eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › "Przebudowa drogi powiatowej nr 3235W Kosi³y - Czernice Borowe w km 2+540 - 3+530"



Og³oszenie z dnia 2021-09-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 3235W Kosi³y – Czernice Borowe w km 2+540 – 3+530”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowy Zarz±d Dróg

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Powiat Przasnyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550671040

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdañska 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przasnysz

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-przasnysz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.powiat-przasnysz.pl/zamowienia

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi powiatowej nr 3235W Kosi³y – Czernice Borowe w km 2+540 – 3+530”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-74b3b05e-0fd0-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00173095

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002491/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej nr 3235W Kosi³y-Czernice Borowe w km od 2+540 do km 3+530

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wyko-nawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
1.1. miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl,
1.2. ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
1.3. poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicz-nego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³ożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicz-nych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów, o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Wa-runkach korzystania z elektronifcznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicz-nego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³ożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP, a w przypadku prze-kazywania tych dokumentów oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej - dat± ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej doku-ment/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.
7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako za³ącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postê-powań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postępowania.
8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wy-konawcami w szczególno¶ci sk³adanie dokumentów elektronicznych (innych ni¿ oferta), cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektro-nicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” do-stêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: sekretariat@pzd-przasnysz.pl.
9. Dokumenty elektroniczne (inne ni¿ oferta) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem "Formularza do komunikacji” jako za-³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania w/w dokumentów elektro-nicznych oraz cyfrowych odwzorowañ dokumentów za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email:sekretariat@pzd-przasnysz.pl.
10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 lub art. 14 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych - RODO) informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Powiatowym Zarz±dzie Dróg w Przasnyszu jest Dyrektor Powiatowego Zarz±du Dróg w Przasnyszu, dane kontaktowe Administratora Danych Osobowych: Powiatowy Zarz±d Dróg w Przasnyszu, ul. Gdañska 4, 06-300 Przasnysz, tel. 29 752 27 28.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych w Powiatowym Zarz±dzie Dróg w Przasnyszu. Kontakt z nim mo¿liwy jest pod numerem telefonu 29 752 22 70 lub adresem e-mail: iod@powiat-przasnysz.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe, przetwarzane s± w celu realizacji ustawowych zadañ i obowi±zków Powiatowego Zarz±du Dróg w Przasnyszu, na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit. b, lit. c, lit. e RODO;
2) ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorz±dzie powiatowym, o drogach publicznych oraz innych ustaw i aktów wykonawczych reguluj±cych wype³nianie zadañ przez Powiatowy Zarz±d Dróg w Przasnyszu;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa. Dane w ograniczonym zakresie mog± byæ równie¿ przekazane podmiotom realizuj±cym zadania na rzecz Powiatowego Zarz±du Dróg w Przasnyszu.
5. Czas przechowywania Pani/Pana danych osobowych jest okre¶lony prawem, zgodnie z przepisami kancelaryjno – archiwalnymi Administratora, oraz Ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane jedynie w okresie niezbêdnym do spe³nienia celu, dla którego zosta³y zebrane i czasie wskazanym przepisami prawa.
6. Ka¿dej osobie, której dane przetwarzane s± w Powiatowym Zarz±dzie Dróg w Przasnyszu, przys³uguje prawo do: dostêpu do danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz usuniêcia, je¶li pozwalaj± na to przepisy prawa.
7. W przypadku przetwarzania danych osobowych w oparciu o „Wyra¿enie Zgody” informujê, ¿e zgoda mo¿e byæ cofniêta w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem.
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj.: Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2.
9. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami prawa jest konieczne do realizacji ustawowych celów i zadañ Administratora. Jest Pani/Pan zobowi±zana/y do ich podania. W pozosta³ych przypadkach podanie danych jest dobrowolne.
10. Administrator danych osobowych nie zamierza przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
11. Podanie danych nie skutkuj± zautomatyzowan± ocen± czynników osobowych i tym samym nie podlega profilowaniu.
12. Administrator danych osobowych dok³ada wszelkich starañ, aby zapewniæ odpowiedni stopieñ ochrony danych osobowych.
O¶wiadczam, ¿e zapozna³am/em siê i przyjmujê do wiadomo¶ci powy¿sze informacje.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SIiZP. 252.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie odcinka drogi powiatowej klasy Z nr 3235W Kosi³y – Czernice Borowe w km 2+540 – 3+530 oraz us³uga wykonania, dostawy i monta¿u tablicy informacyjnej na drodze powiatowej nr 3235W Kosi³y – Czernice Borowe wraz z udzieleniem gwarancji jako¶ci.Zakres zamówienia obejmuje realizacjê:
1) Robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie oko³o 990 mb drogi powiatowej nr 3235W Kosi³y – Czernice Borowe. Roboty budowlane obejmuj±:
a) Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi) na d³ugo¶ci 990,00 mb, mechaniczne plantowanie poboczy do grubo¶ci 10 cm, mechaniczna renowacja rowu przydro¿nego z wyprofilowaniem skarp rowu oraz mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia na powierzchni.
b) Podbudowê: oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej na powierzchni 5 940,00 m2 oraz wyrównanie z mieszanki mineralno- asfaltowej z AC16W50/70 wg. PN-EN jak dla KR2.
c) Nawierzchniê: skropienie i u³o¿enie warstwy ¶cieralnej z AC11S50/70 jak dla KR-2, grubo¶æ po zagêszczeniu 4 cm. na powierzchni 5 940,00 m2.
d) Roboty wykoñczeniowe: uzupe³nienie poboczy kruszywem frakcji 0/31,5 kategorii C50/30, grubo¶æ po zagêszczeniu 7 cm na powierzchni 1 954,00 m2.
2) Us³ugi wykonania, dostawy i monta¿u kompletnej 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach 700 mm na 900 mm. Wzór tablicy informacyjnej stanowi za³±cznik do Opisu przedmiotu zamówienia.
Wymagania ogólne, co do jako¶ci tablicy informacyjnej:
Komplet tablicy informacyjnej obejmuje wykonanie 1 szt. tablicy informacyjnej wraz z min. 1 sztuk± s³upka ocynkowanego bez spawów, ³±czeñ, o ¶rednicy min. Ø60 mm i min. d³ugo¶ci 4,30 mb, min 1 szt. kapturka, min. 2 szt. obejm wraz ze ¶rubami mocuj±cymi. Zakres zamówienia obejmuje równie¿ przyspawania do ka¿dego s³upka, 2 sztuk kotew mocuj±cych tablicê w fundamencie betonowym, wykonanie fundamentu betonowego na miejscu monta¿u. Tablica informacyjna powinna odpowiadaæ standardom obowi±zuj±cym dla znaków drogowych. Lico tablicy nale¿y wykonaæ, jako jednostronne zewnêtrzne, z blachy ocynkowanej zaginanej podwójnie na krawêdzi, pokryte foli±. Tablicê informacyjn± nale¿y wykonaæ w sposób gwarantuj±cy jej odporno¶æ na warunki atmosferyczne, czas u¿ytkowania. Wykonawca udzieli 2-letniej gwarancji jako¶ci na wykonan± tablicê. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiaj±cego wad tablicy w okresie udzielonej gwarancji, Wykonawca zobowi±zany jest na w³asny koszt do usuniêcia wskazanych wad poprzez w szczególno¶ci wymianê lub odnowienie tablicy informacyjnej. Tablicê informacyjn± nale¿y zamontowaæ na pocz±tku odcinka realizowanych robót budowlanych.
UWAGA: Przed realizacj± tablicy, Zamawiaj±cy musi przes³aæ jej projekt do podmiotu dotuj±cego zadanie w celu akceptacji projektu tablicy pod wzglêdem zgodno¶ci z Systemem Identyfikacji Wizualnej Marki Mazowsze.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31523200-0 - Trwa³e znaki informacyjne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostan± ocenione przez zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich znaczenie:
Kryterium Waga[%] Liczba punktów
Cena (C) 60% 60
Okres gwarancji jako¶ci robót budowlanych (GJ) 40% 40
RAZEM 100% 100
2. Ocena w Kryterium „Cena” (C) bêdzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wyko-nanie przedmiotu zamówienia wskazanej przez Wykonawcê w Formularzu Oferty.
Liczba punktów kryterium „Cena” zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
Cena najtañszej oferty
C = ---------------------------------- x 60 pkt.
Cena badanej oferty
Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
W kryterium „Cena” mo¿na uzyskaæ maksymalnie 60 pkt.
3. Ocena w Kryterium „Okres gwarancji jako¶ci robót budowlanych” (GJ) bêdzie rozpatrywa-na na podstawie zadeklarowanego i wpisanego przez Wykonawcê w pkt. 4 Formularza Oferty d³ugo¶ci okresu gwarancji jako¶ci robót budowlanych.
W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 40 punktów.
Najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci robót budowlanych wymagany przez zamawiaj±-cego wynosi 3 lata, a najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci robót budowlanych uwzglêdniony przy ocenie ofert wynosi 5 lat.
Zamawiaj±cy w kryterium „Okres gwarancji jako¶ci robót budowlanych” (GJ) przyznawaæ bêdzie nastêpuj±ce punkty:
0 pkt – gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jako¶ci robót budowlanych 3 lata
20 pkt – gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jako¶ci robót budowlanych 4 lata
40 pkt – gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jako¶ci robót budowlanych 5 lat
UWAGA:
1) W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy w Formularzu Oferty – pkt.4 odpowied-niego kwadratu okre¶laj±cego w/w okres gwarancji jako¶ci robót budowlanych, albo zaznaczy wiêcej ni¿ jeden kwadrat, wówczas Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca zaoferowa³ minimalny okres gwarancji robót budowlanych, tj. 3 lata i przyzna wykonawcy w tym kryte-rium 0 punktów.
2) Zaoferowany przez wykonawcê termin okresu gwarancji jako¶ci robót budowlanych-zostanie uwzglêdniony w umowie z Wykonawc±.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, który spe³ni wszystkie warunki postawione w SWZ, a jego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria, wyliczone zgodnie z poni¿szym wzorem:
P = C + GJ
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów oferty ocenianej w kryteriach: „Cena” oraz „Okres gwarancji jako¶ci robót budowlanych”,
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji jako¶ci robót budowlanych”
Wykonawca mo¿e uzyskaæ ³±cznie maksymaln± ilo¶æ 100 pkt
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ doty-cz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci robót budowlanych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e posiada ¶rodki finansowe na rachunku lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 250 000,00 PLN.
1.3. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, posiadaj±cymi n/w uprawnienia:
b) co najmniej 1 osob±, pelni±c± funkcjê Kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ, uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowla-ne, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz po-siadaæ aktualn± przynale¿no¶æ do Izby In¿ynierów Budownictwa.
2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.

UWAGA: Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdz. XIV SWZ (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to sk³ada każdy z Wykonawców;
2. O¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu tego podmiotu, potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaj± na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia nie-zbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 5a do SWZ.
2. Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3 400,00 PLN
(trzy tysi±ce czterysta z³otych 00/100) z³otych.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Do formularza oferty nale¿y do³±czyæ:
1. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ) - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
3.O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada każdy z Wykonawców
4. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się̂ o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia-³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców; o¶wiadczenia te winny potwierdzaæ spe³-nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wyka-zuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
5. 6. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarte s± w par. 22 projektowanych postanowieñ umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-22 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertę za pośrednictwem „Formularza do z³ożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-22 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-21

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy nie przewiduje skorzystania z prawa opcji (art. 441 ust.1 ustawy pzp)

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.