eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kije › Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci w ramach projektu "Wsparcie edukacyjno - opiekuńczego w nowo utworzonych świetlicach środowiskowych w Gminie Kije"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci w ramach projektu „Wsparcie edukacyjno – opiekuńczego w nowo utworzonych świetlicach środowiskowych w Gminie Kije”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290355037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna

1.5.2.) Miejscowość: Kije

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-404

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 35-68-272

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopskije@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kije.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci w ramach projektu „Wsparcie edukacyjno – opiekuńczego w nowo utworzonych świetlicach środowiskowych w Gminie Kije”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ed4f749-aa83-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wsparcie edukacyjno – opiekuńczego w nowo utworzonych świetlicach środowiskowych w Gminie Kije” realizowanego przez Gminę Kije/ Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kijach nr wniosku RPSW.09.02.01-26-0130/19 realizowanego w ramach „Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096044/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 9.2.1-1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 64000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci w ramach projektu „Wsparcie edukacyjno – opiekuńczego w nowo utworzonych świetlicach środowiskowych w Gminie Kije” realizowanego przez Gminę Kije/ Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kijach nr wniosku RPSW.09.02.01-26-0130/19 realizowanego w ramach „Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020” z osi priorytetowej 9 Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, działanie 9.1 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych, Poddziałanie 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe).

Zadaniem Wykonawcy będzie zapewnienie uczestnikom wypoczynku:
a) zakwaterowania dla 76 osób (70 dzieci w wieku od 6 do 16 lat, 1 kierownik wyjazdu, 5 opiekunów-wychowawców) w pokojach 2, 3, 4 i 5 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym w jednym budynku. Obiekt w którym będą zakwaterowani uczestnicy kolonii musi spełniać wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia odnośnie organizacji wypoczynku, zapewnić w widocznych miejscach dozowniki z płynem odkażającym przy wejściach do budynku oraz do pomieszczeń wspólnie użytkowanych oraz umożliwić stosowanie zasad dystansu społecznego i ograniczenie kontaktu z osobami spoza grupy.
Organizator musi zapewnić infrastrukturę umożliwiającą zapewnienie izolacji osobom z objawami wykazującymi na wystąpienie choroby w tym w szczególności choroby zakaźnej. Należy zapewnić stałą obecność lub możliwość natychmiastowej interwencji pielęgniarki. Kierowca/ kierowcy muszą być zakwaterowani w oddzielnym pokoju;
b) wyżywienia dla 76 osób (70 dzieci w wieku od 6 do 16 lat, 1 kierownik, 5 opiekunów + według uznania oferenta kierowcy, pielęgniarki), w postaci 3 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, kolacja). Pierwszy posiłek w dniu przyjazdu (obiad lub obiadokolacja), a ostatni w dniu powrotu
z kolonii (śniadanie lub obiad, zależnie od pory wyjazdu);
c) transportu tj. 2 autokary wraz z kierowcami z miejscowości Kije do miejsca wypoczynku i z miejsca wypoczynku do miejscowości Kije. Wykonawca zapewni autokar sprawny technicznie, pierwsza rejestracja nie późniejsza niż w roku 2010 r., który musi posiadać w dniu wyjazdu, podczas trwania wyjazdu i powrotu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozu pasażerów. Wykonawca zapewni, że wszyscy uczestnicy wyjazdu będą przewożeni zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa (m.in. aktualne badania techniczne pojazdów, którymi będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu przewozu osób – dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowcy). Wykonawca w ramach oferowanej ceny pokrywa koszty wszystkich opłat drogowych i parkingowych;
d) autokary muszą być do dyspozycji grupy i Kierownika wyjazdu przez cały czas pobytu na koloniach;
e) Wykonawca zapewnia opiekę medyczną, opiekę ratownika (jeśli taki wymóg wynika z przepisów prawa);
f) ubezpieczenia uczestników wypoczynku;
Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na rzecz osób uczestniczących w wycieczce umów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie niższą niż 7 000 zł – NNW na osobę;
g) zaoferowana cena winna obejmować koszty wszystkich atrakcji turystycznych przewidzianych w szczegółowym planie wyjazdu (m.in. bilety wstępu, dojazd do atrakcji turystycznych);
h) Opłacenie miejsc parkingowych dla środka transportu zarówno przy Ośrodku jak i przy atrakcjach turystycznych;
i) Zgłoszenie, jako organizator kolonii letnich do właściwego Kuratorium Oświaty;
j) Oferent zapewnia wejściówki do Term i inne wejściówki wymienione w Programie,

Wyjaśnienia do zamówienia:
1. Liczba osób: 76 osób (70 dzieci w wieku od 6 do 16 lat, 1 kierownik kolonii, 5 opiekunów + ew. wg uznania Oferenta nocleg dla pielęgniarki, ratownika, kierowcy);
2. Liczba noclegów: 6 dla 76 osób + ew. wg uznania Oferenta noclegi dla pielęgniarki, ratownika, kierowcy);
3. Dostawa i przygotowanie 6 śniadań, 7 obiadów i 6 kolacji dla 76 osób. Pierwszy posiłek w dniu przyjazdu (obiad lub obiadokolacja), a ostatni w dniu powrotu z kolonii (śniadanie lub obiad, zależnie od pory wyjazdu). Wyżywienie ma obejmować dostęp do napojów typu: woda, herbata, kawa, sok owocowy;
4. Dostawa wyżywienia na podróż powrotną dla 76 osób w postaci kanapek, owoców, wody mineralnej 500 ml niegazowanej;
5. Lokalizacja zakwaterowania: Zamawiający dopuszcza lokalizację obiektu w miejscowości Zakopane i okoliczne miejscowości do 10 km;
6. Termin realizacji usługi: Zamawiający dopuszcza realizację usługi w terminie pomiędzy 30.06.2022 r. a 30.07.2022 r.;
7. Zamawiający zapewnia opiekę Kierownika wyjazdu i 5 wychowawców.
8. Dzieci na kolonie z parkingu spod budynku Urzędu Gminy w Kijach powinny wyjechać nie później niż o godz. 9:00 i powrócić nie później niż o godz. 18:00.

Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w:

 rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z dnia 26 listopada 2001r. z późn.);
 ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.);

Wymagania dotyczące zakwaterowania (należy je traktować dla każdej części osobno)

 uczestnicy będą zakwaterowani w jednym budynku /jako jedna grupa/;
 pokoje, gdzie będą zakwaterowane dzieci i wychowawcy muszą posiadać łazienki;
 obiekt w standardzie minimum 2 gwiazdkowym (wymagane oświadczenie obiektu
o spełnieniu tego wymogu);
 stołówka w tym samym budynku;
 do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2 lub 3 - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic), właściwie ogrzewane;
 dziecko niepełnosprawne musi być zakwaterowane w pokoju 2-osobowym z opiekunem;
 zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe rozkładane tzw. dostawki;
 oddzielne pokoje dla wychowawców/opiekunów (2 osobowe) dla niepalących;
 Wykonawca zapewnia parking dla autokaru przy ośrodku,
 łazienki wyposażone w:
− wannę z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa
− umywalka z blatem lub półką
− WC
− osłona wanny lub natrysku
− mydelniczka, wieszaki na ręczniki
− lustro
− gniazdko elektryczne
− pojemnik na śmieci
 woda mineralna, ciepła woda, papier toaletowy w standardzie wliczone w cenie pokoju sala dla 50 osób do dyspozycji na cały czas pobytu;
 sala wyposażona w stoliki i krzesła dla 50 osób z możliwością dowolnego ustawienia;
 możliwość korzystania ze sprzętu audiowizualnego i internetu bez dodatkowych opłat;
 zapewniona pościel dla każdego uczestnika wyjazdu;
 zakwaterowanie musi się odbywać w obiekcie spełniającym warunki bezpieczeństwa - obiekt,
w którym ma być zorganizowany pobyt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno - sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej
i ochronie środowiska;
 rozmieszczenie pokoi dzieci i opiekunów powinno umożliwić sprawowanie nadzoru nad młodzieżą;
 budynek, w którym zostanie zakwaterowana grupa uczestników nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych;
 nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach agroturystycznych.

Wymagania dotyczące wyżywienia:

 Wszystkie posiłki zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa;
 Posiłki mają być sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości, jak i wartości odżywczych dostosowane do potrzeb dzieci w wieku szkolnym (6-16 lat);
 Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm.) łącznie
z przepisami wykonawczymi do tej ustawy;
 do wszystkich posiłków napoje zimne lub ciepłe do wyboru;
 godziny wydawania posiłków do ustalenia na miejscu z Kierownikiem wyjazdu.

Wymagania dotyczące programu zajęć

Wykonawca jest zobowiązany do realizacji programu kolonii, która ma obejmować:
− 1 dzień 3 h pobytu w Termach;
− zwiedzanie Zakopanego z pilotem (osobą od strony Oferenta odpowiedzialną i zorientowaną
w topografii miasta, która będzie odpowiedzialna za realizację Programu wycieczek):
1) wjazd na Gubałówkę kolejką liniową ( wagonikiem);
2) spacer po Krupówkach;
3) Wielka Krokiew – z wjazdem na górę dla chętnych;
4) spacer po dowolnej dolinie z przewodnikiem górskim;
5) Zwiedzanie Centrum Edukacji Przyrodniczej tatrzańskiego Parku Narodowego;
6) Zwiedzanie Parku Edukacyjnego;
7) wyjście do kina;
8) Wycieczka jednodniowa Czorsztyn – Nidzica

Oferent zapewnia w dniach wycieczek obiady na terenie Miasta Zakopane.
W przypadku atrakcji 4-8 Zamawiający wymaga realizację minimum 4 z 5 punktów.

Za organizację zajęć z dziećmi w Ośrodku (w przypadku niepogody) odpowiadają wychowawcy, których zapewnia Zamawiający.

Koszty realizacji Programu należy ująć w koszcie oferty. Oferent ma skalkulować w cenie nieodpłatny dla uczestników wstęp do zwiedzanych obiektów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69790,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH Renata Wojcieszyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 959 025 83 29

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69790,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-30 do 2022-07-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.