eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zalewo › Zagospodarowanie otoczenia bloków po byłych PGR na terenie Gminy Zalewo



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie otoczenia bloków po byłych PGR na terenie Gminy Zalewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Zalewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 897588377

1.5.8.) Numer faksu: 897588272

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zalewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zalewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie otoczenia bloków po byłych PGR na terenie Gminy Zalewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e11f04b3-d9ce-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032897/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zagospodarowanie otoczenia bloków po byłych PGR na terenie Gminy Zalewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zalewo.logintrade.net/zapytania_email,124643,820b5138a91b4a3ef9a7024cbbcc9af9.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zalewo.logintrade.net/zapytania_email,124643,820b5138a91b4a3ef9a7024cbbcc9af9.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zasady ogólne:
1) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
a) za pośrednictwem Platformy przetargowej Gminy Zalewo -
https://zalewo.logintrade.net/zapytania_email,124643,820b5138a91b4a3ef9a7024cbbcc9af9.html. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
b) w przypadku przerwy w działaniu Platformy Przetargowej Zamawiający dopuszcza możliwość przesyłania korespondencji przy
użyciu poczty elektronicznej: przetargi@zalewo.pl (nie dotyczy składania ofert).
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, bezpłatnie rejestruje się lub w przypadku posiadania konto na Platformie przetargowej Gminy Zalewo loguje do platformy. Ma wówczas dostęp do możliwości: złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne umożliwiające użycie środków komunikacji elektronicznej:
1) wymagania techniczne umożliwiające obsługę systemu Platformy przetargowej - dostęp do Internetu, - obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy,
2) system dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9,
Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, - Microsoft Edge, Opera 18.
3) zalecany maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy nie powinien przekraczać 150 MB.
4) Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest zapoznać się ze szczegółowymi wymaganiami technicznymi i organizacyjnymi wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, które zostały opisane w Instrukcjach korzystania z Platformy przetargowej Gminy Zalewo
dostępnych pod adresem: https://zalewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
5) jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Zamawiający rekomenduje podpisywanie ich w sposób jednolity, tzn. ten sam rodzaj podpisu powinien być składany na wszystkich dokumentach, najlepiej w takim formacie jak podpisany został pierwszy dokument,
6) zalecenia Zamawiającego odnośnie użycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem: PAdES,
b) dla dokumentów w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpis formatem: XAdES,
c) Zamawiający zaleca stosowanie podpisu wewnętrznego, który polega na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu),
7) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
- oferta złożona przez wykonawcę na platformie nie jest widoczna dla zamawiającego, ponieważ widnieje w platformie jako zaszyfrowana. Możliwość otwarcia oferty dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, - czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM;SS. Czas przekazania danych jest to czas, w
którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez klikniecie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie. Wiadomość otrzymuje wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę: „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawców zalogowanych na platformie czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez platformę.
3. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące komunikacji elektronicznej znajdują się w rozdziale VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Zalewa, ul. Częstochowska 8, 14-230 Zalewie, tel. 89 758 83 77;
2. Z inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się kontaktować poprzez: e-mail: iodo@zalewo.pl adres do korespondencji:
Urząd Miejski w Zalewie, ul. Częstochowska 8, 14-230 Zalewo, tel. 89 758 83 773. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RL.271.1.3.2023.AG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie otoczenia budynków jednorodzinnych i wielorodzinnych na obszarze po byłych PGR (miasto Zalewo). W ramach zadania planuje się poprawę układu komunikacyjnego, obejmującego wykonanie miejsc postojowych i chodników, budowę fragmentu ciągu pieszo – rowerowego, poprawę odwodnienia, zagospodarowanie terenów zielonych oraz montaż elementów małej architektury.

Zamierzenie obejmuje swoim zakresem:
a) Budowę fragmentu ciągu pieszo – rowerowego wraz z kładką nad rzeką Trumpiną,
b) Przebudowę parkingu przy budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zalewie,
c) Przebudowę parkingu przy budynku Urzędu Miejskiego w Zalewie,
d) Przebudowę parkingu przy ulicy 29 Stycznia w Zalewie,
e) Przebudowę parkingu przy ulicy Kolejowej w Zalewie,

a) Budowa fragmentu ciągu pieszo – rowerowego wraz z kładką nad rzeką Trumpiną:
Zakres robót obejmuje wykonanie kładki pieszo-rowerowej stanowiącej kontynuację projektowanych ciągów komunikacyjnych przez rzekę Trumpinę. Kładka o długości 10,5m, szerokości 4m. Przyczółki żelbetowe o gr. ścian czołowych i bocznych 25cm. Ściany boczne o dług. 100cm poza lico ściany czołowej. Belka podłożyskowa o wymiarach 120x90cm. Posadowienie przyczółków za pomocą rur Ø508/12,5mm i dług. L=7,35m. Pale wypełnione betonem 2m od góry, wraz ze zbrojeniem pala. Pozostała część jako korek gruntowy i zasyp piaskiem z cementem 1:4 (w przypadku braku wypełnienia gruntem do rzędnych wykonania korka betonowego. Przyjęto po 3 pale / 1 przyczółek. Konstrukcja nośna kładki w postaci nośnych profili głównych jako belki stalowe HEB500 i poprzecznic z ceowników C200. Do dolnych półek dźwigarów przyspawać od spodu płyty górne łożysk stalowych. Na profilach nośnych zaprojektowano poprzeczne bale drewniane 20x30cm w rozstawie osiowym co ok. 0,5m. Na nich należy wykonać dylinę dolną w postaci pełnego pokładu podłużnego z krawędziaków 20x10cm (z zachowaniem szczeliny miedzy krawędziakami o szer. 1cm), mocowanych do bali poprzecznych. Na krawędziakach należy wykonać styczną dylinę górną w postaci pokładu z desek o gr. 5cm. Balustrady obustronne wysokości 1,1m. Drewno na elementy kładki – dębina klasy D24. Teren przed przyczółkami od strony wody należy umocnić w postaci okładziny z płyt Meba o gr. 10cm, wykonanych na materacu z pospółki o gr. 30cm zawiniętym w geowłókninę filtracyjną. Otwory w płytach wypełnić humusem z obsiewem trawą.
Szczegółowe parametry techniczne:
- długość kładki: 10,50 mb,
- szerokość kładki: 4,00 mb,
- powierzchnia kładki: 42,00 m2.
- powierzchnia ciągów pieszych (z płyt betonowych szlachetnych płukanych 60x20cm) gr. 6 i 8 cm – 215,24 m2
- powierzchnia ciągów rowerowych (o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych) – 117,60 m2
- balustrady z prętów stalowych z pochwytem drewnianym – 68,50 m2

b) Przebudowa parkingu przy budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zalewie:
Zakres robót obejmuje przebudowę nawierzchni istniejącego parkingu przy budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zalewie. Nawierzchnia jezdni i miejsc postojowych wykonana zostanie z kostki betonowej grub. 8 cm (barwy szarej i grafitowej) na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 25 cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 20 cm. Nawierzchnia chodników wykonana zostanie z kostki betonowej grub. 6 cm (barwy szarej) na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 10 cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm. W ramach zadania przewidziano ponadto wykonanie fragmentu sieci kanalizacji deszczowej, rekultywację i pielęgnację zieleni oraz montaż el. małej architektury (maszty).
Szczegółowe parametry techniczne:
- powierzchnia jezdni i parkingu – 1 120,00 m2
- powierzchnia chodnika – 230,00 m2
- odwodnienie – wpusty - 3 szt.

c) Przebudowa parkingu przy budynku Urzędu Miejskiego w Zalewie:
Zakres robót obejmuje przebudowę nawierzchni istniejącego parkingu przy Urzędzie Miejskim w Zalewie. Nawierzchnia jezdni i miejsc postojowych wykonana zostanie z kostki betonowej grub. 8 cm (barwy szarej) na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 25 cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 20 cm oraz z brukowca kamiennego 16/20 cm na podbudowie zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C50/10 gr. 24 cm oraz warstwie mieszanki niezwiązanej C(NR) o gr. 30 cm.
Nawierzchnia chodników wykonana zostanie z kostki betonowej brukowej grub. 6 cm (barwy szarej) na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 10 cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm oraz z płyt chodnikowych lub łupanej kostki granitowej 4/6 gr. 5 cm na podbudowie zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C50/10 gr. 5 cm oraz warstwie mieszanki niezwiązanej C(NR) o gr. 15 cm.
Plac postojowy przy drodze wewnętrznej przewidziano do wykonania z betonowej kostki brukowej 8x25x75 i 8x25x50 cm o płukanym licu gr. 8 cm na podbudowie zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C50/10 gr. 15 cm oraz warstwie mieszanki niezwiązanej C(NR) o gr. 20 cm.
W ramach zadania przewidziano ponadto wykonanie fragmentu sieci kanalizacji deszczowej oraz rekultywację i pielęgnację zieleni.
Szczegółowe parametry techniczne:
- powierzchnia jezdni i parkingu – 1 550,00 m2
- powierzchnia chodnika – 230,00 m2
- odwodnienie – wpusty - 5 szt.

d) Przebudowa parkingu przy ulicy 29 Stycznia w Zalewie:
Zakres robót obejmuje przebudowę nawierzchni istniejącego parkingu przy budynku NZOZ w Zalewie. Nawierzchnia jezdni i miejsc postojowych wykonana zostanie z kostki betonowej grub. 8 cm (barwy szarej i czarnej) na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. odpowiednio 25 cm i 15 cm oraz warstwie odsączającej z piasku gr. 20 cm. Nawierzchnia chodników (opasek) wykonana zostanie z kostki betonowej grub. 6 cm (barwy szarej) na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 10 cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm. W ramach zadania przewidziano ponadto wykonanie fragmentu sieci kanalizacji deszczowej, rekultywację i pielęgnację zieleni oraz wykonanie oznakowania. Remont zjazdu z DW 519 ujęty w przedmiarze robót budowlanych nie jest objęty niniejszym postępowaniem.
Szczegółowe parametry techniczne:
- powierzchnia jezdni i parkingu – 830,00 m2
- powierzchnia chodnika (opaski) – 113,00 m2
- odwodnienie – wpusty - 3 szt.

e) Przebudowa parkingu przy ulicy Kolejowej w Zalewie:
Zakres robót obejmuje przebudowę nawierzchni istniejącego parkingu przy zbiegu ulic 29 Stycznia i Kolejowej w Zalewie. W ramach zadania przewidziano do wykonania nawierzchnię jezdni i miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. Zjazd na parking będzie miał szerokość 5,00 m i będzie połączony z istniejącą drogą wewnętrzną obsługującą pobliski parking. W związku z remontem nawierzchni parkingu powstanie nowa nawierzchnia z kostki brukowej betonowej. Po remoncie powstanie 26 stanowisk postojowych 2,50x5,00m. Droga dojazdowa i parking będzie ograniczony krawężnikiem betonowym 15x30 cm ustawionym na +10 cm od nawierzchni jezdni. W miejscach ciągów pieszych zaprojektowano opornik betonowy 12x25 cm zaniżone na ±0 cm od nawierzchni jezdni. Nawierzchnia parkingu wykonana z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr. 4 cm. Podbudowa parkingu wykonana z betonu Rm=6-9MPa o gr. 20 cm na warstwie odsączającej z pisaku o grubości 15 cm. Woda z jezdni i miejsc postojowych poprzez spadki poprzeczne i spadek podłużny będzie odprowadzana do projektowanych dwóch wpustów ulicznych o wymiarach 40 x 60 cm. Wpust zostanie włączony do projektowanego odcinka sieci kanalizacji deszczowej, który powstanie na etapie realizacji ścieżki pieszo – rowerowej. Projektowany parking będzie oświetlony istniejącymi lampami. W związku z remontem parkingu przebudowany zostanie fragment istniejącego chodnika dla pieszych na odcinku o długości ok. 25,0 m o szerokości 2,10 ÷ 2,80 m.
Szczegółowe parametry techniczne:
- powierzchnia parkingu – 673,00 m2
- powierzchnia chodnika – 19,40 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Badania i oceny ofert dokona Komisja Przetargowa.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów cena oraz okres gwarancji.
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ( suma punktów przyznanych w oparciu o ustalone powyżej kryteria cena +gwarancja ) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Nie podlegają wykluczeniu,
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy pzp:
2.1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
2.2) w zakresie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
2.3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań ;
2.4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji przedmiotu zamówienia osobę:
- Kierownik robót budowlanych, posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej do kierowania robotami budowlanymi lub inne
uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia ( zgodnie z zał. nr 6 do SWZ).
W przypadku uprawnień budowlanych dla poszczególnych osób dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ) oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz. U. z 2023r., poz. 334 ). W tej sytuacji wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego,
który zapewni biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (jednolity tekst: Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 4 pkt 1) lit. b SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układ z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona albo nie znajduje się
on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdz. XI ust. 4 pkt 1) lit.
b SWZ, zastępuje się je w całości dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca wraz z formularzem oferty (sporządzonym wg załącznika nr 1 do SWZ) składa:
1) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy - musi być załączone do oferty w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii
pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie
pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeśli dotyczy - załącznik nr 4 do SWZ,
4) oświadczenie w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego powinno wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy występujący wspólnie – jeśli dotyczy - załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XI ust.1 SWZ, składa każdy z wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu ( zał. 2 do SWZ).
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi/roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (Zał. nr 5 do SWZ).
3. W przypadku Wykonawców działających w formie spółki cywilnej:
1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składane jest przez każdego wspólnika spółki cywilnej oddzielnie we własnym imieniu (osoby prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą określoną w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - „Firma przedsiębiorcy”),
2) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdz. XI ust 4 SWZ składane jest przez każdego wspólnika spółki cywilnej oddzielnie we własnym imieniu (osoby prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą określoną w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - „Firma przedsiębiorcy”).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Inwestycja realizowana będzie w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy, dlatego też Zamawiający (zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych) przewiduje wypłatę zaliczki w wysokości 2% wynagrodzenia wykonawcy, w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. Pozostała cześć wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dotyczące sposobu wypłaty zaliczki uregulowane zostały we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 7 do SWZ.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zalewo.logintrade.net/zapytania_email,124643,820b5138a91b4a3ef9a7024cbbcc9af9.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-28 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.