eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › Rozbudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Wolinie, w formule zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Wolinie, w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23

1.4.2.) Miejscowość: Wolin

1.4.3.) Kod pocztowy: 72-510

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.4.7.) Numer telefonu: 502 279 964

1.4.8.) Numer faksu: 913261429

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174673

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00169193/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedsięwzięcie składać się będzie z następujących elementów: 1) powierzchnie utwardzone PSZOK z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch ciężki, plac o powierzchni 3000 m2, w tym powierzchnia zadaszona oraz powierzchnia pod magazyny oraz zjazd z drogi, 2) kontener z zapleczem socjalno-biurowym (biuro, toaleta), 3) kontener (magazyn) dla odpadów niebezpiecznych, 4) magazyn przedmiotów do ponownego użycia, 5) zadaszenie (wiata) pod otwarte kontenery, 6) infrastruktura towarzysząca, instalacje i urządzenia: - waga samochodowa (40 ton), - kontenery i pojemniki do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów innych niż niebezpieczne i odpadów niebezpiecznych, odpowiednio oznaczone i opisane; - instalacja wodociągowa z przyłączem do zaplecza socjalno-biurowego (przyłącze, w razie potrzeby rozbudowa, przebudowa lub wymiana sieci w wymaganym zakresie), hydrant ppoż. min. DN-80 10l/s lub inny zgodnie z wymaganiami ppoż.), - instalacja elektryczna, w tym system oświetlenia placu, zasilanie i oświetlenie obiektów, a także wyposażenie i niezbędne systemy komputerowe do obsługi w szczególności wagi i systemu monitoringu, - instalacje kanalizacyjne: ścieków bytowych wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej (a w przypadku braku takiej możliwości ze zbiornikiem bezodpływowym), - kanalizacja wód opadowych i roztopowych wraz z systemem podczyszczania i odprowadzeniem do odbiornika, - tablice informacyjne, - ogrodzenie, z bramą wjazdową automatycznie otwieraną z dzwonkiem, - zieleń (obsiew mieszanką traw). W ramach inwestycji przewidziano także roboty ziemne i niwelacyjne, ewentualne roboty dostosowawcze jak demontaż istniejących obiektów, likwidacja kolizji (np. przełożenie sieci i instalacji). TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od daty zawarcia umowy do 31.07.2023 r., w tym: Etap 1 - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji oraz uzyskanie prawomocnej Decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkich innych niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji - w terminie 4 miesięcy od daty zawarcia umowy; Etap 2 - Wykonanie robót budowlanych i wyposażenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów, zgodnie z PFU wraz z uzyskaniem Decyzji Pozwolenia na użytkowanie - w terminie do 31.07.2023 r.

Po zmianie:
Przedsięwzięcie składać się będzie z następujących elementów: 1) powierzchnie utwardzone PSZOK z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch ciężki, plac o powierzchni 2000 m2, w tym powierzchnia zadaszona oraz powierzchnia pod magazyny oraz zjazd z drogi, 2) kontener z zapleczem socjalno-biurowym (biuro, toaleta), 3) kontener (magazyn) dla odpadów niebezpiecznych, 4) magazyn przedmiotów do ponownego użycia, 5) zadaszenie (wiata) pod otwarte kontenery, 6) infrastruktura towarzysząca, instalacje i urządzenia: - waga samochodowa (40 ton), - kontenery i pojemniki do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów innych niż niebezpieczne i odpadów niebezpiecznych, odpowiednio oznaczone i opisane; - instalacja wodociągowa z przyłączem do zaplecza socjalno-biurowego (przyłącze, w razie potrzeby rozbudowa, przebudowa lub wymiana sieci w wymaganym zakresie), hydrant ppoż. min. DN-80 10l/s lub inny zgodnie z wymaganiami ppoż.), - instalacja elektryczna, w tym system oświetlenia placu, zasilanie i oświetlenie obiektów, a także wyposażenie i niezbędne systemy komputerowe do obsługi w szczególności wagi i systemu monitoringu, - instalacje kanalizacyjne: ścieków bytowych wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej (a w przypadku braku takiej możliwości ze zbiornikiem bezodpływowym), - kanalizacja wód opadowych i roztopowych wraz z systemem podczyszczania i odprowadzeniem do odbiornika, - tablice informacyjne, - ogrodzenie, z bramą wjazdową automatycznie otwieraną z dzwonkiem, - zieleń (obsiew mieszanką traw). W ramach inwestycji przewidziano także roboty ziemne i niwelacyjne, ewentualne roboty dostosowawcze jak demontaż istniejących obiektów, likwidacja kolizji (np. przełożenie sieci i instalacji). TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od daty zawarcia umowy do 31.07.2023 r., w tym: Etap 1 - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji oraz uzyskanie prawomocnej Decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkich innych niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji - w terminie 4 miesięcy od daty zawarcia umowy; Etap 2 - Wykonanie robót budowlanych i wyposażenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów, zgodnie z PFU wraz z uzyskaniem Decyzji Pozwolenia na użytkowanie - w terminie do 31.07.2023 r.

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Działając na podstawie art. 286 ust. 1 oraz ust. 7 ustawy Pzp, Zamawiający, Gmina Wolin dokonuje modyfikacji treści SWZ polegającej na zmianie treści Rozdziału IV ust. 1 SWZ oraz zmianie § 1 ust. 2 pkt. 1 i pkt 2 oraz § 1 ust. 9 pkt. 1 załącznika nr 8 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.