eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stegna › Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaż Gminy Stegna 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaż Gminy Stegna 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stegna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 34

1.5.2.) Miejscowość: Stegna

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stegna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stegna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stegna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaż Gminy Stegna 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d1d3e80-bc01-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025800/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaż Gminy Stegna w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122671

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGPN-I.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 304830,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rozmieszczenie koszy na odpady na terenie plaż:
1.1. Rozmieszczenie koszy o pojemności 0,11 m3 na terenie plaż Gminy Stegna przez Wykonawcę oraz ich ilość, określa załącznik graficzny – załącznik nr 8a do SWZ w okresie od 06.06.2023 r. do 18.09.2023 r. i załącznik nr 8b do SWZ (w okresie od dnia 11.04.2023 r. do 05.06.2023 r. oraz od 19.09.2023 r. do 31.12.2023 r.).
1.2. Kosze znajdujące się pomiędzy głównymi zejściami na plażę należy rozstawić równomiernie na danym odcinku plaży.
1.3. Kosze należy równomiernie rozstawić na odcinkach kąpielisk strzeżonych, zgodnie z załącznikami. Zaleca się wkopanie koszy do 1/3 głębokości w celu zabezpieczenia przed przewróceniem pustego kosza przez wiatr.
1.4. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania stanu ilościowego koszy, oraz uzupełniania braków w ciągu 24 godzin od zaistnienia zdarzenia, lub po zgłoszeniu przez Przedstawiciela Zamawiającego.
1.5. Zabezpieczenie w materiały i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia należy do Wykonawcy.
1.6. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania koszy w dobrym stanie technicznym, zapewniając ich estetyczny wygląd, myciu i odkażaniu środkiem dezynfekującym raz w miesiącu. W przypadku wystąpienia dużych skupisk owadów latających (muchy, osy, szerszenie itp.) w miesiącach lipiec i sierpień, Zamawiający może nakazać Wykonawcy zastosowanie w ciągu 48h, oprysku koszy środkiem owadobójczym o długotrwałym działaniu, nie częściej niż raz w miesiącu.
1.7 Wykonawca obowiązany jest do niezwłocznego ustawienia przewróconych lub przemieszczonych koszy we właściwe miejsce wskazane w załącznikach nr 8a oraz 8b do SWZ.
1.8. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Przedstawiciela Zamawiającego o rozstawieniu koszy lub zmianie ustalonej ilości koszty oraz o gotowości do odbioru wykonanych prac przez Zamawiającego w terminie 2 dni od daty ich rozstawienia.
1.9 Zamawiający nie odpowiada za skradzione, uszkodzone lub zagubione kosze będące własnością Wykonawcy,
1.10 Wszystkie kosze należy wyposażyć w worki na odpady o odpowiedniej pojemności.

2. Odbiór i wywóz odpadów z koszy oraz worków na terenie plaż
2.1. Odbiór i wywóz odpadów z koszy, w tym worków wymienionych poniżej w pkt. 3, oraz wszelkich worków pozostawionych na terenie plaży w okresie od 11.04.2023 r. do 31.12.2023 r., odbywać się będzie bezpośrednio z terenu plaż odpowiednio dostosowanym sprzętem,
2.2. Wykonywanie usługi opróżniania i wywozu odpadów z koszy oraz worków na terenie plaż Gminy Stegna, Wykonawca zobowiązuje się wykonać do godziny 8:00 według harmonogramu:
• w okresie od 11.04.2023 r. do 05.06.2023 r. – 2 razy w tygodniu (poniedziałek, piątek),
• w okresie od 06.06.2023 r. do 26.06.2023 r. – 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek)
• w okresie od 27.06.2023 r. do 04.09.2023 r. – codziennie
• w okresie od 05.09.2023 r. do 25.09.2023 r.- 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek)
• w okresie od 25.09.2023 r. do 31.12.2023 r. - 2 razy w tygodniu (poniedziałek, piątek).
2.3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku i zebrania porzuconych odpadów w promieniu 3 m od ustawionych koszy.

3. Sprzątanie terenu plaż i zejść na plaże Gminy Stegna
3.1. Przez sprzątanie terenu plaż Gminy Stegna należy rozumieć zbieranie wszelkich odpadów porzuconych lub wyrzuconych na brzeg morski i teren plaż,
3.2. Wykonawca zobowiązuje się do sprzątania wyznaczonych odcinków codziennie w okresie od 27.06.2023r. do 04.09.2023r. do godz. 7:00, od linii brzegu morskiego do linii wydm, natomiast w okresie od 11.04.2023 do 26.06.2023r. oraz od 05.09.2023r. do 31.12.2023r. minimum raz w tygodni ( piątek).
3.3 Wykaz odcinków plaż przeznaczonych do sprzątania zawiera Załącznik nr 10 do SWZ
3.3 Całkowita powierzchnia sprzątanych plaż wyniesie około 18,5 ha,
3.4 W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie usługi, Wykonawca zobowiązany jest do kontynuowania prac po ich ustąpieniu,
3.5 Wykonawca w ramach wykonywania usługi zapewni codzienny dyżur pracowników odpowiedzialnych za opróżnianie przepełnionych koszy w godz. od 12:00 do 20:00 w okresie od 27.06.2023 r. do 04.09.2023 r.
a) w miejscowości Mikoszewo od zejścia nr 90 do zejścia nr 87
b) w miejscowości Jantar od zejścia nr 81 do zejścia nr 78
c) w miejscowości Stegna od zejścia nr 71 do zejścia nr 67
3.6 Zawiązane worki z odpadami oraz z przepełnionych koszy należy pozostawić w wyznaczonych miejscach przy zejściach na plaże do czasu odbioru odpadów w godzinach porannych przez Wykonawcę.

4. Bieżące utrzymanie czystości na terenach przyplażowych

4.1 Przez bieżące utrzymanie czystości na terenach przyplażowych należy rozumieć:
- usunięcie wszelkich luźnych odpadów jak np. niedopałki, butelki szklane i plastikowe, opakowania itp.,
- usunięcie nadmiaru piasku, igliwia, liści i innych zanieczyszczeń z powierzchni utwardzonych przez zamiatanie ręczne lub przy użyciu sprzętu silnikowego,
- opróżnianie koszy na odpady i utrzymanie porządku wokół nich.
4.2 Wykonawca wykona usługę w miejscowościach Stegna, Jantar, Mikoszewo, codziennie w okresie od 27.06.2023 r. do 04.09.2023 r. w godzinach porannych, do godz. 7:00
4.3 W miejscowości Stegna bieżące utrzymanie czystości odbywać się będzie:
a) na terenie Promenady wraz z zejściami 68 i 67, schodami na zejściu nr 68, dojściem do zejścia 68 z terenu Stowarzyszenia Usług Przyplażowych, wraz z dz. nr 1224/3 – teren parkingu (do portu rybackiego) oraz przejście od zejścia 67 do zejścia 66 oraz okolice.
b) przejście od portu rybackiego w kierunku zejścia 69, zejście 69 oraz okolice.
4.4 W miejscowości Jantar bieżące utrzymanie czystości na terenach przyplażowych obejmować będzie teren zejścia nr 80 wraz z dojściem od strony ul. Morskiej, oraz Promenady, zejść 79A, 79, 78 wraz z dojściami oraz terenem leśnym znajdującym między Promenadą a drogą prowadzącą do OW Leśnik,
4.5 W miejscowości Mikoszewo bieżące utrzymanie czystości na terenach przyplażowych obejmować będzie teren od skrzyżowania ul. Bursztynowej ze zjazdem na parking leśny do zejścia 90 oraz od parkingu leśnego do zejścia nr 87 i jego okolice.
4.6 Wykaz terenów przeznaczonych do bieżącego utrzymania czystości na terenach przyplażowych zawiera graficzny załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90680000-7 - Usługi sprzątania plaż

4.5.5.) Wartość części: 240342,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Bronowanie terenu plaż Gminy Stegna
1.1W ramach wykonywanej usługi, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania ośmiokrotnego bronowania terenu plaż Gminy Stegna,
1.2 Bronowanie należy przeprowadzić tzw. broną ciężką, tak aby na terenie plaży nie pozostały odpady o długości przekraczającej 40 cm
1.3 Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych przy bronowaniu, w tym karp i pni drzew.
1.4 Termin wykonania usługi ustala się:
I etap: od 17.04.2023 r. do 23.04.2023 r. – na całej długości plaż gminy Stegna od zejścia nr 90 (Mikoszewo) do zejścia nr 64 (Stegna) – około 11500 mb,
II etap: od 08.05.2023 r. do 14.05.2023 r. – na wszystkich terenach wskazanych w Załączniku nr 10, około 3700 mb,
III etap: od 22.05.2023 r. do 28.05.2023 r. – na wszystkich terenach wskazanych w Załączniku nr 10, około 3700 mb,
IV etap: od 19.06.2023 r. do 25.06.2023 r. – na wszystkich terenach wskazanych w Załączniku nr 10, około 3700 mb,
V etap: od 10.07.2023 r. do 16.07.2023 r. – na wszystkich terenach wskazanych w Załączniku nr 10, około 3700 mb,
VI etap: od 24.07.2023 r. do 30.07.2023 r. – na wszystkich terenach wskazanych w Załączniku nr 10, około 3700 mb,
VII etap: od 07.08.2023 r. do 13.08.2023 r. – na wszystkich terenach wskazanych w Załączniku nr 10, około 3700 mb,
VIII etap: od 21.08.2023 r. do 27.08.2023 r. – na wszystkich terenach wskazanych w Załączniku nr 10 , około 3700 mb,
1.5 O zakończeniu usługi objętej zgłoszeniem Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego.
1.6 Usługę bronowania wszystkich plaż należy wykonać we wskazanym terminie. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych dopuszczalne jest wykonanie konkretnego etapu w innym terminie.
1.7 W przypadku bronowania plaży w miejscowości Mikoszewo od ogólnej powierzchni bronowanej plaży należy odliczyć 11.500 m2 terenu pokrytego roślinnością trawiastą.
1.8 Sprzęt i materiały niezbędne do wykonania usługi zabezpiecza Wykonawca.
1.9 Przy wykonywaniu usługi bronowania od 17.04.2023 r. do 25.06.2023 r. (pkt 1.4 a - powyżej) należy wykonać również prace dodatkowe polegające na zepchnięciu nadmiaru piasku w przejściach przez wydmy, na zejściach nr 90, nr 87 i nr 88 w Mikoszewie, oraz zejściach nr 80, 79A, 79 oraz 78 w Jantarze i każdorazowo w przypadku wystąpienia sytuacji nagromadzenia piachu ( max. 2 razy)
1.10 Przy wykonywaniu robót na zejściu nr 88 w miejscowości Mikoszewo należy rozłączyć ułożony w tym miejscu pas transmisyjny w dwóch miejscach a następnie po zepchnięciu nadmiaru piasku ułożyć go ponownie w tym samym miejscu i połączyć go ponownie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90680000-7 - Usługi sprzątania plaż

4.5.5.) Wartość części: 24495,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Mechaniczne przesiewanie plaż Gminy Stegna
1.1 Szczegółowy zakres usługi obejmuje maszynowe przesiewanie piasku o głębokości do 25cm z usunięciem wszelkich zanieczyszczeń z plaż w miejscowościach:
1) Stegna - łączna dł. plaży 1200 mb, (600 mb w każdą stronę od portu rybackiego)
2) Junoszyno - łączna dł. plaży 500m, (125 mb w każdą stronę od zejścia nr 75 oraz od 50 mb za zejście nr 74 do 50 mb za zejście nr 73)
3) Jantar - łączna dł. plaży 1000 mb, (500 mb w każdą stronę od portu rybackiego)
4) Jantar Leśniczówka - łączna dł. plaży 400m, (200 mb w każdą stronę od zejścia nr 84)
5) Mikoszewo - łączna dł. plaży 1000m, (licząc od 100m od zejścia nr 90 w kierunku wschodnim)
1.2 Łączna długość przesiewanych odcinków plaż we wskazanych powyżej miejscowościach Gminy Stegna wyniesie około 4000 mb.
1.3 Mapa z zaznaczeniem odcinków plaż do maszynowego przesiewania piasku stanowi załącznik nr 10 do SWZ,
1.4 Zamawiający planuje wykonanie łącznie 3 cykle przesiewania w miejscowościach Gminy Stegna wskazanych w pkt. 1.1
1.5 Zamawiający wstępnie zleca wykonanie usługi przez Wykonawcę w określonych poniżej terminach:
1) I cykl usług 29.05.2023 r. – 04.06.2023 r. na całym terenie przesiewania plaż
2) II cykl usług 03.07.2023 r. – 09.07.2023 r. (na całym terenie przesiewania plaż z wyłączeniem miejscowości Junoszyno i Jantar Leśniczówka)
3) III cykl usług 31.07.2023 r. – 06.08.2023 r. (na całym terenie przesiewania plaż z wyłączeniem miejscowości Junoszyno i Jantar Leśniczówka)
1.6 Terminy wyszczególnione w punkcie powyżej mogą ulec zmianie ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne na podstawie pisemnego polecenia Przedstawiciela Zamawiającego,
1.7 W przypadku mechanicznego przesiewania w dniach 29.05.2023 r. – 04.06.2023 r. usługę należy przeprowadzić na terenie wyznaczonym w załączniku nr 10 do SWZ.
1.8 W przypadku przesiewania plaży w okresie od 03.07.2023 r. do 06.08.2023 r. od ogólnej powierzchni przesianej plaży w miejscowościach Stegna i Jantar należy odliczyć około
2.000 m2 terenu zajmowanego przez punkty prowadzące działalność usługową.
1.9 W przypadku przesiewania plaży w miejscowości Mikoszewo od ogólnej powierzchni przesianej plaży należy odliczyć 11.500 m2 terenu pokrytego roślinnością trawiastą.
1.10 W przypadku działania Siły Wyższej lub w ramach posiadanych środków finansowych, Zamawiający może zlecić Wykonawcy usługę dodatkową,
1.11 Miejsce składowania odsianego urobku Zamawiający i Wykonawca ustalają na skrajach przesiewanego odcinka plaży w danej miejscowości w okolicach podstawy wydmy.
1.12 Sprzęt i materiały niezbędne do wykonania usługi zabezpiecza Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90680000-7 - Usługi sprzątania plaż

4.5.5.) Wartość części: 39992,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258336 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482695,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258336 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Stegna Serwis"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792253741

7.3.3) Ulica: Gdańska

7.3.4) Miejscowość: Stegna

7.3.5) Kod pocztowy: 82-103

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

KOMA OLSZTYN Sp. z o.o., sprzątanie plaż, transport odpadów


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258336,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-11 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23004,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60588,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23004,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI ROLNICZE, USŁUGI BUDOWLANE TRANSPORTOWE ADAM KALINOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792031880

7.3.3) Ulica: Długa

7.3.4) Miejscowość: Drewnica

7.3.5) Kod pocztowy: 82-103

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23004,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-17 do 2023-08-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55958,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55958,04 EUR

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55958,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne "Mierzeja" Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792153413

7.3.3) Ulica: Gdańska

7.3.4) Miejscowość: Stegna

7.3.5) Kod pocztowy: 82-103

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Firma Wielobranżowa Marek Miernikiewicz, wynajem ciągnika


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55958,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-29 do 2023-08-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.