eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › Utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi poprzez budowę pawilonu szpitalnego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Opolu Lubelskim



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi poprzez budowę pawilonu szpitalnego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Opolu Lubelskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818272260

1.5.8.) Numer faksu: 818272236

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@opole.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi poprzez budowę pawilonu szpitalnego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Opolu Lubelskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56329a28-9581-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027772/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Utworzenie wojewódzkiego centum opieki na osobami starszymi poprzez budowę pawilonu szpitalnego Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego w Opolu Lubelskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00041613

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGM.272.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 19116272,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi poprzez budowę pawilonu szpitalnego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Opolu Lubelskim. Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej na budowę budynku szpitalnego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego dla 71 pacjentów (łóżek) na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego. Wykonanie robót budowlanych w ramach I etapu związanych z budową budynku dwukondygnacyjnego z poddaszem użytkowym połączonego z istniejącym pawilonem szpitalnym za pomocą nadwieszonego łącznika. Budowa obiektu o powierzchni użytkowej ok. 2240m2 wyposażonego w instalacje wewnętrzne. Wykonanie przyłączy i instalacji zewnętrznych mediów, w tym z usunięciem kolizji uzbrojenia technicznego znajdujących się bezpośrednio w obszarze planowanej inwestycji. Wykonanie robót budowlanych, rozbiórkowych, modernizacyjnych i montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych związanych z budową Pawilonu Szpitalnego.
2. Inwestycja dotyczy tylko ETAP-u 1:
1) Dokumentacja Projektowa kompleksowa w zakresie wskazanym w PFU.
Opracowanie przez Wykonawcę Dokumentacji Projektowej obejmuje:
a) Opracowanie projektów budowlanych w koniecznym zakresie, wynikającym z założeń konstrukcyjnych, architektonicznych i instalacyjnych opisanych w PFU wraz z uzyskaniem wymaganych opinii w tym w szczególności SANEPID, BHP, p.poż, oraz niezbędnych decyzji konserwatora zabytków, opinii RDOŚ i ekspertyz i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę i zgłoszeń robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.
b) Opracowanie projektów technicznych w zakresie obejmującym branże: architektoniczno-budowlaną, konstrukcyjną, technologii medycznej, instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych, instalacji wentylacji i klimatyzacji, instalacji ppoż., instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji c.o. i c.t., chłodu, instalacji gazów medycznych, instalacja gazowa n/c, instalacja oleju opałowego, dróg i ukształtowania terenu, zieleni, sieć kanalizacji deszczowej, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć wodociągowa, przebudowa sieci elektroenergetycznych.
c) Uzyskanie opinii, warunków lub ich aktualizacji lub zmiany, zezwoleń na realizację robót,
d) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę i dokonanie zgłoszeń robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę dla etapu I i etapu II.
e) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (informacja bioz),
f) projekt technologii medycznej,
g) sporządzenia dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, kompletnej
w 1 egzemplarzu w wersji papierowej i 1 kopii na płycie CD oraz 1 egzemplarza dla użytkownika obiektu w zakresie uzgodnionym przez strony,
h) sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynku, wraz
z oznakowaniem i wyposażeniem w niezbędny sprzęt,
i) sporządzenie instrukcji obsługi urządzeń stanowiskowych,
2) Roboty budowlane - Budynek kompleksowo wykończony „pod klucz” w zakresie robót budowlanych etapu I Wykonawca musi wykonać:
1) zakres prac budowlanych:
2) zakres prac wykończeniowych
3) Zakres prac instalacyjnych:
a) wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznych,
b) wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
c) wykonanie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej,
d) wykonanie instalacji wodnej i kanalizacyjnej,
e) wykonanie instalacji c.o. i c.t. i chłodu,
f) wykonanie instalacji ppoż.,
g) wykonanie instalacji gazów medycznych,
h) wykonanie instalacji gazowej n/c,
i) wykonanie instalacji oleju opałowego,
j) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz przebudowa kanalizacji kolidującej z projektowanym budynkiem ZOL,
k) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej z separatorami,
l) wykonanie sieci wodociągowej z hydrantem p.poż. na dz. nr . 24/2.
3) Roboty budowlane instalacyjne zewnętrzne i sieciowe zgodnie z załącznikiem nr 4 do PFU „plan etapowania” w zakresie niezbędnym do zrealizowania budynku kompleksowo wykończonego „pod klucz”. Zakres prac zagospodarowania terenu: wykonanie sieci i przyłączy, instalacji zewnętrznych mediów do nowego budynku wraz z usunięciem kolizji uzbrojenia technicznego znajdującego się bezpośrednio w obszarze planowanej inwestycji.
4) Wykonanie wycinki drzew i nasadzenia zastępcze zieleni w zakresie wskazanym w decyzjach.
3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami 1: Koncepcja architektoniczna: zał. Nr 2 Koncepcja technologiczna; zał. Nr 3a.1 Zestawienie elementów zamówienia 23% podatek vat ( prac projektowych i robót budowlanych pozostałych) etapu I; zał. Nr 3a.2 Zestawienie elementów zamówienia 8% podatek vat (budowa ZOL); zał. Nr 3b Zestawienie elementów zamówienia (prac projektowych) etapu II dla robót budowlanych; zał. Nr 4 plan etapowania; (dalej zwany również: „PFU”) - Załącznik Nr 1 do SWZ, oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.
4. W związku z tym, że postępowanie niniejsze jest kolejnym postępowaniem i w poprzednim postępowaniu (Znak postępowania: IGM.272.9.2022) wpłynęły zapytania, Zamawiający przytacza jako wiążące odpowiedzi na te pytania. Przedmiotowe pytania wraz z odpowiedziami zawarte są w Załączniku nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45216120-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45235110-7 - Roboty w zakresie budowy płyt lotniskowych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45313100-5 - Instalowanie wind

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315500-3 - Instalacje średniego napięcia

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2080263,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2080263,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20802634,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX-BUD Grzegorz Pawłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 7130010348

7.3.3) Ulica: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Szerokie 119

7.3.5) Kod pocztowy: 20-050

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20802634,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.