eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › "Budowa przepompowni wraz ze zbiornikami na Szkółce Leśnej w Nowym Świecie, w tym dostawa i montaż kontenera technicznego wraz z infrastrukturą towarzyszącą"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa przepompowni wraz ze zbiornikami na Szkółce Leśnej w Nowym Świecie, w tym dostawa i montaż kontenera technicznego wraz z infrastrukturą towarzyszącą”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Karczma Borowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410008085

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leszczyńska 39, Kąkolewo

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 529 98 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karczmaborowa@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: karczmaborowa.poznan.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://karczmaborowa.poznan.lasy.gov.pl/aktualnosci oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa przepompowni wraz ze zbiornikami na Szkółce Leśnej w Nowym Świecie, w tym dostawa i montaż kontenera technicznego wraz z infrastrukturą towarzyszącą”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd808388-e9f4-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00065436/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa przepompowni wraz ze zbiornikami na szkółce leśnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123247/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 539177,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa przepompowni wraz z wyposażeniem Szkółki Leśnej w Nowym Świecie w nowe urządzenia, które mają za zadanie poprawę stanu technicznego istniejącej deszczowni. W ramach zamówienia przewiduje się budowę:
- prefabrykowanego kontenera technicznego z płyty warstwowej nie związanego trwale z gruntem,
- zestawu pompowego o wydajności Q max. 144 m3/h i mocy 21,5 kW,
- zbiorników retencyjnych z blachy falistej o pojemności V – 392,4 m3, średnicy D – 12,8 oraz wysokości h – 3,05 (objętość 2 zbiorników 784,80 m3/h
- rurociągu ø 90 SDR 17 doprowadzajacego wodę od istniejącej studni nr 2 do zbiorników z blachy falistej wraz z armaturą przyłączeniową,
- rurociągu tłoczonego ø 160 PSE SDR 17 – od pompowni do istniejącego rurociągu głównego biegnącego przy płytach betonowych w drodze, - rurociągu ssącego od zbiorników z blachy falistej do zestawu pompowego,
- instalacji elektrycznej zalicznikowej zasilającej instalację wewnętrzną kontenera oraz szafę sterowniczą zestawu pompowego,
- instalacji automatycznego dolewania wody do zbiorników,
- instalacji wód deszczowych budynku gospodarczego.
4.2 Wszelkie wymienione prace mają na celu modernizację istniejącego systemu nawadniania. W wyniku przeprowadzonych zmian ma ulec poprawie wilgotność górnej warstwy gleby, a co za tym idzie zwiększyć ma się zdolność produkcyjna gleby. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w warunkach Projektu Umowy - załącznik nr 9 do SWZ, w Projekcie budowlanym – załącznik nr 10 do SWZ, w Przedmiarach robót – załącznik nr 11 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232120-9 - Roboty nawadniające

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474160,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596927,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474160,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Contra Sp. z o.o., Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562358421

7.3.3) Ulica: Poznańska 168

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474160,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

okres realizacji 90 dni od dnia przekazania placu budowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.