eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lisków › "Kompleksowa modernizacja infrastruktury edukacyjno - sportowej w Gminie Lisków poprzez jej remont, rozbudowę oraz przebudowę".



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Kompleksowa modernizacja infrastruktury edukacyjno - sportowej w Gminie Lisków poprzez jej remont, rozbudowę oraz przebudowę".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lisków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. W. Blizińskiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Lisków

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-850

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 7634114

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@liskow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liskow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.liskow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Kompleksowa modernizacja infrastruktury edukacyjno - sportowej w Gminie Lisków poprzez jej remont, rozbudowę oraz przebudowę".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95adaa2c-ad18-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047539/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Kompleksowa modernizacja infrastruktury edukacyjno - sportowej w Gminie Lisków poprzez jej remont, rozbudowę oraz przebudowę

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096571

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROI.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4061773,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projektowany obiekt to rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Hali sportowo-widowiskowej w Liskowie na cele oświatowe oraz na potrzeby rehabilitacji w ramach zadania pn.: "Kompleksowa modernizacja infrastruktury edukacyjno-sportowej w Gminie Lisków poprzez remont, rozbudowę oraz przebudowę".
Kategoria obiektu: IX + XI + XV.
Planuje się rozbudowę budynku hali sportowo-widowiskowej o część rehabilitacyjną z siłownią na parterze oraz część oświatową z salami lekcyjnymi na piętrze oraz projektuje się przebudowę części pomieszczeń hali na nowe pomieszczenia rehabilitacyjne, oświatowe i magazynowe.
Program użytkowy obejmuje następujące pomieszczenia:
- parter: holl, klatka schodowa, pomieszczenie, pomieszczenie nauczycieli WF, kotłownia, korytarz, przedsionek, WC niepełnosprawnych, szatnia, umywalnia, natrysk, korytarz dla Sali, szatnia męsko-damska z przebieralniami, WC + natrysk męski, WC + natrysk damski, przedsionek sauny, pom. techniczne sauny, pom. sauny, pom. rehabilitacji, pom. gospodarcze, rejestracja, korytarz rehabilitacji, pom. socjalne, łazienka personelu, gabinet lekarski, pom. magazynowe, sala ćwiczeń - siłownia, magazyn sprzętu, sala sportowo-widowiskowa,
- piętro: klatka schodowa, szatnia, korytarz, zaplecze socjalne, sala przedszkolna, WC, wentylatornia, sala zajęć, pokój kierownika obiektu, sekretariat, aneks kuchenny, WC dla niepełnosprawnych, WC damskie, przedsionek, pom. magazynowe, WC męskie, widownia dla sali sportowo-widowiskowej

Budynek Hali sportowo-widowiskowej wraz z rozbudową projektuje się jako budynek niepodpiwniczony, w części istniejącej z dachem o kącie nachylenia 7° spadku 12% oraz 6° spadku 10%, w części projektowanej rozbudowy dach płaski o kącie nachylenia 3° spadku 5,2%. Wysokość budynku istniejącego : 14,10 m, szerokość elewacji frontowej 41,23 m. Wysokość rozbudowy budynku : 8,32 m, szerokość elewacji frontowej 19,00 m
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
Zakup i montaż w gotowym pomieszczeniu sauny, natrysku, tężni solankowej, wanny spa oraz oraz pozostałych elementów. Projekt przewiduje również wykonanie oddymiania klatki
schodowej.

UWAGA!
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projektach technicznych oraz pozostałych załącznikach do SWZ.
Uwaga: dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy -nie stanowią one jednak opisu przedmiotu zamówienia. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWiORB oraz zapisów SWZ.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz przedłożenia dokumentacji powykonawczej (2 egz.).
Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Okres rękojmi 60 miesięcy.
Miejsce realizacji:
Część 1 - Lisków, ul. ks. W. Blizińskiego nr 42B, działka ewidencyjna numer: 423/12 ( obręb 0007 Lisków);

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45410000-4 - Tynkowanie

44111400-5 - Farby i okładziny ścienne

45421141-4 - Instalowanie przegród

45442100-8 - Roboty malarskie

34514700-0 - Platformy ruchome

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

48952000-6 - System nagłaśniający

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45262520-2 - Roboty murowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45211370-3 - Roboty budowlane w zakresie saun

4.5.5.) Wartość części: 3500000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projektowana inwestycja to rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Zakrzynie na cele oświatowe w ramach zadania pn.: "Kompleksowa modernizacja infrastruktury edukacyjno-sportowej w Gminie Lisków poprzez jej remont, rozbudowę oraz przebudowę" na terenie położonym w Zakrzynie- Baranku, gm. Lisków. Planowany jest również do realizacji remont toalet w Szkole Podstawowej w Zakrzynie.
Kategoria obiektu: IX

Po przebudowie oraz rozbudowie obiekt Szkoły Podstawowej w Zakrzynie nadal będzie pełnił funkcje oświatową.
Program użytkowy obejmuje następujące pomieszczenia:
Część szkolna:
- parter: wiatrołap, korytarz, sala gimnastyczna, zaplecze socjalne, WC damskie., pom. magazynowe, WC męskie, pom. gospodarcze
- piętra: sale lekcyjne, korytarz, WC dla os. niepełnosprawnej, pokój dyrektora, pokój nauczycielski, pom. socjalne
Część przedszkolna:
- parter : korytarz, szatnia, pom. socjalne, sale zajęć, W-C, węzeł sanitarny, rozdzielnia posiłków
Szkoła Podstawowa w Zakrzynie to budynek niepodpiwniczony z dachem wielospadowym o kącie nachylenia 16 i 20 stopni. Wysokość istniejącego budynku szkoły 10,77 m, część rozbudowywana wysokość 7,95 m o dachu płaskim, ze spadkami technologicznymi 5%, szerokość elewacji frontowej przed rozbudową 31,8 m, po rozbudowie 34 m.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.

UWAGA!
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projektach technicznych oraz pozostałych załącznikach do SWZ.
Uwaga: dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy -nie stanowią one jednak opisu przedmiotu zamówienia. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWiORB oraz zapisów SWZ.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz przedłożenia dokumentacji powykonawczej (2 egz.).
Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Okres rękojmi 60 miesięcy.
Miejsce realizacji:
Część 2 – Zakrzyn Baranek, działka ewidencyjna numer: 642/2
( obręb 0017 Zakrzyn);

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45410000-4 - Tynkowanie

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

44111400-5 - Farby i okładziny ścienne

45421141-4 - Instalowanie przegród

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45262520-2 - Roboty murowe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.5.5.) Wartość części: 1277981,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem opracowania jest projekt wykonawczy remontu istniejących łazienek szkolnych , na parterze budynku szkoły podstawowej w Strzałowie. Z uwagi na zły stan techniczny omawianych pomieszczeń oraz z istniejącego wyposażenia sanitarnego projektuje się pełen remont omawianych pomieszczeń w branży budowlanej , sanitarnej i w niewielkim zakresie branży elektrycznej .
Podstawowe czynności przy wykonywaniu nawierzchni, z występowaniem podbudowy, podsypki cementowo-piaskowej i wypełnieniem spoin piaskiem, obejmują: - wykonanie podbudowy, - wykonanie obramowania nawierzchni - przygotowanie i rozścielenie podsypki cementowo-piaskowej, - ułożenie kostek z ubiciem, - wypełnienie piaskiem szczelin, - pielęgnację nawierzchni i oddanie jej do ruchu.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.

UWAGA!
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projektach technicznych oraz pozostałych załącznikach do SWZ.
Uwaga: dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy -nie stanowią one jednak opisu przedmiotu zamówienia. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWiORB oraz zapisów SWZ.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz przedłożenia dokumentacji powykonawczej (2 egz.).
Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Okres rękojmi 60 miesięcy.
Miejsce realizacji:
Cześć 3 – Strzałków, działka ewidencyjna numer:1835 ( obręb 0013 Strzałków);

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

44113200-7 - Płytki

44111400-5 - Farby i okładziny ścienne

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421141-4 - Instalowanie przegród

44112310-4 - Ścianki działowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

4.5.5.) Wartość części: 218000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3301647,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3301647,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3301647,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład robót ogólnobudowlanych "ZROBUD" Marek Kędzia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680162828

7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 8

7.3.4) Miejscowość: Gołuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-322

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3301647,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 371 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1714396,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1714396,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład robót ogólnobudowlanych "ZROBUD" Marek Kędzia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680162828

7.3.3) Ulica: Zachodnia 8

7.3.4) Miejscowość: Gołuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-322

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1714396,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 371 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262236 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328410 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262236 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. SEBMARK Sebastian Sowiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181841337

7.3.3) Ulica: Majkowska 18

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262236 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.