eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Realizacja działań szkoleniowych podnoszących kwalifikację pracowników UEK w świetle podejmowanych działań restrukturyzacyjnych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie - 5 zadań



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja działań szkoleniowych podnoszących kwalifikację pracowników UEK w świetle podejmowanych działań restrukturyzacyjnych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie – 5 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowicka 27

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-510

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielatoh@uek.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.uek.krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja działań szkoleniowych podnoszących kwalifikację pracowników UEK w świetle podejmowanych działań restrukturyzacyjnych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie – 5 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-200f415d-d938-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015998/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Usługi doradczo-szkoleniowe realizowane poza siedzibą uczelni wraz z transportem i noclegiem.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Społeczny, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych, na podstawie umowy o numerze POWR.03.05.00-00-Z217/18

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uek-krakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. System jest dostępny pod adresem: https://uekkrakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje, wymagania techniczne i organizacyjne oraz zasady dotyczące korespondencji określa Rozdział 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale 23 SWZ - "Informacja o przetwarzaniu danych osobowych".

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z ograniczeniem stosowania RODO zawarto w Rozdziale 23 SWZ - "Informacja o przetwarzaniu danych osobowych".

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.200.10.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 600121,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: Zjazd I: świadczenie kompleksowej usługi szkoleniowej wraz z organizacją miejsca konferencyjno-hotelarskiego oraz transport pt.: Sympozjum dla kadry trenerskiej UEK realizowane w ramach działań restrukturyzacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

4.2.5.) Wartość części: 111180,80 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

55130000-0 - Inne usługi hotelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe Trenerów [KT] ponad minimalne wskazane na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.4 lit. b), 9.1.8 lit. b), 9.1.12 lit. b), 9.1.16 lit. b) oraz 9.1.20 lit. b) SWZ [w zależności której części dotyczy]

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: Zjazd II: świadczenie kompleksowej usługi szkoleniowej wraz z organizacją miejsca konferencyjno-hotelarskiego oraz transportu pt.: Kontakt z trudnym klientem.

4.2.5.) Wartość części: 81588,53 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55130000-0 - Inne usługi hotelarskie

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe Trenerów [KT] ponad minimalne wskazane na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.4 lit. b), 9.1.8 lit. b), 9.1.12 lit. b), 9.1.16 lit. b) oraz 9.1.20 lit. b) SWZ [w zależności której części dotyczy]

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III: Zjazd III: świadczenie kompleksowej usługi szkoleniowej wraz z organizacją miejsca konferencyjno-hotelarskiego oraz transportu z zakresu:
Szkolenie 1.: Zasad gospodarki finansowej uczelni wyższej w świetle zmian przepisów prawnych.
Szkolenie 2.: Zatrudniania, wynagrodzenia i opodatkowania pracowników uczelni wyższych.
Szkolenie 3.: Dokonywania zamówień publicznych, obowiązujących zasad, procedur oraz odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę środkami publicznymi.

4.2.5.) Wartość części: 191564,80 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55130000-0 - Inne usługi hotelarskie

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe Trenerów [KT] ponad minimalne wskazane na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.4 lit. b), 9.1.8 lit. b), 9.1.12 lit. b), 9.1.16 lit. b) oraz 9.1.20 lit. b) SWZ [w zależności której części dotyczy]

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV: Zjazd IV: świadczenie kompleksowej usługi szkoleniowej wraz z organizacją miejsca konferencyjno-hotelarskiego oraz transportu pt.: z zakresu obsługi i rozliczeń finansowych studentów.

4.2.5.) Wartość części: 140564,80 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55130000-0 - Inne usługi hotelarskie

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe Trenerów [KT] ponad minimalne wskazane na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.4 lit. b), 9.1.8 lit. b), 9.1.12 lit. b), 9.1.16 lit. b) oraz 9.1.20 lit. b) SWZ [w zależności której części dotyczy]

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ V: Zjazd V: świadczenie kompleksowej usługi szkoleniowej wraz z organizacją miejsca konferencyjno-hotelarskiego oraz transportu pt.: z zakresu zarządzania marką.

4.2.5.) Wartość części: 75221,85 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55130000-0 - Inne usługi hotelarskie

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe Trenerów [KT] ponad minimalne wskazane na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.4 lit. b), 9.1.8 lit. b), 9.1.12 lit. b), 9.1.16 lit. b) oraz 9.1.20 lit. b) SWZ [w zależności której części dotyczy]

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Część 1:
9.1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a. w okresie ostatnich czterech (4) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził), co najmniej dwie (2) usługi organizacji szkoleń/warsztatów/konferencji dla dorosłych, z których każda:
- trwała co najmniej dwa dni*
- w której uczestniczyło co najmniej 70 osób
- polegała na zapewnieniu co najmniej sali konferencyjnej, wyżywienia, zakwaterowania uczestników.
*zgodnie z programem/agendą merytoryczną/opisem przedmiotu zamówienia w każdym dniu odbywała się konferencja/szkolenie/kongres

b. dysponuje lub będzie dysponował dwoma osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.:
- jednym (1) trenerem – Trener 1, który posiada:
i. co najmniej wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie zawodowe obejmujące przeprowadzenie min. 150 godzin szkoleniowych (szkolenia/warsztaty/konferencje/zajęcia dydaktyczne), zrealizowane w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, obejmujących swoim programem zagadnienia z zakresu edukacji poprzez użycie gier oraz gamifikacji (Game-Based Learning), skierowane do osób dorosłych, wykonanych na rzecz u czelni wyższej, których uczestnikami była kadra dydaktyczna.
- jednym (1) facylitatorem – Trener 2, który posiada:
i. co najmniej wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie zawodowe obejmujące przeprowadzenie min. 150 godzin szkoleniowych (szkolenia/warsztaty/konferencje/ zajęcia dydaktyczne), zrealizowane w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, obejmujących swoim programem zagadnienia z zakresu nauczania problemowego i partycypacyjnego (Problem Based Learning oraz Community Based Learning), skierowane do osób dorosłych, wykonanych na rzecz uczelni wyższej, których uczestnikami była kadra dydaktyczna.

Przez „godzinę szkoleniową” należy rozumieć 45 min.


Część 2:
9.1.8 Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a. w okresie ostatnich czterech (4) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził) co najmniej trzy (3) usługi organizacji szkoleń/warsztatów/konferencji, z których każda:
- trwała co najmniej dwa dni*
- w której uczestniczyło co najmniej 50 osób
- polegała na zapewnieniu co najmniej sali konferencyjnej, wyżywienia, zakwaterowania uczestników

*zgodnie z programem/agendą merytoryczną/opisem przedmiotu zamówienia w każdym dniu odbywała się konferencja/szkolenie/kongres

b. dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.: dwoma (2) Trenerami, którzy zostaną skierowani do realizacji niniejszego zamówienia (szkoleń), a którzy posiadają (każdy z osobna):
- co najmniej wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe obejmujące min. trzy (3) przeprowadzone usługi szkoleniowe (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne/konferencje) obejmujące swoim programem zagadnienia z zakresu kontaktu z trudnym klientem, zrealizowane w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert.

Cześć 3:
9.1.12 Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a. w okresie ostatnich czterech (4) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził) co najmniej trzy (3) usługi organizacji szkoleń/warsztatów/konferencji, z których każda:
- trwała co najmniej dwa dni*
- w której uczestniczyło co najmniej 70 osób
- polegała na zapewnieniu co najmniej sali konferencyjnej, wyżywienia, zakwaterowania uczestników.
*zgodnie z programem/agendą merytoryczną/opisem przedmiotu zamówienia w każdym dniu odbywała się konferencja/szkolenie/kongres
b. dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.:
- jednym (1) Trenerem, który zostanie skierowany do realizacji zamówienia (szkoleń), a który posiada:
i. co najmniej wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie zawodowe obejmujące min. trzy (3) przeprowadzone usługi szkoleniowe (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne/konferencje) obejmujące swoim programem zagadnienia z zakresu zasad gospodarki finansowej uczelni wyższej, zrealizowane w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
- jednym (1) Trenerem, który zostanie skierowany do realizacji zamówienia (szkoleń), a który posiada:
i. co najmniej wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie zawodowe obejmujące min. trzy (3) przeprowadzone usługi szkoleniowe (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne/konferencje) obejmujące swoim programem zagadnienia z zakresu zatrudnienia, wynagrodzenia i opodatkowania pracowników uczelni wyższych, zrealizowane w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
- jednym (1) Trenerem, który zostanie skierowany do realizacji zamówienia (szkoleń), a który posiada:
i. co najmniej wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie zawodowe obejmujące min. trzy (3) przeprowadzone usługi szkoleniowe (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne/konferencje) obejmujące swoim programem zagadnienia z zasad udzielania zamówień publicznych i odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, zrealizowane w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert,


Cześć 4:
9.1.16 Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a. w okresie ostatnich czterech (4) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził), co najmniej trzy (3) usługi organizacji szkoleń/warsztatów/konferencji, z których każda:
- trwała co najmniej dwa dni*
- w której uczestniczyło co najmniej 50 osób
- polegała na zapewnieniu co najmniej sali konferencyjnej, wyżywienia, zakwaterowania uczestników
*zgodnie z programem/agendą merytoryczną/opisem przedmiotu zamówienia w każdym dniu odbywała się konferencja/szkolenie/kongres
b. dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.: dwoma (2) Trenerami, którzy zostaną skierowani do realizacji zamówienia (szkoleń), a którzy posiadają (każdy z osobna):
i. co najmniej wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie zawodowe obejmujące min. trzy (3) przeprowadzone usługi szkoleniowe (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne/konferencje/ konferencje) obejmujące swoim programem zagadnienia z zakresu obsługi i rozliczeń finansowych studentów, zrealizowane w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert,

Cześć 5:
9.1.20 Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a. w okresie ostatnich czterech (4) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził), co najmniej trzy (3) usługi organizacji szkoleń/warsztatów/konferencji, z których każda:
- trwała co najmniej dwa dni*
- w której uczestniczyło co najmniej 25 osób
- polegała na zapewnieniu co najmniej sali konferencyjnej, wyżywienia, zakwaterowania uczestników
*zgodnie z programem/agendą merytoryczną/opisem przedmiotu zamówienia w każdym dniu odbywała się konferencja/szkolenie/kongres
b. dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.:
- jednym (1) Trenerem, który zostanie skierowany do realizacji zamówienia (szkoleń), a który posiada:
i. co najmniej wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie zawodowe: obejmujące min. trzy (3) przeprowadzone usługi szkoleniowe (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne/konferencje) obejmujące swoim programem zagadnienia z zakresu budowania i rozwijania strategii marki oraz marketingu, promocji w social mediach, tworzeniu kreatywnych kampanii reklamowych, zrealizowane w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
- jednym (1) Trenerem, który zostanie skierowany do realizacji zamówienia (szkoleń), a który posiada:
i. co najmniej wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie zawodowe: obejmujące min. trzy (3) przeprowadzone usługi szkoleniowe (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne/konferencje) obejmujące swoim programem zagadnienia z zakresu z promocji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w szkolnictwie wyższym oraz tworzenia stron internetowych, zarządzania treścią i promocji strony internetowej, zrealizowane w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
- jednym (1) Trenerem, który zostanie skierowany do realizacji zamówienia (szkoleń), a który posiada:
i. co najmniej wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie zawodowe: obejmujące min. trzy (3) przeprowadzone usługi szkoleniowe (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne/konferencje) obejmujące swoim programem zagadnienia z zakresu z promocji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w szkolnictwie wyższym oraz trendów w komunikacji zewnętrznej i działaniach PR w szkolnictwie wyższym, zrealizowane w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1.1. Oświadczenia, o którym mowa w §3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415) – tj. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
2.1. Wykaz usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykaz wraz z dowodami, muszą zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej Wykonawcy, zgodnie z pkt 9.1.4. lit. a), 9.1.8 lit. a), 9.1.12 lit. a) 9.1.16 lit. a) lub 9.1.20. lit. a), SWZ - w zależności, której części zamówienia dotyczy.
Wzór Wykazu usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
2.2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób musi zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej Wykonawcy, zgodnie z pkt 9.1.4. lit. b) lub 9.1.8. lit. b), 9.1.12 lit. b) lub 9.1.16 lit. b) lub 9.1.20 lit. b) SWZ - w zależności, której części zamówienia dotyczy.
Wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz ofertą:
1. Wykonawcy składają wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SWZ, a wraz z nim:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie wstępne);
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie wstępne) dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy) – propozycja zobowiązania stanowi zał. nr 3 do SWZ;
4) pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum).
5) Oświadczenie Wykonawcy/ów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, jakie usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – propozycja wzoru Oświadczenia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.

Uwaga:
Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej, wymagane jest w przypadkach w skazanych w 9.2 SWZ, tj. jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Powyższe wymagania zostały określone w Rozdziale 9.3. i 10. SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W par. 16 wzoru umowy (stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ) określony został rodzaj, zakres oraz warunki wprowadzenia zmian w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej Logintrade.Net. Wykonawca składa ofertę na Platformie Zakupowej Logintrade.Net Adres strony internetowej na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem: https://uekkrakow. logintrade.net/rejestracja/oplatformie.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-20 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Stosownie do art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca lub podwykonawca, jeżeli dany zakres zamówienia powierzono do wykonania podwykonawcy, zatrudniał na potrzeby realizacji zamówienia (osoby wykonujące wskazane w umowie czynności) - na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Powyższy wymóg zawarty jest w treści wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi: dla części od 1 do 5: w terminie 4 (czterech) miesięcy od dnia zawarcia umowy.
3. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1) w zw. z treścią art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.