eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Najem długoterminowy samochodu osobowego - edycja 2.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Najem długoterminowy samochodu osobowego - edycja 2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 78 68 301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,122509,ffae6b389c35a8365b972ad0d137a637.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Najem długoterminowy samochodu osobowego - edycja 2.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d342618-ca2b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038736/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Najem długoterminowy samochodu osobowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149872

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182195,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest najem długoterminowy jednego, fabrycznie nowego, nieużywanego samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Bytomiu wraz ze świadczeniem usług dodatkowych dotyczących ubezpieczenia, przeglądów, serwisowania, napraw oraz innych usług określonych w umowie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 5 oraz w Projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Postępowanie nie zostało podzielone na części, ponieważ jego przedmiot ogranicza się do wynajmu 1 szt. samochodu osobowego.
Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że wartość udzielanego zamówienia oszacowania została na poziomie nieznacznie przekraczającym „próg ustawowy”, a warunki zamówienia określone zostały na minimalnym poziomie. Zamówienie jest zatem w pełni dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw.

3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 24.03.2023 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Najem długoterminowy samochodu osobowego – edycja 2.” (vide: Ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00149872/01). Termin składania ofert wyznaczono na dzień 05.04.2023 r.
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożono jedną ofertę przez LELLEK Sp. z o.o. Oddział w Tarnowskich Górach, Tarnowskie Góry, która podlegała odrzuceniu.
Zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz cz. XV pkt 1 SWZ Wykonawca winien - pod rygorem nieważności – złożyć ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, tzn. plik powinien być opatrzony jednym z trzech rodzajów podpisów elektronicznych: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Tymczasem Wykonawca złożył ofertę, przez wskazaną przez Zamawiającego platformę, w postaci pliku pdf o nazwie Bytom - Oferta zał.1. Plik ten, który stanowi skan oferty podpisanej papierowo, nie został opatrzony żadnym podpisem elektronicznym.
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy; w związku z art. 63 ust. 2 upzp - w postępowaniu o udzielenie zamówienia (…) o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę (…) składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175940,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość udzielanego zamówienia wynosi 182195,12 zł netto + prawo opcji w wysokości 45548,00 zł netto, tj. łącznie 227743,12 zł netto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.