eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Bełchatowa (Cześć I, Część II, Cześć III, Część IV, Część V)



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Bełchatowa (Cześć I, Część II, Cześć III, Część IV, Część V)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BEŁCHATÓW REPREZENTOWANE PRZEZ PREZYDENTA MIASTA BEŁCHATOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001232830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 7335137

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.belchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Bełchatowa (Cześć I, Część II, Cześć III, Część IV, Część V)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6886a3c6-a22f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024269/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Bełchatowa (Część I, Część II, Część III, Część IV, Część V)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092473

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZ.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 21362225,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, jest budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Bełchatowa (Część I, Część II, Część III, Część IV, Część V).

Część I Budowa i przebudowa miejsc parkingowych dla samochodów osobowych wraz z ciągami jezdnymi, chodnikami, oświetleniem i odwodnieniem w rejonie targowiska miejskiego.
która obejmuje swym zakresem:

a) budowę parkingu dla samochodów osobowych wraz z odwodnieniem, budowę oświetlenia ulicznego, budowę kanalizacji deszczowej, rozbiórkę wiaty handlowej, rozbiórkę ogrodzenia, wycinkę drzew i krzewów, opracowanie stałej organizacji ruchu wraz z wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego, wykonanie i trwałe zamontowanie na obiekcie tablicy informacyjnej;

b) przebudowę parkingu dla samochodów osobowych wraz z budową odwodnienia, budowę oświetlenia ulicznego, budowę kanalizacji deszczowej, opracowanie stałej organizacji ruchu wraz z wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego, wykonanie i trwałe zamontowanie na obiekcie tablicy informacyjnej;
Roboty zostaną wykonane na podstawie: dokumentacji projektowej, STWiORB i warunków technicznych. Dokumenty te stanowią integralną część umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 2174288,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Budowa dróg wraz z odwodnieniem i oświetleniem w Bełchatowie:

- budowa ulic zlokalizowanych po stronie północnej ulicy Dębowej
w Bełchatowie (odcinek 3KDL, 5KDD, 4KDD i 3KDD) wraz
z odwodnieniem, oświetleniem i usunięciem kolizji,która obejmuje swym zakresem:
a) budowę odcinka ul. Dębowej wraz z odwodnieniem, chodnikami, zjazdami;
b) budowę ulicy Czeremchowej wraz z odwodnieniem, chodnikami, zjazdami;
c) budowę ulicy Leszczynowej wraz z odwodnieniem, chodnikami, zjazdami;
d) budowę odcinka ulicy bez nazwy 3 KDD (wg M.P.Z.P.) wraz z odwodnieniem, chodnikami, zjazdami;
e) budowę sieci kanalizacji deszczowej w: odcinku ul. Czeremchowej, ul. Leszczynowej i odcinku ulicy bez nazwy 3KDD (wg M.P.Z.P.);
f) budowę oświetlenia: ul. Dębowej, Leszczynowej i odcinka ulicy bez nazwy 3KDD (wg M.P.Z.P.);
g) przebudowę istniejącego chodnika i budowę brakujących fragmentów chodnika wzdłuż ul. Dębowej na odcinku od ul. Jarzębinowej do ul. Kalinowej;
h) rozbiórkę jednego z dwóch istniejących zjazdów do dz. 977 obręb 9, miasto Bełchatów od strony ul. Dębowej, fragmentu chodnika po str. północnej ul. Dębowej (na wys. ul. Jarzębinowej), fragmentu chodnika po str. południowej ul. Dębowej (na wys. dz. 1074/1 i 1074/2 obręb 9, miasto Bełchatów);
i) usunięcie kolizji elektrycznych z linią SN 15 kV i nN 0,4kV;
j) usunięcie kolizji elektroenergetycznych z linią 110kV;
k) wycinkę drzew kolidujących z robotami drogowymi zgodnie z przedmiarem;
l) wykonanie zieleńcy;
m) wykonanie 2 szt. tablic informacyjnych;
n) wykonanie Projektu oznakowania na czas trwania robót, uaktualnienie i wykonanie Projektu Stałej Organizacji Ruchu wraz z wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego.
- rozbudowa drogi gminnej Nr 101761E – ulicy Kasztanowej oraz budowa ulicy dojazdowej (bez nazwy) pomiędzy ulicą Kasztanową a ulicą Jesienną wraz z budową odwodnienia oraz odejść kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej w Bełchatowie,

która obejmuje swym zakresem:

a) rozbudowę drogi gminnej,
b) budowę chodników,
c) budowę zjazdów,
d) budowę odejść kanalizacji sanitarnej,
e) budowę odejść kanalizacji deszczowej,
f) budowę odwodnienia,
g) wycinkę drzew kolidujących z robotami drogowymi,
h) przesadzenie krzewów ozdobnych,
i) wykonanie 2 szt. tablic informacyjnych.

Roboty zostaną wykonane na podstawie: dokumentacji projektowej, STWiORB i warunków technicznych. Dokumenty te stanowią integralną część umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 6008651,58 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III Budowa dróg wraz z odwodnieniem i oświetleniem w Bełchatowie – rozbudowa drogi gminnej Nr G920E

która obejmuje swym zakresem:

a) rozbudowę drogi gminnej,
b) rozbiórki konstrukcji istniejącej nawierzchni drogowej oraz chodników,
c) budowę chodników,
d) przebudowę istniejącej zatoki postojowej,
e) przebudowę drogi gminnej,
f) przebudowę zjazdów,
g) budowę drogi publicznej z wyznaczonymi stanowiskami postojowymi,
h) rozbudowę odwodnienia,
i) rozbiórki, budowy i przebudowy sieci kanalizacji deszczowej,
j) rozbudowę sieci wodociągowej,
k) rozbiórki i budowy oświetlenia ulicznego,
l) wycinkę drzew kolidujących z robotami drogowymi,
m) wykonanie 2 szt. tablic informacyjnych.

Roboty zostaną wykonane na podstawie: dokumentacji projektowej, STWiORB i warunków technicznych. Dokumenty te stanowią integralną część umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 3156628,29 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV Modernizacja, polegająca na odtworzeniu nawierzchni jezdni i chodników wraz z wykonaniem nowego oznakowania pionowego i poziomego (grubowarstwowego), dostosowaniem przejść dla pieszych dla potrzeb osób niepełnosprawnych, oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego ulic:
- Staszica, na odcinku od skrzyżowania z ul. Czyżewskiego do skrzyżowania z ul. Armii Krajowej/Goetla,
- Armii Krajowej na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką,
ul. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. Goetla/Staszica,
- Goetla, na odcinku od skrzyżowania z ul. Staszica/Armii Krajowej
do planowanej obwodnicy wschodniej, w ciągu DW 484,
która obejmuje swym zakresem:
a) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej SMA 8 – dla ruchu KR3-KR4, oraz odtworzenie nawierzchni chodników ulic:
- Staszica, na odcinku od skrzyżowania z ul. Czyżewskiego do skrzyżowania z ul. Armii Krajowej/Goetla,
- Armii Krajowej na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką, ul. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. Goetla/Staszica,
- Goetla, na odcinku od skrzyżowania z ul. Staszica/Armii Krajowej do planowanej obwodnicy wschodniej, w ciągu DW 484,
Zakres prac związanych z robotami określonymi w punkcie a):
- frezowanie istniejącej nawierzchni z wywozem materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego;
- oczyszczenie nawierzchni po frezowaniu, ułożenie warstw:
przeciwspękaniowej (siatka wzmacniająca do nawierzchni drogowych), wiążącej oraz ścieralnej poprzedzone skropieniem emulsją asfaltową;
- regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, kratek ściekowych, skrzynek ulicznych na zasuwach;
- wymiana włazów studzienek kanalizacyjnych;
- wymiana krawężników oraz obrzeży betonowych;
- montaż/demontaż/przełożenie nawierzchni z kostki betonowej;
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;

Roboty zostaną wykonane zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia-Warunkami Technicznymi i przedmiarami robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 6104453,18 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V Modernizacja, polegająca na odtworzeniu nawierzchni ciągów jezdnych, chodników i miejsc parkingowych na terenie osiedla Dolnośląskiego, osiedla Przytorze oraz osiedla Ludwików, wraz z wykonaniem nowego oznakowania pionowego i poziomego (grubowarstwowego), dostosowaniem przejść dla pieszych dla potrzeb osób niepełnosprawnych, oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego.

która obejmuje swym zakresem:
a) wykonanie nakładek bitumicznych z betonu asfaltowego – dla ruchu KR1-KR2, oraz odtworzenie nawierzchni chodników ulic:

Osiedle Dolnośląskie
- drogi nr 101927E (działka nr 68/2 obręb 12) + 101772E (działka nr 490 obręb 12) + skrzyżowanie z ul. E. Plater. (Zjazd z ul. Lipowej w kierunku bloku nr 133).
- droga nr 101912E (działka nr 541 obręb 12, od ul. Wojska Polskiego do bloku nr 22
- droga nr 101917E (działka nr 548 obręb 12, przy bloku 225)
- droga nr 101779E (działka nr 497 obręb 12, na wysokości bloku 137) – z dostosowaniem miejsc parkingowych do ruchu jednokierunkowego
- droga nr 101794E (działka nr 515 obręb 12, przy blokach nr 316, 317, 318)
- droga nr 101795E (działka nr 516 obręb 12, przy bloku nr 315)

Osiedle Przytorze
- ul. Hubala – droga nr 101545E (działka nr 384 obręb 16)
- ul. Norwida - droga nr 101619E (działka nr 385/24 obręb 16)
- ul. Słowackiego - droga nr 101667E (działka nr 401 obręb 16, na wysokości bloków 1-4)
Osiedle Ludwików
- ul. Braci Śniadeckich - droga nr 101747E + skrzyżowanie z ul. Sercańską
- ul. Ślusarskiego (droga nr 101746E), ul. Konopackiej (droga nr 101733E), ul. Wagnera (droga nr 101749E)
Zakres prac związanych z robotami określonymi w punkcie a):
- frezowanie istniejącej nawierzchni z wywozem materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego;
- oczyszczenie nawierzchni po frezowaniu, ułożenie warstw:
wiążącej oraz ścieralnej poprzedzone skropieniem emulsją asfaltową (szczegółowe informacje na temat ilości i grubości warstw wynika z przedmiaru robót);
- regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, kratek ściekowych, skrzynek ulicznych na zasuwach;
- wymiana włazów studzienek kanalizacyjnych;
- wymiana krawężników oraz obrzeży betonowych;
- montaż/demontaż/przełożenie nawierzchni z kostki betonowej,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.

Roboty zostaną wykonane zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia-Warunkami Technicznymi i przedmiarami robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 3918203,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2921083,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3377711,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2921083,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ”DOMAX”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2921083,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9390358,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9573873,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9390358,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO -MOSTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712259264

7.3.3) Ulica: UL. POŁUDNIOWA 17/19

7.3.4) Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty elektryczne, kanalizację, odwodnienie, roboty rozbiórkowe, ziemne i brukarskie, podbudowy, oznakowanie pionowe, wycinkę i przesadzenia.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9390358,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4677131,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4755381,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4677131,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ”DOMAX”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4677131,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9152634,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11994960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9152634,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ”DOMAX”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9152634,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5899917,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6030925,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5899917,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ”DOMAX”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5899917,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.