Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00169193/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
- 2022/BZP 00182678/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00184950/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-30
- 2022/BZP 00189635/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-01
- 2022/BZP 00195555/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-06
- 2022/BZP 00211837/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-15
- 2022/BZP 00214715/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-20
- 2022/BZP 00249888/01 - Wynik z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Wolinie, w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23
1.4.2.) Miejscowość: Wolin
1.4.3.) Kod pocztowy: 72-510
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.7.) Numer telefonu: 502 279 964
1.4.8.) Numer faksu: 913261429
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174673
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00169193/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedsięwzięcie składać się będzie z następujących elementów: 1) powierzchnie utwardzone PSZOK z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch ciężki, plac o powierzchni 3000 m2, w tym powierzchnia zadaszona oraz powierzchnia pod magazyny oraz zjazd z drogi, 2) kontener z zapleczem socjalno-biurowym (biuro, toaleta), 3) kontener (magazyn) dla odpadów niebezpiecznych, 4) magazyn przedmiotów do ponownego użycia, 5) zadaszenie (wiata) pod otwarte kontenery, 6) infrastruktura towarzysząca, instalacje i urządzenia: - waga samochodowa (40 ton), - kontenery i pojemniki do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów innych niż niebezpieczne i odpadów niebezpiecznych, odpowiednio oznaczone i opisane; - instalacja wodociągowa z przyłączem do zaplecza socjalno-biurowego (przyłącze, w razie potrzeby rozbudowa, przebudowa lub wymiana sieci w wymaganym zakresie), hydrant ppoż. min. DN-80 10l/s lub inny zgodnie z wymaganiami ppoż.), - instalacja elektryczna, w tym system oświetlenia placu, zasilanie i oświetlenie obiektów, a także wyposażenie i niezbędne systemy komputerowe do obsługi w szczególności wagi i systemu monitoringu, - instalacje kanalizacyjne: ścieków bytowych wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej (a w przypadku braku takiej możliwości ze zbiornikiem bezodpływowym), - kanalizacja wód opadowych i roztopowych wraz z systemem podczyszczania i odprowadzeniem do odbiornika, - tablice informacyjne, - ogrodzenie, z bramą wjazdową automatycznie otwieraną z dzwonkiem, - zieleń (obsiew mieszanką traw). W ramach inwestycji przewidziano także roboty ziemne i niwelacyjne, ewentualne roboty dostosowawcze jak demontaż istniejących obiektów, likwidacja kolizji (np. przełożenie sieci i instalacji). TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od daty zawarcia umowy do 31.07.2023 r., w tym: Etap 1 - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji oraz uzyskanie prawomocnej Decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkich innych niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji - w terminie 4 miesięcy od daty zawarcia umowy; Etap 2 - Wykonanie robót budowlanych i wyposażenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów, zgodnie z PFU wraz z uzyskaniem Decyzji Pozwolenia na użytkowanie - w terminie do 31.07.2023 r.
Po zmianie:
Przedsięwzięcie składać się będzie z następujących elementów: 1) powierzchnie utwardzone PSZOK z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch ciężki, plac o powierzchni 2000 m2, w tym powierzchnia zadaszona oraz powierzchnia pod magazyny oraz zjazd z drogi, 2) kontener z zapleczem socjalno-biurowym (biuro, toaleta), 3) kontener (magazyn) dla odpadów niebezpiecznych, 4) magazyn przedmiotów do ponownego użycia, 5) zadaszenie (wiata) pod otwarte kontenery, 6) infrastruktura towarzysząca, instalacje i urządzenia: - waga samochodowa (40 ton), - kontenery i pojemniki do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów innych niż niebezpieczne i odpadów niebezpiecznych, odpowiednio oznaczone i opisane; - instalacja wodociągowa z przyłączem do zaplecza socjalno-biurowego (przyłącze, w razie potrzeby rozbudowa, przebudowa lub wymiana sieci w wymaganym zakresie), hydrant ppoż. min. DN-80 10l/s lub inny zgodnie z wymaganiami ppoż.), - instalacja elektryczna, w tym system oświetlenia placu, zasilanie i oświetlenie obiektów, a także wyposażenie i niezbędne systemy komputerowe do obsługi w szczególności wagi i systemu monitoringu, - instalacje kanalizacyjne: ścieków bytowych wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej (a w przypadku braku takiej możliwości ze zbiornikiem bezodpływowym), - kanalizacja wód opadowych i roztopowych wraz z systemem podczyszczania i odprowadzeniem do odbiornika, - tablice informacyjne, - ogrodzenie, z bramą wjazdową automatycznie otwieraną z dzwonkiem, - zieleń (obsiew mieszanką traw). W ramach inwestycji przewidziano także roboty ziemne i niwelacyjne, ewentualne roboty dostosowawcze jak demontaż istniejących obiektów, likwidacja kolizji (np. przełożenie sieci i instalacji). TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od daty zawarcia umowy do 31.07.2023 r., w tym: Etap 1 - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji oraz uzyskanie prawomocnej Decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkich innych niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji - w terminie 4 miesięcy od daty zawarcia umowy; Etap 2 - Wykonanie robót budowlanych i wyposażenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów, zgodnie z PFU wraz z uzyskaniem Decyzji Pozwolenia na użytkowanie - w terminie do 31.07.2023 r.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI WOLIN
więcej: przetargi WOLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remont drogi dojazdowej od ul. Przemysłowej do terenu Oddziału Mazowieckiego ITB (...).
więcej: Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.