Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137172/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej dla Gminy Dolice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dolice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Dolice
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-115
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 915640129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dolice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32e4ff92-c328-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej dla Gminy Dolice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32e4ff92-c328-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061457/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej dla Gminy Dolice.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137172
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 700000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej dla Gminy Dolice.
Ładowarka będąca przedmiotem zamówienia musi być:
1) fabrycznie nowa, nieużywana, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2022 roku,
2) stanowić model aktualnie wytwarzany przez producenta,
3) być kompletna i wolna od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych), technicznie sprawna,
4) musi posiadać dokumentację UDT w związku z czym po stronie Wykonawcy jest przeprowadzenie badania UDT oraz innych niezbędnych odbiorów w celu dopuszczenia urządzenia do pracy,
5) musi posiadać certyfikat CE, instrukcję obsługi w języku polskim.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
1.2. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 praz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
1.3 Wymagania dotyczące pojazdu:
1) Pojazd powinien posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego na terenie UE.
2) Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą pojazdu przekazać Zamawiającemu niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację:
- kartę pojazdu,
- aktualne świadectwo homologacji lub świadectwo zgodności Unii Europejskiej,
- książkę gwarancyjną,
- książkę przeglądów serwisowych,
- instrukcję obsługi w języku polskim,
- dwa komplety kluczyków,
- dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin,
- pakiet usług serwisowych oraz inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu.
1.4. Warunki dostawy:
Dostawca zobowiązuje się dostarczyć pojazd do siedziby Zamawiającego na swój własny koszt i odpowiedzialność. Dostarczony pojazd musi spełniać wymagania przepisów prawa, obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144710-8 - Ładowarki jezdne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 645750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 645750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROLEX SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992613836
7.3.3) Ulica: GŁOWACKIEGO 22
7.3.4) Miejscowość: PYRZYCE
7.3.5) Kod pocztowy: 72-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 645750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-11Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.