Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00130909/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00148122/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku socjalno-biurowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bledzewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLEDZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16
1.5.2.) Miejscowość: Bledzew
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-350
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957436610
1.5.8.) Numer faksu: 957417853
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@bledzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bledzew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bledzew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku socjalno-biurowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bledzewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a40dd68-c20d-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072267/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa budynku socjalno-biurowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bledzewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130909/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.GR.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1138172,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla inwestycji w zakresie budowy budynku socjalno-biurowego (część budynku przeznaczona na funkcję socjalną dla pracowników fizycznych zatrudnionych przez Zakład Gospodarki Komunalnej, a część budynku pod funkcję biurową związaną z obsługą interesantów przez Zakład) wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz instalacją fotowoltaiczną, niezbędną infrastrukturą techniczną (zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, wodociągowa i elektroenergetyczna), a także zagospodarowaniem terenu (między innymi dojściami i dojazdami, miejscami postojowymi dla samochodów osobowych, wymianą ogrodzenia od strony drogi publicznej.
Planowany do realizacji budynek to obiekt wolnostojący, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, z dachem dwuspadowym. Budynek do realizacji w technologii murowanej z bloczków silikatowych. Posadowienie budynku przewidziane jest w miejscu istniejącego zbiornika na wodę, który wymaga rozbiórki wraz z pozostałymi w jego obrębie utwardzeniami terenu.
W ramach zadania należy wykonać między innymi:
1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze (rozbiórka zbiornika na wodę, istniejących utwardzeń terenu oraz ogrodzenia od strony drogi publicznej, wycinkę drzewa),
2) roboty murarskie (wykonanie ławy fundamentowej, ścian zewnętrznych i wewnętrznych), wykonanie więźby dachowej w konstrukcji wiązarów kratowych wraz z pokryciem dachu, orynnowaniem, wykonaniem stolarki okiennej oraz drzwiowej, izolacja termiczna budynku,
3) wykonanie instalacji odgromowej budynku oraz instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,2kWp oraz trójfazowym falownikiem o mocy znamionowej 10 kW. Panele fotowoltaiczne będą montowane na dachu budynku,
4) wykonanie instalacji wewnętrznych (między innymi instalacja wody zimnej i ciepłej, cwu, instalacji kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej, instalacji CO, instalacji elektrycznej, instalacji p.poż.), wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, wykonanie instalacji LAN i CCTV oraz instalacji systemu alarmowego,
5) roboty posadzkarskie, roboty wykończeniowe (glazurnicze, malarskie i pozostałe roboty wykończeniowe, w tym „biały montaż”),
6) budowę pozostałej niezbędnej infrastruktury technicznej wraz z zagospodarowaniem terenu, w tym wykonanie utwardzeń terenu w postaci dojść do budynku i parkingu z kostki brukowej, wykonanie nowego ogrodzenia wraz z montażem nowej bramy wjazdowej, dostarczenie innych elementów zagospodarowania terenu takich jak śmietniki na odpady,
7) Zamawiający zastrzega, iż materiał rozbiórkowy: kosatka betonowa „trylinka”, barierki okalające staw, nawierzchnia betonowa pozostają własnością Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest ww materiał zgromadzić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (odl. do 1 km).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 PrZamPubl, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 PrZamPubl, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 1.399.951,63 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu oferty nie podlegające odrzuceniu złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:
1) UB SZAŁATA Sp. z o.o., ul. A.W. Niegolewskich 10/7, 60-232 Poznań, kwota 1.832.700,00 zł brutto
2) BLR Sp. z o.o., Ul. Nowogrodzka 64/43, 02- 014 Warszawa, kwota 1.639.989,66 zł brutto
3) ZR-B Kaczmarek Sp z o.o., Ul. Antka 11, 66- 300 Międzyrzecz, kwota 1.650.615,54 zł brutto
Wobec tego, że cena złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a analiza możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiającego wykazała brak możliwości zwiększenia kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1639989,66 PLN
INNE PRZETARGI BLEDZEW
więcej: przetargi BLEDZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Przebudowa sali gimnastycznej (małej) w budynku LXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-19-2024)
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostosowanie obiektu warsztatowego Państwowej Szkoły Budownictwa w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.