eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ładzice › Remont dróg gminnych: 112351E w msc. Zakrzówek Szlachecki (1533mb), 112352E w msc. Jankowice (2000 mb) i 112854E w msc Stobiecko Szlacheckie (999 mb)



Ogłoszenie z dnia 2021-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych: 112351E w msc. Zakrzówek Szlachecki (1533mb), 112352E w msc. Jankowice (2000 mb) i 112854E w msc Stobiecko Szlacheckie (999 mb)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁADZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 36

1.5.2.) Miejscowość: Ładzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-561

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 684 08 95

1.5.8.) Numer faksu: 44 684 08 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ladzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ladzice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych: 112351E w msc. Zakrzówek Szlachecki (1533mb), 112352E w msc. Jankowice (2000 mb) i 112854E w msc Stobiecko Szlacheckie (999 mb)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-629459a7-e483-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174936

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00113645/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont dróg gminnych: 112351E w msc. Zakrzówek Szlachecki (1533mb), 112352E w msc. Jankowice (2000 mb) i 112854E w msc Stobiecko Szlacheckie (999 mb)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116455/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 941241,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Remont dróg gminnych: 112351E w msc. Zakrzówek Szlachecki (1533mb), 112352E w msc. Jankowice (2000 mb) i 112854E w msc Stobiecko Szlacheckie (999 mb)”. W ramach zadania wykonana zostanie nawierzchnia z masy mineralno-bitumicznej na 3 drogach gminnych.
1) W zakresie remontu drogi gminnej 112351E w msc. Zakrzówek Szlachecki znajduje się wykonanie nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej na długości 1533mb, zgodnie z załączoną mapą poglądową. Dla właściwej i bezpiecznej eksploatacji celu niezbędne jest:
a) Oczyszczenie istniejącej nawierzchni wraz ze skropieniem emulsją asfaltową,
b) Wykonanie warstwy ścieralnej jezdni z mieszanki min.-bit.,
c) Wykonanie odtworzenia konstrukcji pobocza z kruszywa.
Prace będą realizowane na istniejącej konstrukcji jezdni.
2) W zakresie remontu drogi gminnej 112352E w msc. mieści się wykonanie nowej warstwy nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumiczne bitumicznej na długości 2000mb, zgodnie z załączoną mapą poglądową. Dla właściwej i bezpiecznej eksploatacji celu niezbędne jest:
a) Usunięcie nadmiaru gruntu oraz przeprowadzenie niezbędnych zabezpieczeń nadziemnych części infrastruktury podziemnej,
b) Wykonanie nawierzchni jezdni z masy mineralno-bitumicznej,
3) W zakresie remontu drogi gminnej 112845E w msc. Stobiecko Szlacheckie zaplanowane zostało wykonanie warstwy nawierzchni mineralno-bitumicznej bitumicznej na długości 999mb, zgodnie z załączoną mapą poglądową. Dla właściwej i bezpiecznej eksploatacji celu niezbędne jest:
a) Usunięcie nadmiaru gruntu oraz przeprowadzenie niezbędnych zabezpieczeń nadziemnych części infrastruktury podziemnej,
b) Wykonanie nawierzchni jezdni z masy mineralno-bitumicznej,
4) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania terenu przeprowadzenia robót (oznaczenie terenu robót, ustawienie niezbędnego oznakowania dla bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego, zabezpieczenie terenu prac) oraz do doprowadzenie terenu przyległego do porządku. Przy wykonaniu remontu należy zachować istniejące zjazdy.
5) Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z przedmiarami robót i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi dodatki do SWZ, z zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz z uwzględnieniem przepisów ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dodatki do SWZ tj:
a) przedmiary robót - dodatki nr 4a, 4b, 4c (ze względu na charakter wynagrodzenia – ryczałt – obmiary zawarte w przedmiarach robót mają wyłącznie znaczenie poglądowe)
b) szczegółowe specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - dodatki nr 4d, 4e, 4f
c) mapy poglądowe - dodatki nr 4g, 4h, 4i, 4j, 4k
d) zgłoszenia robót budowlanych – dodatki nr 4l, 4m, 4n
e) korekta do zgłoszenia robót – dodatek nr 4o

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787766,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 916875,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787766,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Drogowy "DUKT" Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260685380

7.3.3) Ulica: Przedborska

7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa

7.3.5) Kod pocztowy: 29-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787766,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.