Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082804/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
- 2021/BZP 00092914/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-24
- 2021/BZP 00102580/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu przy świetlicy w Płuckach w ramach projektu pn.: „Utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenach wiejskich Gminy Łagów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łagowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 29063540000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62
1.5.2.) Miejscowość: Łagów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 343 70 59
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@lagowgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopslagow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu przy świetlicy w Płuckach w ramach projektu pn.: „Utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenach wiejskich Gminy Łagów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a5f43ac-cda8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003331/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu pn.: "Utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenach wiejskich Gminy Łagów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenach wiejskich Gminy Łagów”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082804/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGOPS 26.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 226579,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Budowa placu zabaw oraz zagospodarowanie terenu przyległego przy świetlicyw Płuckach.
1) Zadanie to obejmuje wykonanie placu zabaw oraz zagospodarowanie terenu przyległego m.in.:
a) zakup i montaż huśtawki podwójnej – stalowa konstrukcja huśtawki, ocynkowana oraz dwukrotnie pokryta farbą proszkową. Zawiesia wykonane ze stali nierdzewnej, ułożyskowane. Siedziska wykonane z materiałów najwyższej jakości, posiadające certyfikaty bezpieczeństwa TUV. Połączenie siedzisk z ramą za pomocą łańcucha. Wymiary: min. 185 x 385 cm; strefa bezpieczeństwa: max. 750 x 310 cm; wysokość całkowita: min. 244 cm; wysokość swobodnego upadku: max. 128 cm. Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2009 i PN-EN 1176-2:2009 - 1 szt.;
b) zakup i montaż karuzeli – konstrukcja pomalowana proszkowo, siedziska i część kierownicy wykonane z płyty PE całkowicie odpornej na warunki atmosferyczne. Wymiary: min. 150 x 150 cm; strefa bezpieczeństwa: max. 550 x 550 cm; wysokość całkowita: min. 70 cm. Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2009 i PN-EN 1176-5:2009. - 1 szt.;
c) zakup i montaż bujaka podwójnego typu konik – materiał: stal sprężynowa 20 mm dwukrotnie malowana proszkowo. Płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków atmosferycznych. Wymiary: min. 31 x 171 cm; strefa bezpieczeństwa: max. 231 x 371 cm; wysokość całkowita: max. 90 cm; wysokość swobodnego upadku: max. 50 cm; Wysokość siedziska: max. 50 cm. Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2009 i PN-EN 1176-6:2009 - 1 szt.;
d) zakup i montaż bujaka pojedynczego – materiał: płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków atmosferycznych. Konstrukcja: stal sprężynowa 20 mm. Śruby: nierdzewne. Stal cynkowana i malowana proszkowo. Siedzisko: płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków atmosferycznych. Wymiary: max. 42 x 90 cm; Kotwienie: zagłębione 50 cm w gruncie – 1 szt.
e) zakup i montaż urządzenia wspinaczkowego – sześcian umożliwiający wspinaczkę po ściance linowej, ściance wspinaczkowej, podciąganie na drążkach do akrobacji oraz wdrapywanie się po linie i drabince. Konstrukcja: drewno klejone, stal nierdzewna. Ścianka wspinaczkowa: wodoodporna płyta antypoślizgowa. Wymiary: min. 167 x 161 cm; Strefa bezpieczeństwa: max. 467 x 461 cm; Wysokość całkowita: max. 162 cm; Wysokość swobodnego upadku: max. 147 cm. Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2009. - 1 szt.;
f) zakup i montaż zjeżdżalni – wytrzymała i bezpieczna konstrukcja zjeżdżalni w pełni wykonana ze stali nierdzewnej i płyt HDPE, odporna na zniszczenia oraz działanie czynników zewnętrznych. Wymiary: min. 72 x 250 cm; strefa bezpieczeństwa: max. 372 x 600 cm; wysokość całkowita: max. 195 cm; wysokość swobodnego upadku: max. 120 cm. Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2009 i PN-EN 1176-3:2009 - 1 szt.;
g) zakup i montaż toru przeszkód – wielofunkcyjny czterowieżowy zestaw z dodatkowymi atrakcjami. Min. dwa wejście, zjeżdżalnia, tunel, most linowy, drabinka linowa w zestawie. Materiał: stal cynkowana, malowana proszkowo. Płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków atmosferycznych. Zjeżdżalnia ze stali nierdzewnej. Wymiary: min. 492 x 524 cm; strefa bezpieczeństwa: max. 792 x 874 cm; wysokość całkowita: max. 327 cm; wysokość swobodnego upadku: max. 150 cm; Produkt zgodny z PN EN 1176-1:200 - 1 szt.;
h) zakup i montaż ławek - konstrukcja stalowa, listwy drewniane malowane, parametry ławki: długość 1,9 m, szerokość 0,74 m, wysokość 0,73 m – 2 szt.;
i) zakup i montaż koszy na śmieci – konstrukcja stalowa, malowany proszkowo, kosz opróżniający się poprzez obrót, długość 0,45 m, szerokość 0,45 m, wysokość 1,1 m, pojemność 36 L – 2 szt.;
j) zakup i dostawę regulaminu placu zabaw – konstrukcja z blachy ocynkowanej, długość 0,70 m, szerokość 0,05 m, wysokość 2,15 m – 1 szt.;
k) zakup i dostawę piaskownicy zamykanej – konstrukcja: drewno klejone, stal cynkowana i malowana proszkowo. Odporna na warunki atmosferyczne płyta HDPE. Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2009 wym. 203x382 cm - 1 szt.
l) zabezpieczenie skarpy poprzez montaż płyt trawnikowych pcv o wymiarach 60x40x4 cm na powierzchni 420 m2 oraz wykonanie trawników dywanowych siewem na skarpie wraz z nawożeniem;
2) Strefy bezpieczeństwa należy wykonać z piasku o wielkości ziaren w przedziale od 0,2 do 2,0 mm. Minimalna grubość powierzchni powinna wynosić min. 20 cm.
3) Lokalizację urządzeń placu zabaw obrazuje projekt zagospodarowania terenu.
4) Wszystkie urządzenia i elementy należy fundamentować i instalować zgodnie z normą PN-EN 1176-7:2009. Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. Urządzenia placu zabaw muszą być przeznaczone do montażu na publicznych placach zabaw.
5) Plac zabaw zostanie wykonany na podstawie zgłoszenia zamiaru budowy obiektu budowlanego niewymagającego pozwolenia na budowę z dnia 10 listopada 2020r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 190155,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Budowa altany wraz z wyposażeniem przy świetlicy w Płuckach.1) Zadanie to obejmuje w szczególności m.in.:
a) wykonanie i montaż altany o powierzchni zabudowy 53 m2, kubaturze 222,6 m3, powierzchni użytkowej 52,80 m2. Altana o konstrukcji drewnianej, dach czterospadowy. Altana wraz z wyposażeniem w stoły drewniane z desek o wymiarach dł. 1,50 x 0,77 m, wysokości 75- 80 cm – 4 szt., ławki drewniane długości 1,50 x 0,40 m z oparciem – 8 szt., kosze na śmieci – 2 szt., grill wolnostojący murowany z cegły klinkierowej z zadaszeniem – 1 szt. Podłoże z kostki brukowej pod altany zostało już wykonane;
2) Altana wraz z wyposażeniem zostanie wykonana na podstawie Decyzji Starosty Kieleckiego Nr 2370/2020 znak: B-I.6740.35.2.2016 z dnia 09.12.2020r. pozwolenia na budowę w zakresie robót wykończeniowych i instalacyjnych na poddaszu budynku, oraz elementów zagospodarowania terenu budowy altany rekreacyjnej, placów zabaw ogrodzenia terenu. Zakres przedmiotu zamówienia z decyzji pozwolenia na budowę nie obejmuje robót wykończeniowych i instalacyjnych na poddaszu budynku oraz placów zabaw ogrodzenia terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan
4.5.5.) Wartość części: 36420,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123661,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123661,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH ŁAGÓW Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572919724
7.3.3) Ulica: ul. Rynek 62
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-025
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
CROQUET Sp. z o.o., Szczodre, k./Wrocławia, ul. Trzebnicka 81, 55-095 Mirków: dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123661,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia na Część nr 2 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy postępowanie na Część nr 2 unieważniono.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.