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta, złożona na tą część podlega odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie można jej zwiększyć.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IZABELA SZYNAL psycholog, dietetyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368418875
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-30INNE PRZETARGI Z POLIC
- Budowa kolumbarium na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Tanowskiej w Policach, administrowanego przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach - ETAP II
- Dostawa nowych kontenerów do zbiórki odpadów
- Budowa sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej
- Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach o część Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego - zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa budynku biurowego przy ul. Bankowej 18 w Policach, admin. przez ZGKIM, w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami towarzyszącymi oraz modernizacją inst. wod.- kan.
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. "Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz"
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 4
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Rady Pedagogicznej w PCKZiU w Jaworze oraz ZSiP w Bolkowie w ramach projektu "Lepsze jutro dla szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.