Ogłoszenie z dnia 2021-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00183640/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-17
- 2021/BZP 00187625/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-21
- 2021/BZP 00238204/01 - Wynik z dnia 2021-10-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie II etapu zagospodarowania Placu Saperów w Głogowie w ramach realizacji zadania pn. „Zagospodarowanie Placu Saperów u zbiegu ulic Strzelecka – Nadbrzeżna - Zamkowa – Poczdamska”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265 583
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie II etapu zagospodarowania Placu Saperów w Głogowie w ramach realizacji zadania pn. „Zagospodarowanie Placu Saperów u zbiegu ulic Strzelecka – Nadbrzeżna - Zamkowa – Poczdamska”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3f10ef8-1091-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003361/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Zagospodarowanie Placu Saperów u zbiegu ulic Strzelecka- Nadbrzeżna- Zamkowa- Poczdamska
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://glogow-um.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zostały określone w SWZ - Rozdział II
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zamieszczono w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zamieszczono w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.36.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Plac Saperów w Głogowie znajduje się na terenie wpisanym do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr A/2641/89 z dnia 16.04.1958r.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu zagospodarowania Placu Saperów zlokalizowanego na działce nr 266 oraz fragmentach działek 252/3, 264, 265, 267 - obręb 0002 w Głogowie. Obszar II etapu objęty niniejszy zamówieniem zajmuje powierzchnię ok. 1,68 ha.
Zamówienie obejmuje:
- roboty rozbiórkowe w zakresie m.in. istniejących schodów terenowych, ścieżek i chodników, nawierzchni parku w związku z budową oświetlenia parkowego, nawierzchni niecki fontanny dla wykonania remontu odwodnienia niecki,
- dokonanie niezbędnych wycinek drzew i krzewów kolidujących z nowym zagospodarowaniem,
- modernizację ciągów komunikacyjnych tj. ciągi piesze wewnątrzparkowe (nawierzchnia z kruszyw mineralnych) - pow. ok. 1899m2 oraz ciągi piesze wewnątrzparkowe (nawierzchnia granitowa) - pow. ok. 226m2,
- przebudowę schodów terenowych,
- renowację murków oporowych (uzupełnienie kamienia, czyszczenie, impregnacja, uzupełnienie spoin zaprawą),
- remont odwodnienia niecki,
- wykonanie elementów małej architektury,
- wykonanie oświetlenia parkowego - 66 punktów świetlnych (oprawy typu LED) wraz z układaniem linii kablowych zasilających i montażem 3 szaf rozdzielczo-sterowniczych,
- wykonanie zieleni, zakładanie trawników typu dywanowego traw i projektowanych nasadzeń,
- renowacja pomnika.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą projekt budowlany i projekt wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB) oraz przedmiar robót, które są załącznikami do niniejszej SWZ wraz z projektem remontu odwodnienia niecki fontanny i projektem ustawienia donic z zielenią w obszarze niecki fontanny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7.
do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w dokumentacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych): co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku,
b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich ośmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej:
- jedno zadanie polegające na budowie/remoncie/przebudowie nawierzchni drogowych (drogi, chodniki, ścieżki) o nawierzchni z kostki betonowej/granitowej i o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2
- jedno zadanie polegające na budowie/remoncie/przebudowie oświetlenia ulicznego/parkowego (min. 5 punktów świetlnych)
- jedno zadanie obejmujące swym zakresem zagospodarowanie terenów zielonych/skwerów/parków o powierzchni nie mniejszej niż 300m2, na terenie którego wykonywane były nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej oraz montaż małej architektury
co potwierdzą w wykazie wykonanych robót i referencjami;
b) dysponują lub będą dysponować :
- kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych
- kierownikiem robót elektrycznych i elektroenergetycznych (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót elektrycznych;
- kierownikiem robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych ( 1 osoba ) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót sanitarnych;
- osobą posiadającą zaświadczenie w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych (przedmiotowe zamówienie znajduje się w strefie objętej ochroną konserwatorską) lub przedstawi wykaz prac z co najmniej 18 miesięcy, gdzie brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe (aktualne na dzień złożenia) składane na wezwanie Zamawiającego ( zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp ) przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni.
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 do SWZ).
Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).
c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art.125 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór stanowi załącznik Nr 8 do SWZ ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty ( wg załącznika Nr 4),
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 ),
c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
d) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składane wraz z ofertą.1) Formularz ofertowy (wzór określa załącznik Nr 1 do SWZ).
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI i VII SWZ. (Wzór oświadczenia określa załącznik Nr 2 do SWZ.)
3) Pełnomocnictwo
4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy
5) Wadium
6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wzór stanowi załącznik Nr 9 do SWZ).
8) kosztorys ofertowy uproszczony.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 ).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wzór stanowi załącznik Nr 9 do SWZ)
7) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany zostały określone w SWZ oraz w Projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego : https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-23 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania w trakcie realizacji zamówienia zmian m.in. zakresie :a) oświetlenia parkowego,
b) wycinki drzew i krzewów objętych zezwoleniem Decyzja nr 568/2021 z dnia 06.08.2021r. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do podjęcia wszelkich działań mających na celu ochronę drzew i krzewów w trakcie realizacji zamówienia,
Rozliczenie powyższych zmian na zasadach określonych w paragrafie 19 projektu umowy.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Usługa ubezpieczenia Gminy Głogów oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Utworzenie 90 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku Integracyjnym "Dom nad Strumykiem" w Głogowie
- "Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw. Wymiana drzwi na ciągach komunikacyjnych i toaletach z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnością w budynkach uczelni PANS w Głogowie "
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tworzenie i doposażenie placów zabaw oraz miejsc rekreacji do prowadzenia zajęć sportowo-zabawowych dla dzieci i młodzieży
- Utwardzenie drogi dojazdowej wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze
- "Budowa obiektów turystycznych i sportowych na terenie gminy Zakliczyn"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Al. Zamkowa i ul. Pilska w Wieleniu (II etap) (III przetarg)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 107536B o długości 476,39 w m. Kalinówka" i "Przebudowa drogi gminnej nr 107542B i drogi nr 107532B w miejscowości Tworki."
- Kompleksowa modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Wleń - etap II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.