Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00140531/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja urządzeń stacji transformatorowej w Szpitalu
w Suchej Beskidzkiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zozsuchabeskidzka@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja urządzeń stacji transformatorowej w Szpitaluw Suchej Beskidzkiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e611a82-f8d2-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023229/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Modernizacja urządzeń w stacjach transformatorowych zasilających szpital w Suchej Beskidzkiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140531/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/41/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego tj. Zespołu Opieki Zdrowotnej, modernizację urządzeń stacji transformatorowej w Szpitalu w Suchej Beskidzkiej, określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako 50532400-7
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a – uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia, projekt budowlany rys od 1do 8 oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do podzielenia prac określonych w przedmiarze robót na dwa etapy i przedstawienia Zamawiającemu zakresu każdego z etapów.
Etap pierwszy do kwoty 250 000,00 zł brutto. Prace wymagające wyłączenia prądu należy wykonać w terminie od 8-10.10. 2021r. (piątek-niedziela) pozostałe prace w terminie 7 dni.
Prace wymagające wyłączenia zasilania podstawowego należy wykonać od piątku do niedzieli. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczenia szpitala w zasilanie awaryjne.
Etap II grudzień 2021r.– prace związane z wyłączeniem zasilania podstawowego w terminie 10-12 grudnia 2021r. ( piątek- niedziela), pozostałe prace maksymalnie do 7 dni roboczych.
Prace objęte niniejszy postępowaniem wykonywane będą w czynnym obiekcie gdzie prowadzona jest działalność lecznicza, wszelkie działania Wykonawcy mające wpływ na bieżące funkcjonowanie obiektu muszą być na bieżąco uzgadniane z Zamawiającym – służbami technicznymi szpitala. W czasie prac wymagających wyłączenia zasilania podstawowego, Wykonawca musi zabezpieczyć szpital w zasilanie z agregatu prądotwórczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532400-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W/w postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. 458 775,65 zł.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa pieczywa
- Dostawa artykułów metalowych
- Roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego w 2024 roku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie I
- Dostawę ubrań i artykułów z włókniny i flizeliny
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.