eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osusznica › Dostawy kruszywa łamanego do napraw nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Osusznica w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy kruszywa łamanego do napraw nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Osusznica w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO OSUSZNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528294

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3

1.5.2.) Miejscowość: Osusznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osusznica@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-osusznica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.osusznica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy kruszywa łamanego do napraw nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Osusznica w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6704a3a7-c79e-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141172/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są:
Dostawy kruszywa łamanego do napraw nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Osusznica w 2022 roku.
Miejscem realizacji zamówienia jest teren administracyjny Nadleśnictwa Osusznica.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (KŁSM) frakcji:
a) 0-31,5 mm - 1900 ton;
b) 0-63 mm - 3000 ton;
z przeznaczeniem na naprawę dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Osusznica.
Wykonawca rozsypie dostarczone kruszywo na odcinku naprawianej drogi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny, itp. W przypadku ujawnienia takich odpadów w zawartości kruszywa, Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.
Materiał dostarczany będzie sukcesywnie, każdorazowo na pisemne zlecenie Zamawiającego przekazane za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Minimalna ilość materiału zamawiana jednorazowo będzie wynosiła 20 ton.
Dostawę należy wykonać samochodami samowyładowczymi przystosowanymi do jazdy po lesie, a koszt transportu i rozładunku leży po stronie Wykonawcy.
Dostarczony materiał musi posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty i świadectwa jakości odpowiadające normom PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważne.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia orzeczenia o jakości dostarczanego kruszywa po każdej dostawie.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć z każdym ładunkiem dokument WZ (oryginał lub kopię podpisaną „za zgodność z oryginałem”) z miejsca pobrania materiału.
Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu:
Z uwagi na jeden rodzaj dostarczanego materiału, podział zamówienia na części nie jest możliwy. Realizowanie dostaw tożsamych dostaw przez kilku wykonawców nie jest uzasadnione organizacyjnie i ekonomicznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445752,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602269,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445752,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Budowlano- Drogowych „JASZUL” Andrzej Jaszul

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421260412

7.3.3) Ulica: Chocimierza 8

7.3.4) Miejscowość: Tuchomie

7.3.5) Kod pocztowy: 77-133

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445752,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.