Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00082080/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
- 2022/BZP 00092999/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami, pompowniami ścieków i ich zasilaniem energetycznym w miejscowości Wola Zarczycka - etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami, pompowniami ścieków i ich zasilaniem energetycznym w miejscowości Wola Zarczycka - etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-691d02dc-9f7d-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009459/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami, pompowniami ścieków i ich zasilaniem energetycznym w miejscowości Wola Zarczycka - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082080/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 zamówienia – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wola Zarczycka – wykonanie zlewni pompowni nr 1, 2, 5, 6, 7 i 17”1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
- grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej o łącznej długości 17 241 m
- sieci kanalizacji tłocznej o długości 8 058 m
- posadowienie przepompowni ścieków – 6 sztuk
- wykonanie zasilania energetycznego do przepompowni ścieków – 6 sztuk
- wykonanie ogrodzeń i dróg dojazdowych do przepompowni
- wykonanie przyłączy kanalizacyjnych do budynków o długości 2 293 m
- naprawa rowów oraz nawierzchni dróg
- innych elementów/obiektów charakterystycznych dla sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z zakresem przedstawionym w załączonych przedmiarach robót i dokumentacji projektowej.
2) Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
3) Zakres zamówienia obejmuje roboty przygotowawcze, pomiarowe, dokumentację z przeprowadzonych badań za pomocą kamery TV spadków wykonanych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej, opracowanie i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4) Szczegółowy zakres zamówienia oraz zakres robót budowlanych obejmuje załączona dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót.
5) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.
2. Zakres prac obejmuje także roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej oraz przepisy prawa.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) zabezpieczenie terenu budowy,
3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
4) uporządkowanie terenu budowy,
5) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
4. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
1) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
2) obsługa geodezyjna (tyczenie),
3) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
4) przeprowadzenie prób, badań i pomiarów technicznych,
5) utylizacja odpadów,
6) zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających i podlegających zakryciu,
7) opracowanie planu organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót budowlanych (jeśli dotyczy),
8) koszty związane z prowadzeniem robót w pasie drogowym na czas budowy, w tym opłaty za zajęcie pasa drogowego,
9) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
10) zabezpieczenie terenów przyległych do budynków przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
11) oznakowanie prowadzonych robót,
12) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
5. Rozwiązania równoważne.
Podane w przedmiarze robót/dokumentacji projektowej nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót/dokumentacji projektowej pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykaz materiałów i kryteria stosowane w celu oceny równoważności zostały przedstawione w pkt. 4.6 SWZ.
6. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących w Polsce przepisów, norm i instrukcji. Niewyszczególnienie w wymaganiach Zamawiającego jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych, nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania.
7. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny spełniać i posiadać:
1) Polskie Normy;
2) polskie aprobaty techniczne;
3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).
8. Integralną część przedmiotu zamówienia stanowi Projekt umowy – załącznik nr 4.1 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 9380000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 2 zamówienia – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wola Zarczycka – odbudowa nawierzchni dróg”1) Przedmiot zamówienia jest naprawa zniszczonych dróg przy budowie kanalizacji sanitarnej.
2) Zakres robót obejmuje:
- wykonanie koryta na głębokości 30 cm,
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o gr. 15 cm,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o gr. 8 cm,
- wykonanie podbudowy z kruszyw, tłuczeń - warstwa górna,
- mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej mineralno-bitumicznej asfaltowej o gr. 6 cm,
- mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej mineralno-bitumicznej asfaltowej o gr. 4 cm,
- utwardzenie poboczy - obustronnie z kruszywa łamanego.
3) Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45233140–2 Roboty drogowe
4) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonym przedmiarze robót.
2. Zakres prac obejmuje także roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej oraz przepisy prawa.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) zabezpieczenie terenu budowy,
3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
4) uporządkowanie terenu budowy,
4. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
1) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
2) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
3) przeprowadzenie prób, badań i pomiarów technicznych,
4) utylizacja odpadów,
5) zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających i podlegających zakryciu,
6) opracowanie planu organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót budowlanych (jeśli dotyczy),
7) koszty związane z prowadzeniem robót w pasie drogowym na czas budowy, w tym opłaty za zajęcie pasa drogowego,
8) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
9) zabezpieczenie terenów przyległych do budynków przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
10) oznakowanie prowadzonych robót,
11) opracowanie kosztorysu powykonawczego.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
5. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących w Polsce przepisów, norm i instrukcji. Niewyszczególnienie w wymaganiach Zamawiającego jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych, nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania.
6. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny spełniać i posiadać:
1) Polskie Normy;
2) polskie aprobaty techniczne;
3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).
7. Integralną część przedmiotu zamówienia stanowi Projekt umowy – załącznik nr 4.2 do SWZ.
8. Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materiał, opis, ilość) i musi zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
9. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 520000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13278477,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16644293,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13278477,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład WOD-KAN-GAZ Józef Lis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 650047923
7.3.3) Ulica: Gorliczyna 675
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13278477,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 703387,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 703387,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 703387,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład WOD-KAN-GAZ Józef Lis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 650047923
7.3.3) Ulica: Gorliczyna 675
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 703387,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NOWA SARZYNA
- Przebudowa dróg w miejscowości Jelna
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej oraz budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie miejscowości Jelna
więcej: przetargi NOWA SARZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110389L w m. Zawada i Płoskie (od km 0+000,00 do km 1+975,00).
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.